BEG airport status
Etihad ervejz uvodi nova „Economy Space“ sedišta u ekonomskoj klasi, Od decembra ove godine  dodatni prostor za noge u 10 Erbasovih A380 "Economy Space" konfiguracija ima povećan razmak između sedišta do 36 inča / Foto: Etihad Airways

Etihad ervejz uvodi nova „Economy Space“ sedišta u ekonomskoj klasi, Od decembra ove godine dodatni prostor za noge u 10 Erbasovih A380

Kompanija Etihad ervejz uvela je „Economy Space“ – novu opciju sedenja u ekonomskoj klasi u svojoj širokotrupnoj floti, saopštio je taj avio-prevoznik.

Kako navodi, od decembra 2018. godine kompanija će prepraviti svojih 10 Erbas A380 aviona sa „Economy Space“ sedištima koja imaju povećan razmak između sedišta do 36 inča, a redizajnom će se na ovom tipu aviona u ekonomskoj klasi povećati broj sedišta sa dodatnim prostorom za noge sa 20 na 80:

– Pored izmena na avionima A380, Etihad ervejz će do kraja 2019. godine povećati broj „Economy Space“ sedišta i na 12 letelica tipa Boing 777 i 21 letelici Boing 787 Dreamliners, povećavajući ukupan broj sedišta sa dodatnim prostorom za noge za 560 procenata.

Bez obzira na izabranu vrstu sedišta, kupci će nastaviti da dobijaju Etihadovu besplatnu uslugu ručavanja i zabave na letu. –

Tim povodom, komercijalni direktor Etihad ervejza za iskustvo gostiju Džamal Al Avadi (Jamal Al Awadhi) istakao je da današnji korisnici zahtevaju veći izbor i personalizaciju tokom putovanja i dodao da je rekonfiguracija kabine u ekonomskoj klasi odgovor na popularnost i potražnju za sedištima sa dodatnim prostorom za noge.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj