Jednodnevni štrajk zaposlenih Croatia Airlinesa bio je prilika da razgovaram sa analitičarem Alenom Šćuricom o aktuelnim problemima hrvatske nacionalne avio-kompanije i njenim položajem u Star Alliance-u. Gospodin Šćuric je airline business analitičar koji pored toga što je zamenik urednika časopisa Aeronautika pomaže Hrvatskom sindikatu prometnih pilota sa analizama i predlozima za izlazak Croatie iz trenutne dubioze u kojoj se kompanija nalazi.
Sutra pogledajte drugi deo intervjua u kojem Šćuric direktno i bez ustezanja analizira situaciju u kojoj se nalazi Jat Airways.
Sve sto je gospodin ispricao je tacno, nije uzeo u obzir samo jednu cinjenicu. Da li je ikome bitno da postoji i radi lokalna avio kompanija? Iz prilozenog a i iz dnevnog zivota ja nisam ubedjen u cinjenicu da bilo kome treba bilo kakva aviokompanija. Te je stoga trennutna situaciaj i logicna. Lufthanza ce leteti koliko hoce i kako hoce, jer nemcima to treba za nesto. mi smo tu nebitni. i nece doci nikad na pozicije koje odlucuju nesto o tome neko kome je to bitno.
Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.
Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.
Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja
Od 17 nasledjenih aviona trenutno je u Srbiji 6 aviona, 7 u Hrvatskoj ovoj firmi, 1 je poklonjen Sloveniji za Muyej a 4 preostala su ovi koji se prodaju... I to je sve kada se sabere
A ko je lud da izda takav sertifikat i takvu dozvolu a da pre toga tu istu dozvolu ne izdajuFAA, EASA ili bar pojedinacno neka agencija iz zemlje proizvodjaca? I manite se pritisaka! Moze da te pritiska ko god hoce ako treba da potpises nesto to znaci da ces morati i da odgovaras za to…
Dakle, za početak, nema autnomnog letenja. Ok! Smislili su pojam vertiporta. Dalje, sad bas nije jasno, ni jedna takva letelica do danas nema FAA ili EASA sertifikat. Ako ih i ne bude do 2027, da li DCV može izdati neki sertifikat, pa da ipak lete, samo kod nas? (...ali u tako nešto ja ne bih…
Nama trebaju veci a ne komarci,od helikoptera..Mi28,je za nas. ok ne moze sad ali takav,heliš,on je toliko bolji od MI24-35,jel 1986SSSR,je napustio projekat MI24I Presli na MI28,I uradili dobar helih..naravno uz KA52,2najjj. u Ruskoj vojsci. Hrvati su 1992jos imali 10 MI 24,dobili od jbg,od brace,Rusa. ali takva vremena bila!!
SINGAPURCANAC
Sve sto je gospodin ispricao je tacno, nije uzeo u obzir samo jednu cinjenicu. Da li je ikome bitno da postoji i radi lokalna avio kompanija? Iz prilozenog a i iz dnevnog zivota ja nisam ubedjen u cinjenicu da bilo kome treba bilo kakva aviokompanija. Te je stoga trennutna situaciaj i logicna. Lufthanza ce leteti koliko hoce i kako hoce, jer nemcima to treba za nesto. mi smo tu nebitni. i nece doci nikad na pozicije koje odlucuju nesto o tome neko kome je to bitno.