BEG airport status
Analitičar Alen Šćuric o Croatia Airlinesu

Analitičar Alen Šćuric o Croatia Airlinesu

Jednodnevni štrajk zaposlenih Croatia Airlinesa bio je prilika da razgovaram sa analitičarem Alenom Šćuricom o aktuelnim problemima hrvatske nacionalne avio-kompanije i njenim položajem u Star Alliance-u. Gospodin Šćuric je airline business analitičar koji pored toga što je zamenik urednika časopisa Aeronautika pomaže Hrvatskom sindikatu prometnih pilota sa analizama i predlozima za izlazak Croatie iz trenutne dubioze u kojoj se kompanija nalazi.

Sutra pogledajte drugi deo intervjua u kojem Šćuric direktno i bez ustezanja analizira situaciju u kojoj se nalazi Jat Airways.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

SI

Sve sto je gospodin ispricao je tacno, nije uzeo u obzir samo jednu cinjenicu. Da li je ikome bitno da postoji i radi lokalna avio kompanija? Iz prilozenog a i iz dnevnog zivota ja nisam ubedjen u cinjenicu da bilo kome treba bilo kakva aviokompanija. Te je stoga trennutna situaciaj i logicna. Lufthanza ce leteti koliko hoce i kako hoce, jer nemcima to treba za nesto. mi smo tu nebitni. i nece doci nikad na pozicije koje odlucuju nesto o tome neko kome je to bitno.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj