BEG airport status
Obeleženo 95 godina postojanja Aerokluba „Novi Sad“ u novosadskoj Gradskoj kući Nagrađeni članovi Aerokluba "Novi Sad" / Foto: Aeroklub "Novi Sad"

Obeleženo 95 godina postojanja Aerokluba „Novi Sad“ u novosadskoj Gradskoj kući

Aeroklub „Novi Sad“ obeležio je 95 godina postojanja u sredu 14. novembra u Gradskoj kući Novog Sada, prenosi Radio Televizija Vojvodine.

Kako navodi, priznanja su uručena najstarijem članu kluba Novi Sad Savi Ostojinu, komandantu Prve brigade kopnene vojske  brigadnom generalu Željku Petroviću, komandantu Ratnog vazduhoplovstva i PVO majoru Dušku Žarkoviću, predsedniku Vazduhoplovnog saveza Srbije Labudu Bulatoviću, kao i gradonačelniku Novog Sada Milošu Vučeviću.

Tim povodom, prisutnima se obratio i gradonačelnik Novog Sada Miloš Vukčević koji je govorio o dosadašnjim aktivnostima Aerokluba i naglasio da će mu u radu uvek biti pružena podrška:

– Želim da čuvate tradiciju, ali i da unapređujete organizaciju i članstvo, i da nas, kada budete slavili vek postojanja Kluba, izvestite o novim uspesima, o novim sadržajima na Aerodromu Čenej, novim letelicima, sekcijama ali i titulama sa domaćih i međunarodnih takmičenja. –

U Aeroklubu “Novi Sad“, koji je lociran na Aerodromu Čenej, iškolovane su mnoge generacije padobranaca, jedriličara i pilota, dok se u njegovoj organizaciji često priređuju aero-mitinzi i održavaju velika nadmetanja u padobranstvu, jedriličarstvu i motornom letenju, prenosi RTV.

Sredinom jula ove godine, Tango Six je imao priliku da poseti Aerodrom Čenej i prisustvuje i učestvuje u letačkim aktivnostima na čenejskoj livadi.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

i

Nevezano sa temom, sta se desava sa avijaticarskim grobljem u Novom Sadu, jeli ga neko odrzava? Bilo je tamo zaista interesantnih nadgrobnih spomenika prije 25 godina kada sam zadnji put bio tamo.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj