BEG airport status
[EKSKLUZIVNO] SAFA zadržala Jatov Boing 737 u Parizu

[EKSKLUZIVNO] SAFA zadržala Jatov Boing 737 u Parizu

Jatov avion Boing 737-300 YU-AND zadržan je danas na pariskom aerodromu Šarl De Gol zbog SAFA kontrole koja je prilikom inspekcije opšte tehničke ispravnosti letelice uočila ozbiljniju nepravilnost – pukotinu na oplati motora broj jedan u delu gde se nalazi thrust reverser.

SAFA inspektori su zabranili posadi da avion vrati za Beograd sa putnicima
. Trenuto se čeka odobrenje proizvođača letelice, kompanije Boing, da se avion prazan preleti za Beograd.

Nasumične SAFA kontrole Jatovih aviona na inostranim aerodromima postale su učestalije u predhodnom periodu i prilikom većine njih inspektori su imali više zamerki na pojedine stavke koje nisu bitnije narušavale MEL liste ali su kao posledice imale novčane kazne i višesatna zadržavanja.

Ovaj kvar se za razliku od recimo neispravnosti unutrašenjeg emergency osvetljenja, neispravnih boca za kiseonik u kokpitu i drugih najverovatnije pre može pripisati starosti letelice nego lošim operativnim procedurama nacionalnog aviopevoznika.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Lo

Da radim u Blicu, preneo bih ovu vest sa tvog bloga :)

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj