BEG airport status
Imtel Sky Tech – ovlašćeni zastupnik Robinson helikoptera u Srbiji i regionu

Imtel Sky Tech – ovlašćeni zastupnik Robinson helikoptera u Srbiji i regionu


Imtel Sky Tech je privatna vazduhoplovna kompanija koja se bavi prodajom helikoptera Robinson, njihovim redovnim održavanjem i obavljanjem svih potrebnih tehničko-servisnih i konsalting usluga.

Pored toga što je ovlašćeni predstavnik, diler i serviser firme Robinson za region, Imtel Sky Tech je trenutno u procesu aplikacije za AOC sertifikat kod Direktorata Civilnog Vazduhoplovstva, osnovnom predpostavkom za početak komercijalnog prevoza putnika helikopterom. Kada im zahtev bude bio odobren biće jedina kompanija u regionu koja će se baviti ovom vrstom vazdušnog transporta.

Imtel Sky Tech preuređuje i adaptira imanje u Obrežu kod Šimanovaca (Obedska bara) u sertifikovani heliport sa helidromom, hangarom i pratećim sadržajima. Juče sam obišao ovu lokaciju i napravio video reportažu u kojoj sa Sky Tech rukovodiocom prodaje Nenadom Novićevićem detaljnije pričam o aktivnostima i planovima ove kompanije.

Za detaljnije informacije, upite i predloge za saradnju Nenada možete kontaktirati na broj telefona 060/500 16 50 ili e-mail: skytech@imtel.rs

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj