BEG airport status
[EKSKLUZIVNO] Aeromiting Batajnica 2012 zvanično zakazan

[EKSKLUZIVNO] Aeromiting Batajnica 2012 zvanično zakazan

BEOGRAD – Međunarodni aeromiting Batajnica 2012 dobio je juče i zvanično svoj datum odrzavanja.

Aeromiting posvećen stogodišnjici srpskog vojnog vazduhoplovstva održaće se 1. i 2. septembra dok će dolasci gostiju biti 31. avgusta. Oba letačka dana 1. i 2. septembra biće identična sa tim da će samo drugi dan biti otvoren za javnost dok će se dan ranije aeromitingu prisustvovati samo uz poziv.

Lista gostiju još se kompletira, ali će sigurno biti duža nego ona pre dve godine. U opciji, na koju se još ceka odgovor, su Kinezi ali i Amerikanci koji se očekuju sa dva aviona F-16 i Stratotankerom KC-135R. Vise informacija uskoro.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Jo

izvini na kritikama ali neznam zasto se toliko favorizuju SAD sa njihovim avionima i to narocito f-16. Dosta se dugo bavim zanimanjem za avione i avio industriju i znam da ovi avioni isto kao i nasi migovi 21 odlaze u penziju, hocu reci da im isticu resursi kao i tehnoloska zastarelost. Ako se vratimo malo kroz istoriju svetskih priredbi aeromitinga uocice se da su uvek dominirali Francuzi ili da skratim i jednostavno kazem Evropa ,Amerikanci su malo sta pokazali od borbenih letelica. Isto tako je susta cinjenica da njihovi avioni , helikopteri mislim na borbene su se veoma retko upustali u borbene avanture sem kada su bili primorani i to naravno u mnogo vecem broju od njima neprijateljskih. Novi modeli letelica kao sto su sada vec bivsi projekat f-22 i f-35 nikada nisu ucestvovali ni u jednoj borbenoj misiji sem vezbi. Procedura za odrzavanje svih ovih modela je necete verovati neverovatna i uz to naravno paprena. Za lovce f-16 Amerikanci se nadaju dobrom unovcenju jer ima puno kandidata za Nato savez uz koji ide i uslov kupovine tehnike koju uglavnom SAD namecu, da ne kazem da cemo i mi morati da kupimo jos malo pa bezvredne stvari za skupe pare ako zelimo u ovu alijansu. Primer su zemlje u nasem bliskom okruzenju gde je svaka morala da kupi desetak ili vise narocito f-16 aviona a kasnije ce kupiti neke nove opet od njih i naravno opet veoma skupo i ako neznam na koje se modele misli. I sada cu naravno da se osvrnem na apsolutnog lidera u proizvodnji borbenih letelica gde su 4-te i pete generacie ovih letelica bez premca. Nemoram reci ko je u pitanju ali nabrojacu samo nekoliko modela. Nekoliko mnogo poboljsanih verzija MIG 29. SU-30. SU-35 bn, SU-37 ,SU-47 bercut,Pak fa-50, Jak 130 izuzetna spravica narocito za nase prostore koja bi zamenila recimo g-4 ibila veoma opasan protivnik bilo kojoj letelici i.t.d. Ima jos mnogo primera ali je ocigledno da je marketing koji je prodavao Americke avione kao i politika prinude polako na izdisaju i nadam se da ce tako i nastaviti.

Odgovori
Ma

Joco odakle nam bre pare za neki novi MIG 29. SU-30. SU-35 bn, SU-37 ,SU-47 bercut,Pak fa-50, Jak 130? Najverovatnije cemo uzeti polovne avione, bolje od toga nam i ne treba. Sa kim treba da ratujemo i da odmeravamo vazdusnu premoc? Sto se tice polovnih aviona bolje je uzeti ih iz zapadnih izvora jer je bolji kvalitet kao i trziste rezervnih delova. F-16 je jos uvek u proizvodnji dok se Mig-21 ne pravi vec de i po decenije. Ova dva aviona ne mogu ni da se porede.

Ch

I hope that Sukhois Will be there! :))))))))))))))

Odgovori
mi

Bice, bice, mora da bude !!!! ;-)))))))

Jo

Pa Marko mislim da nisi uopste procitao moj komentar. Nisam uopste uporedjivao nijednu letelicu ili ih direktno sucelio . Ocigledno je da jos nemas ni automobil a polemises sta je bolje. Kada budes imao polovan automobil star nekih 10-15 godina znao bi sta znaci polovno a sta novo. Nemoram da kazem da ni SAD koristi nesto preterano novo najvise f-14 i f-15 koji su takodje dosta stari. Nemoram da kazem ni da je f-16 proizveden davne 1974 godine prvi primerak . Rusi su kao odgovor na ovaj avion proizveli mig-29 i.t.d. U svakom slucaju bolje je kupiti dvadeset novih aviona nego 40 polovnih koji ce za nekoliko godina utrostruciti svoju vrednost kroz odrzavanje. Sto se tice kvaliteta ni tu nisi u pravu ali to je vec stvar ukusa ja bas i ne gotivim Amere dok su oni za vas mlade idoli cast izuzecima.

Odgovori
to

toma mislim da je najbolje kupiti ruske letelice jer je i tradicija ipandam zapadu masi piloti ce se lako prilagoditi ali iznad svega treba nabaviti dobre raketne sisteme jer mi nismo zemlja koja moze da ima dvesta do trista aviona ali se u odbrani moze umreziti ova dva vida odbrane

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj