BEG airport status
Viz er od 15. juna uspostavlja redovnu liniju Beograd-Lion Dva puta nedeljno od Beograda do Liona / Foto: Viz er

Viz er od 15. juna uspostavlja redovnu liniju Beograd-Lion

Kompanija Viz er najavila je danas uspostavljanje redovne linije Beograd-Lion sa početkom od 15. juna, saopštio je taj avio-prevoznik.

Kako navodi, Viz Er će saobraćati od Beograda do Liona u Francuskoj dva puta nedeljno, odnosno svakog utorka i subote.

– Viz er je u Beogradu uspostavio bazu 2011. godine i od tada je prevezao preko 4 miliona putnika na svojim niskotarifnim letovima iz Srbije. Nešto preko 800.000 putnika izabralo je ovog avio-prevoznika 2018. godine, što predstavlja rast od 6% u odnosu na prethodnu godinu, dok su kapaciteti prevoza putnika za 2019. povećani i do 921.000 putnika.

Poslovanje kompanije Viz era će ove godine podržati blizu 70 radnih mesta u Srbiji. Ova avio-kompanija će uspostavljanjem nove linije imati 14 linija za 7 zemalja iz Beograda. – ističu iz Viz era.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Mi

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Yoda na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

SU-30 je pravljen po zahtevima i specifikacijama nekadašnje Crvene Armije SSSR-a, a Indija se nije uključila ili učestvovala u njegovom razvoju, nego je prosto naručila nekoliko puta veću količinu od same Rusije, pa je za obe strane bilo najisplativije da se veliki deo njih proizvodi u Indiji - u saradnji sa Francuskom i Izraelom. SU-30…

02. May 2025.Pogledaj

Mislav na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Nenad, Na osnovu čega ste izveli zaključak da je glava (organizator) koja odlučuje o posjetama inertna kad imate na ovom portalu reportažu sa prošlogodišnjeg događaja gdje je tangosix bio prisutan. Zašto optuživati bez ikakvog osnova samo da bi se istakle nekakve tenzije kojih od strane "glave koja odlučuje o posjetama" bar prema tangosix očito nema.

02. May 2025.Pogledaj

KK na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

@entuzijasta Tesko ce to proci, nazalost i 2025 godine. Jer treba napetost za unutarnjepoliticke i iluzionisticke svrke. Dokle god drze narod u predratnom stanju dotle sve drugo prolazi bez problema.

02. May 2025.Pogledaj

KK na: Albanija dodelila posao kompaniji „Elbit Systems“ za osnivanje nove Vazduhoplovne akademije i obuku vojnih i civilnih pilota

Zanimljiv mi je koncept u kojem se pojavljuju neke drzave koje snabdevaju i levo i desno. Npr Izrael prodaje PULS Srbiji, ko zna sta Albaniji, Francuzi Rafale i SRB i RH, potencijalno i SAMP/T, radari itd. Nema vise crvene i plave tehnologije i jasnih razgranicenja gde sta pocinje i zavrsava, sve postaje siva zona.

01. May 2025.Pogledaj