BEG airport status
[NAJAVA] 13. Blanik Kup na Aerodromu Urije u Prijedoru; Očekuje se preko 50 takmičara i više od 2.000 posetilaca Takmičari će biti nagrađivani novom vrstom pehara / Foto: Aerodrom Urije

[NAJAVA] 13. Blanik Kup na Aerodromu Urije u Prijedoru; Očekuje se preko 50 takmičara i više od 2.000 posetilaca

Na aerodromu Urije u Prijedoru 25. avgusta biće održan 13. Blanik Kuptakmičenje u preciznom sletanju jedrilicom Blanik, saopšteno je iz Aerokluba Prijedor.

Do sada je prijavljeno 40 takmičara, a očekuje se da će na dan Kupa biti prijavljeno dodatnih 15, kažu iz tog Aerokluba i dodaju:

– Imamo najavu da nam dolaze avioni iz Republike Srpske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Slovenije. Takođe, Kupu će prisustvovati i tri helikoptera iz Republike Srpske, žirokopter i Balon. Uspjeli smo dovesti i cijeli politički vrh Republike Srpske na otvaranje Kupa.

Po dosadašnjim najavama, očekujemo preko 2.000 ljudi na zabavnom dijelu manifestacije. Najavilo nam se dosta gostiju iz Aeroklubova iz Slovenije, Austrije i bivše SFRJ, kao i takmičar iz Austalije. Jedriličare će šlepati tri aviona, što je ove godine novina, jer smo do sada radili sa dva. –

Ilustracija: Glide Flight Academy
Ilustracija: Glide Flight Academy

Kako objašnjavaju iz Aerokluba Prijedor, takmičari će biti nagrađivani novom vrstom pehara koji se izrađuju specijalnim laserskim graviranjem na staklu i biće novina na ovim prostorima kada je reč o izgledu i materijalu od kojih su napravljeni.

Novi pehar / Foto; Aeroklub Prijedor

Takođe, takmičenje će se bodovati prema pravilima FAI i to u četiri kategorije – Prvenstvo Republike Srpske, Prvenstvo BiH, Prvenstvo Federacije BiH i Otvoreno – međunardno prvenstvo, kažu iz tog Aerokluba i dodaju:

– Od ove godine na Aerodromu Urije uspostavljen je Granični prelaz, tako da će svi gosti koji budu dolazili svojim vazduhoplovima imati mogućnost direktnog preleta na aerodrom Urije. –

Više informacija o programu Kupa može se naći na sajtu Glide Flight Akademije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

BB

Hoće li T6 biti prisutan?

Odgovori
Л

Мислим да је ова анализа више била посвећена словачким мигововима него постојећим нашим верзијама. Остаје мало нејасно шта је све измјењено да се ови руски донирани доведу на ниво наших, волио бих да су наведене редом модификације.

Odgovori
Ž

Пребаците коментар на одговарајућу тему.

Ve

Bravo Prijedore ,bravo aeroklube vratite nekadasnji sjaj aeroklubu i onoj kafanici preko puta patrije ako jos postoji sto smo nekad 80-ti odlazili puno vas pozdavlja vasa Prijedorcanka iz Novog Sada.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj