BEG airport status
Direktorat civilnog vazduhoplovstva održao seminar o bezbednosti u vazduhoplovstvu u Jagodini Ove godine izmene u oblasti vojnih zona / Foto: Direktorat civilnog vazduhoplovstva

Direktorat civilnog vazduhoplovstva održao seminar o bezbednosti u vazduhoplovstvu u Jagodini

Krajem prethodne nedelje Direktorat civilnog vazduhoplovstva održao je u Jagodini drugi po redu seminar posvećen bezbednosti u vazduhoplovstvu od početka ove godine, čemu je prethodio tematski identičan seminar u Subotici.

Kako objašnjavaju iz Direktorata, cilj seminara jeste da se vazduhoplovna zajednica informiše o regulatornom uređenju, da se približe nova saznanja, izvrši osveženje postojećih znanja, razmene mišljenja i iskustva, čuju pitanja vazduhoplovaca, ali i ukaže na greške koje se najčešće dešavaju u letenju.

Tim povodom, Tango Six je pozvan da prisustvuje seminaru u Jagodini i sazna koje su ovogodišnje izmene, šta je neophodno korisnicima malih aerodroma da znaju i kako izleda razmena iskustava između njih i regulatora.

Upoznavanje sa važećim propisima / Foto: Direktorat civilnog vazduhoplovstva

O tome je za Tango Six govorio načelnik odeljenja za upravljanje vazdušnim saobraćajem u Direktoratu Žarko Katančević:

– Bilo je dosta izmena. Pre svega izmene novih vojnih zona, zatim vojnih vazduhoplova i civilni korisnici su u obavezi kako bi što bolje i bezbednije planirali svoje letenje da budu upoznati sa svim važećim propisima. Pre dva dana je bila organizovana radionica u Subotici, danas smo u Jagodini. Veliki je broj učesnika iz centralne Srbije – korisnika malih aerodroma. –

Kako je protekao seminar u Jagodini pogledajte na sledećem video snimku:

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

KK na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

@entuzijasta Tesko ce to proci, nazalost i 2025 godine. Jer treba napetost za unutarnjepoliticke i iluzionisticke svrke. Dokle god drze narod u predratnom stanju dotle sve drugo prolazi bez problema.

02. May 2025.Pogledaj

KK na: Albanija dodelila posao kompaniji „Elbit Systems“ za osnivanje nove Vazduhoplovne akademije i obuku vojnih i civilnih pilota

Zanimljiv mi je koncept u kojem se pojavljuju neke drzave koje snabdevaju i levo i desno. Npr Izrael prodaje PULS Srbiji, ko zna sta Albaniji, Francuzi Rafale i SRB i RH, potencijalno i SAMP/T, radari itd. Nema vise crvene i plave tehnologije i jasnih razgranicenja gde sta pocinje i zavrsava, sve postaje siva zona.

01. May 2025.Pogledaj

entuzijasta na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Stvarno ne vidim razlog, danas 2025. godine zašto se ne bi međusobno posećivali na manifestacijama ovog tipa kao zemlje učesnice? Program bi svakako bio bogatiji, možda i privukao više publike.

01. May 2025.Pogledaj

Živojin Banković na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Jordan Нешто сте пропустили, Ласта није заменила Утву-75. А вероватно и да не може, тј да није пожељно, није то баш иста категорија авиона. Француски пилоти прво иду на SR20/22, затим на Grob 120, и на крају пре Рафала на PC-21. Модернизација Г-4 у пракси не постоји.

01. May 2025.Pogledaj