BEG airport status
[ASCE18] FLIR u Beogradu: Fokusirani smo na zaštitu kritičnih infrastruktura "Cilj nam je da stručnjacima za obezbeđivanje na aerodromima damo što jasniju sliku i direktne informacije o tome šta je sve moguće" / Foto: Tango Six

[ASCE18] FLIR u Beogradu: Fokusirani smo na zaštitu kritičnih infrastruktura

Prošlogodišnja Konferencija o obezbeđivanju aerodroma (ASCE) ugostila je pored predstavnika 96 kompanija i brojne sponzore, kako iz avio, tako i iz drugih industrija.

Jedan od sponzora bila je i kompanija FLIR sa čijim smo menadžerom distribucije za Italiju i jugoistočnu Evropu Pierpaolom Piraćijem (Pierpaolo Piracci) razgovarali o aktivnostima kompanije, kao i o tome ka čemu je usmerena njihova delatnost:

– Fokusirani smo na zaštitu kritičnih infrastruktura, kao i na to da povećamo broj poslovnih prilika našim distributerima i partnerima.

Cilj nam je da stručnjacima za obezbeđivanje na aerodromima damo što jasniju sliku i direktne informacije o tome šta je sve moguće, te da im na taj način pomognemo da donesu prave odluke kada je reč o investiranju u toj oblasti. –

Piraći o obezbeđivanju aerodromskog perimetra / Foto: Tango Six

Kako je protekao razgovor sa Piraćijem, šta FLIR nudi i kakva su njegova mišljenja o konferenciji pogledajte na sledećem video snimku:

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Yoda na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

SU-30 je pravljen po zahtevima i specifikacijama nekadašnje Crvene Armije SSSR-a, a Indija se nije uključila ili učestvovala u njegovom razvoju, nego je prosto naručila nekoliko puta veću količinu od same Rusije, pa je za obe strane bilo najisplativije da se veliki deo njih proizvodi u Indiji - u saradnji sa Francuskom i Izraelom. SU-30…

02. May 2025.Pogledaj

Mislav na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Nenad, Na osnovu čega ste izveli zaključak da je glava (organizator) koja odlučuje o posjetama inertna kad imate na ovom portalu reportažu sa prošlogodišnjeg događaja gdje je tangosix bio prisutan. Zašto optuživati bez ikakvog osnova samo da bi se istakle nekakve tenzije kojih od strane "glave koja odlučuje o posjetama" bar prema tangosix očito nema.

02. May 2025.Pogledaj

KK na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

@entuzijasta Tesko ce to proci, nazalost i 2025 godine. Jer treba napetost za unutarnjepoliticke i iluzionisticke svrke. Dokle god drze narod u predratnom stanju dotle sve drugo prolazi bez problema.

02. May 2025.Pogledaj

KK na: Albanija dodelila posao kompaniji „Elbit Systems“ za osnivanje nove Vazduhoplovne akademije i obuku vojnih i civilnih pilota

Zanimljiv mi je koncept u kojem se pojavljuju neke drzave koje snabdevaju i levo i desno. Npr Izrael prodaje PULS Srbiji, ko zna sta Albaniji, Francuzi Rafale i SRB i RH, potencijalno i SAMP/T, radari itd. Nema vise crvene i plave tehnologije i jasnih razgranicenja gde sta pocinje i zavrsava, sve postaje siva zona.

01. May 2025.Pogledaj