BEG airport status
Etihad ervejz menja narudžbine putničkih aviona zbog finansijskih problema Etihad planira da nastavi sa primanjem isporuka Boingovih 787 Dreamlinera / Foto: Etihad ervejz

Etihad ervejz menja narudžbine putničkih aviona zbog finansijskih problema

Kompanija Etihad ervejz saopštila je danas da je restrukturirala prethodno planirane narudžbine od Erbasa i Boinga, a što je posledica finansijskih problema sa kojima se taj avio-prevoznik u poslednje vreme suočava, prenosi Rojters.

Kako piše, iz Etihada je saopšteno da će isporuku od pet Erbasovih aviona A350-1000 i 26 A321neo, kao i šest Boingovih 777-9 letelica preuzeti „tokom narednih godina“, dok će sve preostale narudžbine tokom vremena biti podložne „reprogramiranju, restrukturiranju ili smanjenju“.

Prema Etihadovim dokumentima, ali i zvaničnim sajtovima ta dva proizvođača, Etihad je prethodno obavio narudžbinu 26 Erbasovih A321neo, 40 A350-900 i 22 A350-1000 letelica, kao i Boingovih osam 777-8 i sedamnaest 777-9 aviona, piše Rojters i dodaje:

– Taj avio-prevozik rekao je da planira da nastavi sa primanjem isporuka Boingovih 787 Dreamlinera, ali nije precizirao koliko letelica će biti primljeno. Kako se navodi na zvaničnom sajtu Boinga, Etihad je do sada primio 28 od 71 naručenih B787 Dreamlinera. –

Vest o restrukturiranju narudžbina Etihad je objavio istog dana kada je i Erbas najavio gašenje svog A380 programa.

Podsetimo, kompanija Etihad ervejz u 2017. godini poslovala je sa finansijskim gubitkom u iznosu od 1.52 milijarde dolara, što predstavlja njen drugi uzastopni finansijski gubitak. Shodno tekućem redefinisanju poslovnog modela, Etihad eviejšn grupa (EAG) početkom jula prošle godine najavila je novu organizacionu strukturu i operativni model kako bi sprovela svoj mandat dok započinje sledeća faza transformacije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Srbofil na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

@Yoda Tu piše sve https://tangosix.rs/2019/11/09/visenamenski-borbeni-avion-su-30-univerzalni-clan-familije-flankera/

03. May 2025.Pogledaj

Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

@Mislav Da se razumemo, mislim na isključivo glave onih koji bi trebali da dođu u posetu i njihove glave, a ne organizatora (ni jednog trenutka nisam na njih pomislio). Što se mene tiče - bio sam prošle godine, ali ove mi se nikako raspored ne uklapa.

03. May 2025.Pogledaj

Python na: „Green Power Turbine Systems“ prvi put na sajmu AERO u Fridrishafenu: Pogonska grupa i dva nova projekta aviona iz Srbije

Samo da ne ostane na beskonačnim planovima, obećanjima i rečima. Beše i Stršljen njihov, pa na desetine sajmova i na kraju - ništa. Podigao se neki metar od zemlje...

02. May 2025.Pogledaj

Yoda na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

SU-30 je pravljen po zahtevima i specifikacijama nekadašnje Crvene Armije SSSR-a, a Indija se nije uključila ili učestvovala u njegovom razvoju, nego je prosto naručila nekoliko puta veću količinu od same Rusije, pa je za obe strane bilo najisplativije da se veliki deo njih proizvodi u Indiji - u saradnji sa Francuskom i Izraelom. SU-30…

02. May 2025.Pogledaj