BEG airport status
Obeleženo 95 godina postojanja Aerokluba „Novi Sad“ u novosadskoj Gradskoj kući Nagrađeni članovi Aerokluba "Novi Sad" / Foto: Aeroklub "Novi Sad"

Obeleženo 95 godina postojanja Aerokluba „Novi Sad“ u novosadskoj Gradskoj kući

Aeroklub „Novi Sad“ obeležio je 95 godina postojanja u sredu 14. novembra u Gradskoj kući Novog Sada, prenosi Radio Televizija Vojvodine.

Kako navodi, priznanja su uručena najstarijem članu kluba Novi Sad Savi Ostojinu, komandantu Prve brigade kopnene vojske  brigadnom generalu Željku Petroviću, komandantu Ratnog vazduhoplovstva i PVO majoru Dušku Žarkoviću, predsedniku Vazduhoplovnog saveza Srbije Labudu Bulatoviću, kao i gradonačelniku Novog Sada Milošu Vučeviću.

Tim povodom, prisutnima se obratio i gradonačelnik Novog Sada Miloš Vukčević koji je govorio o dosadašnjim aktivnostima Aerokluba i naglasio da će mu u radu uvek biti pružena podrška:

– Želim da čuvate tradiciju, ali i da unapređujete organizaciju i članstvo, i da nas, kada budete slavili vek postojanja Kluba, izvestite o novim uspesima, o novim sadržajima na Aerodromu Čenej, novim letelicima, sekcijama ali i titulama sa domaćih i međunarodnih takmičenja. –

U Aeroklubu “Novi Sad“, koji je lociran na Aerodromu Čenej, iškolovane su mnoge generacije padobranaca, jedriličara i pilota, dok se u njegovoj organizaciji često priređuju aero-mitinzi i održavaju velika nadmetanja u padobranstvu, jedriličarstvu i motornom letenju, prenosi RTV.

Sredinom jula ove godine, Tango Six je imao priliku da poseti Aerodrom Čenej i prisustvuje i učestvuje u letačkim aktivnostima na čenejskoj livadi.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

i

Nevezano sa temom, sta se desava sa avijaticarskim grobljem u Novom Sadu, jeli ga neko odrzava? Bilo je tamo zaista interesantnih nadgrobnih spomenika prije 25 godina kada sam zadnji put bio tamo.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: AERO Fridrishafen 2025: Od Pipistrela do Falkona, uz jako srpsko prisustvo

Pa i jednomotorni GPTS je isto Utva u srzi samo sa drugim motorom. Ima mesta za te avione samo mora vise truda.

12. Apr 2025.Pogledaj

omniameamecumporto na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

K@ M84 je Jugoslavenska inačica ruskog tenka T72 . Uveden je u JNA tamo negdje osamdesetih dok sam ja bio u vojsci i poboljšavan tih godina Mislim da je radila Banjalučka firma ZRAK ili slično. Stabilizacija cijevi i optika za gađanje u pokretu. Do dana današnjega nije se gotovo ništa na njemu promijenilo ,a prošlo…

11. Apr 2025.Pogledaj

Thomas na: ASDA 2025: Makete hrvatskih Rafala ponovo naoružane samo MICA-ma i Hamerima, Turska nudi veće besposadne letelice

@Ilija Mogli su vec davno prijeci na Leopard-2. Mogu se Milanovicu zahvaliti i SDP-u. Po Milanovicu nebi ni Rafale imali.

11. Apr 2025.Pogledaj

Aleksandar Selaković na: Aero-klub Valjevo organizuje obuku za pilote jedriličare

Ne znam da li je moguće da još uvek leti. Ja sam na Blaniku YU-5360 završio obuku 1981-e godine. Ni tada 1981-e Blanik L-13 sa registracijom YU-5360 nije bio baš mlada jedrilica. Čini mi se da je napravljen 1972-e ili 1973-e, nisam siuran.

11. Apr 2025.Pogledaj