BEG airport status
U prvih deset meseci neto dobit „Nikole Tesle“ 2,77 milijardi dinara, I treći kvartal godine profitabilan U periodu jul-septembar poslovni dobitak iznosi oko 1,7 milijardi dinara / Foto: Uroš Mitrović, Tango Six

U prvih deset meseci neto dobit „Nikole Tesle“ 2,77 milijardi dinara, I treći kvartal godine profitabilan

Prema najnovijem Finansijskom izveštaju, Aerodrom Nikola Tesla i u trećem kvartalu tekuće godine nastavlja sa profitabilnim poslovanjem, saopšteno je sa „Tesle“.

Kako navode, u periodu jul-septembar 2018. godine poslovni dobitak iznosio je oko 1,7 milijardi dinara, što je 5% bolje nego u trećem kvartalu 2017. godine.

– Pri tome su u spomenutom periodu poslovni prihodi (3,29 milijardi dinara) bili više nego dvostruko veći u odnosu na poslovne rashode (1,59 milijardi dinara).

Takođe, prema kumulativnim podacima za prvih devet meseci 2018. godine, i ukupni i poslovni prihodi uvećani su po 11% u odnosu na prva tri kvartala prethodne godine. Od početka ove godine do sada „Nikola Tesla“ je ostvario neto dobit od 2,77 milijardi dinara, što je 3,1% više u odnosu na isti period prošle godine. – objašnjavaju sa beogradskog aerodroma.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj