Kompanija Erbas danas je u Hamburgu isporučila prvi od 184 naručena A321neo aviona avio-prevozniku Viz er, a primopredaji su prisustvovali generalni direktor Viz era József Váradi i glavni komercijalni direktor Erbasa Christian Scherer, saopštio je taj evropski proizvođač.
Kako navodi, avione nove generacije pokreću dva Pratt & Whitney GTF motora, a karakerišu ih do sada najšira uskotrupna kabina, 239 sedišta u jednoj klasi, maksimalna fleksibilnost, ekonomičnost u potrošnji goriva, kao i niski operativni troškovi.
Kompanija Viz er širom Evrope saobraća sa više od 100 aviona A320 porodice, ističu iz Erbasa i dodaju da 261 letelica te porodice trenutno čeka isporuku, kao i da je Viz er sa 184 poručenih A321neo aviona najveći Erbasov klijent.
Welcome to the #A321neo Family @WizzAir – here’s to more flexibility, fuel efficiency and lower operating costs. 183 more to join your all-Airbus fleet! https://t.co/I2BNIVI4g0
— Airbus (@Airbus) March 7, 2019
BB
Jel im aneki egzaktan podatak koliko pri krstarećoj brzini (i koja je) pri MTOW troši CEO a koliko NEO i koliko to utiče na troškove po sjedalu?
Divno je čuti za uštede, samo ne znam da li one imaju svoj offset u troškovima.
Vladimir
BB,
Još nema takvih podataka javno dostupnih. Mi dobijamo prvi B737Max za koji mesec, pa eto mene ovde sa podacima iz prve ruke za pola godine ili više.
Reklama je čudo, a život piše romane.
BB
👍
seljak
prost sam covek ali veći precnik n1 ventilatora dvostrujnog motora znaci veci potisak i efikasniji motor. ali veci precnik motora povecava i ceoni otpor. kako se te dve kalkulacije nalaze pojma nemam ima strucnijih. mada ne bi valjda ludovale toliko kompanije za a321neo da stvarno nije toliko efikasan, sto se kaze gadja u sweet spot. secamo se koliki je flop bio a321 kada se pojavio a evo gde je sada peglace baru redovno.
Bane
U principu, radi se o tome da je smanjenje potrošnje usled većeg stepena dvostrujnosti veće nego štetan efekat koji izaziva povećanje otpora usled većeg poprečnog preseka motora.