BEG airport status
Mihajlović: Nastavljamo sa ulaganjima u niški aerodrom; „Konstantin Veliki“ alternativa „Tesli“ "Konstantin Veliki" opslužuje više od 320.000 putnika / Foto: Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture

Mihajlović: Nastavljamo sa ulaganjima u niški aerodrom; „Konstantin Veliki“ alternativa „Tesli“

Kako je danas izjavila ministarka Zorana Mihajlović, Vlada Srbije i grad Niš nastaviće i ubuduće da ulažu u aerodrom „Konstantin Veliki“, jer bi on trebalo da bude alternativni aerodrom „Nikoli Tesli“ kako za postojeće, tako i za nove rute u budućnosti, saopšteno je iz Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture.

Nakon sastanka sa gradonačelnikom Niša Darkom Bulatovićem i direktorom aerodroma „Konstantin Veliki“ Vladicom Đurđanovićem, gde je bilo reči o dosadašnjem radu Aerodroma i budućim planovima, Mihajlovićeva je istakla da je nastavak ulaganja veoma važan za srpsko vazduhoplovstvo.

Nastavlja se planirani razvoj Aerodroma / Foto: Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture

– Država i grad Niš, kao vlasnik aerodroma, učinili su mnogo u prethodnih nekoliko godina da se niški aerodrom razvija i da danas može da se pohvali sa više od 320.000 putnika. – dodala je ona.

Današnjem sastanku prisustvovali su i direktorka Direktorata civilnog vazduhoplovstva Mirjana Čizmarov, v.d. generalnog direktora Aerodroma „Nikola Tesla“ Saša Vlaisavljević, kao i izvršni direktor Er Srbije Branislav Malović.

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Dr

Pitanja koja nemaju odgovore … Zašto do sada je Er Serbia izbegavala da Niš bude alternative već su sletali pre svega u Temišvar. Kada rotacije sa beogradskog aerodrome počinju i pre 6 ujutru, kada treba putnik iz Niša da krene ujutru da bi na primer stigao za Moskvu u 6 15. Nema brzog voza, drumski prevoz je rizičan, da li može da sve jutarnje putnike prebaci neki avion do Beograda. Zašto Er Serbia ne otvori na primer Moskvu iz Niša i leti recimo na naki od tri preostala aerodrome u Moskvi, Domedjedovo, Vnukovo i Bikovo (Žukovski) već se gura sa Aeroflotom na njihovom matičnom aerodromu Šeremetjevu. Sigurno bi bilo dovoljno putnika. Na ovo odgovore duguje verovatno dobro plaćeni menadžment Er Serbia.

Odgovori
DR

G Dragane postovanje, Ne radim u Air Srbiji niti sam clan tog drustva ali sam cest putnik na liniji Beograd-Moskva i obrnuto pa cu dati sebi pravo da prokomentarisem. Prvo aerodrom Zukovski zaboravite do njega uopste nije lako doci i prilicno je udaljen od grada. Vnukovo i Domodedovo su ok ali je JAT tradicionalno leteo uvek za Seremetievo pa je tako i Srbija nastavila. Seremetievo i jeste najbolji aerodrom u Moskvi po kvalitetu pruzene usluge na samom aerodromu a i geografski je blizi gradu od ostalih i dobro je povezan sa centrom grada. Od nedavno JU leti sa terminala E koji je noviji i mnogo bolji od prethodnog F narocito sto se tice prolaza kroz pasosku kontrolu. To je definitivno veliki plus za JU u odnosu na Aeroflot. Sto se tice putnika ja sam svedok da kad god sam leteo da je JU linija praznija od Aerflota (verovatno ipak Aeroflot vuce sebi vise putnika zbog transfera sa siroku mrezu linija) i mislim da Nis nikako ne bi napunio jedan A319 sem u izuzetnim slucajevima kad je neki praznik u pitanju. Poctkom dec 2017 leteo sam sa JU650, bilo nas je jedva 25 putnika u avionu…sta da kazem sem plac majke Bozije i sta onda ocekivati od Nisa!?! Slazem se da bi JU trebalo da ima neki rani polazak iz Nisa i da vuce putnike ka Beogradu da bi ih dalje prevozio po svojoj mrezi. Slazem se da nikako ne bi trebalo kortistiti Temisvar kao alternaciju Beogradu i to mi nije nikad bilo jasno zasto se to radi…

Dr

Slažem se sa Vama, ali mnogi produžavaju dalje iz Moskve pa nije samo Šeremetjevo opcija. Da li znate gde se sletelo u Moskvu pre 1980. Vnukovo je bliže gradu od Šeremetjeva. Žukovski ili Bikovo nije tako daleko, leteo sam sa tog aerodrome, električni voz dolazi blizu aerodroma, to je bilo još u sovjetsko vreme. Sada je i on modernizovan. Ova druga dva aerodroma takodje imaju elektro voz koji ulazi u hol aerodroma. Er Serbia sigurno ne može da trpi konkurenciju Aeroflota, pa to je dodatni razlog da recimo ide na Domedjedovo, može deo letova, kao i Lufthanza koja je prisutna na vise aerodroma. Tada bi mnogi putnici koji produžavaju iz Moskve dalje sa Domedjedova leteli sa Er Serbia.

Mo

SRAMOTA
Nish ima pola miliona stanovnika i sve prihode…. i u redu je da se ulaze…ali…

AERODROM MORAVA , Ladjevci je gotovp NOV aerodrom, ima i prelepu pristanishnu zgradu, ima nov toranj, sve objekte i pistu i sve sto treba ali neko NAMERNO SABOTIRA iz ministarstva, … sramota bre!

= Federacija BH ima tri aerodroma> Sarjevo, ministarkina TUZLA i Mostar
=Mojtenegro ima 3 aerodroma
=Mackeddonija ima 2 aerodroma
=Slovenija 2 aerdoidroma
=Kroacija nekolikoooo

A NAJVECA i CENTRALNA zemlja na Balkanu, nasha SERBIA ima samo 2 aerodroma, ….
Aeropdrom kod Kraljeva, Cacka i Kraagujevca gotovo NOV eno trune…
Ministarka je pre 4 godine najavila otvaranje Morave ~ u roku od nekoliko mesece, a od tada je proshlo 5 godina…alooo

SRAMOTA bre

Odgovori
Dr

Potpuno ste u pravu. Tuzla ima ozbiljan saobraćaj a nije mnogo udaljena od Beograda i Zagreba pa ni Sarajeva. Ne znam koji Vam je treći aerodrom u Montenegro, Berane I Nikšić? U sloveniji je Maribor praktično bez saobraćaja. U svakom slučaju velika sramota za Srbiju, za Kraljevo ste poptuno u pravu.

Al

@Moravac
Dosad je bar 500 puta rečeno da gradnja aerodroma Morave između Beograda i Niša jednostavno nema logike. Taj aerodrom u današnjoj situaciji je propao projekat zbog postojanja ta dva aerodroma, a ne zato što neko u ministarstvu koči projekat, koji je trebao da bude zakočen još pre samog početka istog. Jednostavno, daleko pametnije je bilo da se novac ulaže u Ponikve ili Sjenicu, nego Moravu.
Broj aerodroma u jednoj državi ništa ne znači, važni su kapaciteti istih. Džaba Sloveniji dva aerodroma, kada jedan Beograd vdće kapacitete od ova dva zajedno.

Mi

Ma ulozice oni desetine hiljada milijardi, sto rece jedan bivsi ministar. Letece se iz Nisa za New York Boeingom 474-400. Pred izbore, naravno.

Dobice i Nislije stanove za 300 evra po kvadratu, vozice se i oni Srpskim Mercedesom, gradice se Nis na Nisavi SISU kamionima, a komaraca vise biti nece posto su tu UTVA novi avioni koje pravimo u saradnji sa Arapima.

Kanalom Dunav-Morava-Egejsko more prolazice kroz Nis kruzeri a roba ce iz Grcke ici za Austriju, Madjarsku i Nemacku.

Odgovori
Po

Aleksa Radojičiću NISTE u PRAVU!

Aerodrom Morava = je na idealnoj lokaciji, jer u okruzenju ima velike gradove i turisticke centre;
: Kraljevo, Cacak, Kragujevac, nekoliko Banja, Kopaonik, Golija, Zlatibor, Novi Pazar, Uzice, G.Milanovac,Pozega, Ivanjica, Trstenik… sever Crna Gora, Istocni deo R.Srpska…….

A Sjenica i Ponikve mogu da budu seyonski aerodromi ili vojni,……… jer je ipak aerodrom MORAVA na idealnoj lokaciji za turiste, puitnike i KARGO saobracaj, centar regioona!

Poydrav

Odgovori
М

Аеродром Лађевци има мало проблема са маглом. Да је постављен у Прељини, где је некад био, био би на идеалном месту, мада би можда било проблема са прилазом. Прављен је по систему мало Краљевчанима и мало Чачанима.
Што се тиче опремљености нема проблема. Све је на свом месту.
Сјеница и Поникве су класични војни аеродроми па у сваком случају навијам за Лађевце и слажем се са @ позанаоцем на терену.

Odgovori
М

Да ме буде забуне. У Прељини је био аеродром пре него што су направљени Лађаевци сада је само спортска варијанта.

Mi

A aaerodrom Surcin je u ravnici u sred magle, pa Londonskli aerodromi, pa Nishki…ajde bre ne pricajte svasta, aeropdrom MORAVA je gotov za upotrebu,, letev vojni avioni svaki dan, a ne mogi toboz civilni, pored sve danasnje tehnike, pobogu dosta vise sa tom famom i zlobom…
Neko namerno koci Ladjevce, nazalost…

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

KK na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

@entuzijasta Tesko ce to proci, nazalost i 2025 godine. Jer treba napetost za unutarnjepoliticke i iluzionisticke svrke. Dokle god drze narod u predratnom stanju dotle sve drugo prolazi bez problema.

02. May 2025.Pogledaj

KK na: Albanija dodelila posao kompaniji „Elbit Systems“ za osnivanje nove Vazduhoplovne akademije i obuku vojnih i civilnih pilota

Zanimljiv mi je koncept u kojem se pojavljuju neke drzave koje snabdevaju i levo i desno. Npr Izrael prodaje PULS Srbiji, ko zna sta Albaniji, Francuzi Rafale i SRB i RH, potencijalno i SAMP/T, radari itd. Nema vise crvene i plave tehnologije i jasnih razgranicenja gde sta pocinje i zavrsava, sve postaje siva zona.

01. May 2025.Pogledaj

entuzijasta na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Stvarno ne vidim razlog, danas 2025. godine zašto se ne bi međusobno posećivali na manifestacijama ovog tipa kao zemlje učesnice? Program bi svakako bio bogatiji, možda i privukao više publike.

01. May 2025.Pogledaj

Živojin Banković na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Jordan Нешто сте пропустили, Ласта није заменила Утву-75. А вероватно и да не може, тј да није пожељно, није то баш иста категорија авиона. Француски пилоти прво иду на SR20/22, затим на Grob 120, и на крају пре Рафала на PC-21. Модернизација Г-4 у пракси не постоји.

01. May 2025.Pogledaj