BEG airport status
[EKSKLUZIVNO] SAFA zadržala Jatov Boing 737 u Parizu

[EKSKLUZIVNO] SAFA zadržala Jatov Boing 737 u Parizu

Jatov avion Boing 737-300 YU-AND zadržan je danas na pariskom aerodromu Šarl De Gol zbog SAFA kontrole koja je prilikom inspekcije opšte tehničke ispravnosti letelice uočila ozbiljniju nepravilnost – pukotinu na oplati motora broj jedan u delu gde se nalazi thrust reverser.

SAFA inspektori su zabranili posadi da avion vrati za Beograd sa putnicima
. Trenuto se čeka odobrenje proizvođača letelice, kompanije Boing, da se avion prazan preleti za Beograd.

Nasumične SAFA kontrole Jatovih aviona na inostranim aerodromima postale su učestalije u predhodnom periodu i prilikom većine njih inspektori su imali više zamerki na pojedine stavke koje nisu bitnije narušavale MEL liste ali su kao posledice imale novčane kazne i višesatna zadržavanja.

Ovaj kvar se za razliku od recimo neispravnosti unutrašenjeg emergency osvetljenja, neispravnih boca za kiseonik u kokpitu i drugih najverovatnije pre može pripisati starosti letelice nego lošim operativnim procedurama nacionalnog aviopevoznika.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

L

Da radim u Blicu, preneo bih ovu vest sa tvog bloga :)

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Minmatar na: Još jedna uloga: Helikopter H145M kao leteće komandno mesto

@Crni, @ PakleniVuk , ne nemamo tu tehnologiju, nismo u stanju da je razvijemo jer da jesmo ne bi je kupovali od Kine. Izuzetan nam je problem razvoj data linkova otpornh na ometanje. To je praktično bila i jedina kočnica u razvoju domaćih BPL. Gooooodinama smo tapkali u mestu upravo i skoro samo iz tog…

09. Jul 2020.Pogledaj

Živojin Banković na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Nakon 50 godina odlazi legendarni 747

Само да наведем да је било 6 војних 747, два VC-25A и 4 летећа командна места Е-4 (прво три Е-4А која су доведена на ниво E-4B и један изворни E-4B).

09. Jul 2020.Pogledaj

Miloš77 na: [VIDEO] Na Batajnici prikazane kineske izviđačko-borbene bespilotne letelice CH-92A, kupljeno 6 letelica sa 18 raketa

Slazem se da nam ne treba nikakav Hellfire, samo to nije bila moja poenta. Samo sam uporedjivao dve veoma različite moderne nove rakete od kojih je Hellfire 2.5x teza a veoma sličnog dometa su po nekim izvorima. Ustvari predsednik je prvi počeo poredjenje 😁

09. Jul 2020.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Nakon 50 godina odlazi legendarni 747

A321XLR i 737MAX, pa čak i buduća NMA nisu konkurencija širokotrupcima na dužim linijama. Ali nisu im ni konkurencija na liniji npr. London LHR-New York JFK na kojoj oba aeroroma imaju probleme sa slotovima. Evidentno je da alternative na Gatwick, City i Stansted, kao i na Manchester, nisu uspjele naškoditi ovoj primarnoj liniji između Britanije…

09. Jul 2020.Pogledaj

Send this to a friend