BEG airport status
Putnici ocenjuju: Aerodrom Franjo Tuđman proglašen za najbolji aerodrom u Evropi u 2018. godini ACI danas objavio dobitnike ASQ nagrada / Foto: Josip Skof, Aerodrom Franjo Tuđman

Putnici ocenjuju: Aerodrom Franjo Tuđman proglašen za najbolji aerodrom u Evropi u 2018. godini

Nakon istraživanja kvaliteta usluga ACI/ASQ (Airports Council International/Airport Service Quality), Aerodrom Franjo Tuđman proglašen je najboljim aerodromom u Evropi za 2018. godinu u grupi onih koji opsluže od dva do pet miliona putnika godišnje (Best Airport in Europe by Size and Region), saopšteno je sa zagrebačkog aerodroma.

Kako navode, prvu ACI/ASQ nagradu za kvalitet Aerodrom Franjo Tuđman dobio je 2017. godine kada je proglašen za aerodrom sa najvećim unapređenjem u Evropi (Most Improved Airport). Ovogodišnja nagrada druga je takvog tipa po redu, a ujedno predstavlja i obeležavanje druge godine od otvaranja novog putničkog terminala:

– Od početka koncesijskog razdoblja zagrebačka zračna luka bilježi porast prometa od 36% i dolazak novih 15 zrakoplovnih kompanija u redovitom redu letenja. Zagreb je danas povezan s 46 izravnih destinacija u Hrvatskoj, Europi i svijetu.

Međunarodna zračna luka Zagreb, koncesionar zračne luke Franjo Tuđman, kontinuirano provodi pripreme za svaku sezonu, kroz različite projekte dodatne modernizacije operativnih procesa i proširenja kapaciteta. Tako se danas pušta u promet četvrta traka za preuzimanje prtljage, što će zasigurno dodatno ubrzati protok putnika, te poboljšati kvalitetu usluga zračne luke. –

Druga nagrada za kvalitet / Foto: Josip Skof, Aerodrom Franjo Tuđman

Takođe, sa Aerodroma Franjo Tuđman ističu da je ACI danas u svom sedištu u Montrealu objavio dobitnike ASQ nagrada koje se dodeljuju za kvalitet usluga na aerodormu.

Kako najavljuju, nagrađenim aerodromima biće dodeljene plakete na svečanoj ceremoniji dodele nagrada (ASQ Awards Ceremony) koja će se održati tokom ACI svetskog samita o korisničkom iskustvu (ACI Customer Experience Global Summit) na Baliju, u septembru 2019. godine.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

ox

o wow, bravo

Odgovori
Ar

Svaka čast! A i leteo sam prošle godine sa novog terminala, lep k’o lutka

Odgovori
ni

pogotovo kad znas da letis Kroacijom i da ces pivo da platis kunama

Odgovori
Be

Mozes i u eurima/dolarima/francima

Odgovori
Do

Burek kod Turcina na ulazu je dobar, ostalo je velika praznina. Ponuda nakon kontrola nije na nivou starog aerodroma, samo je free shop veci. Nedostaje Faust Vrancic i mnoge druge stvari koje su bile ranije dostupne (lezaljke, pogled, banka, posta, trafike, duty free na dolasku, salteri kompanija). Nije ni nesto udobno na gejtovima. Ne znam sta je tu ljudima tako dobro!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj