BEG airport status
Montenegro Airlines demantuje medije: Pravimo novu strategiju poslovanja, tumačenje našeg poslovanja zlonamerno "Najveći porast zabilježen je u redovnom saobraćaju, gdje je broj putnika bio 92.787, što je za 4.26% više nego u istom mjesecu prošle godine." / Foto: Montenegro Airlines

Montenegro Airlines demantuje medije: Pravimo novu strategiju poslovanja, tumačenje našeg poslovanja zlonamerno

Za prethodnih osam meseci crnogorski nacionalni avio-prevoznik prevezao je 466.500  putnika u sve tri kategorije saobraćaja, što je za 11.382 putnika više nego za isti period prethodne godine – saopštili su iz Montenegro Airlinesa.

– Najveći porast zabilježen je u redovnom saobraćaju, gdje je broj putnika bio 92.787, što je za 4.26% više nego u istom mjesecu prošle godine.

Crnogorska nacionalna avio-kompanija, Montenegro Airlines, dosadašnjim komercijalnim pokazateljima za osam mjeseci 2019. godine premašuje prošlogodišnje rekordne rezultate. Tokom ljetnje sezone letimo ka 30 redovnih i čarter destinacija, u 15 država, u konkurenciji od preko 50 inostranih avio-kompanija. I pored izražene konkurencije, naš udeo zimi je na crnogorskim aerodromima preko 30% a ljeti oko 25% ukupnog prometa. – stoji u saopštenju

Damantij pojedinim medijima

– Kroz svoje komercijalne i poslovne rezultate Montenegro Airlines najbolje demantuje negativne i zlonamjerne informacije koje pojedini mediji plasiraju u vezi sa poslovanjem ove kompanije, i to na način koji više liči na lobistički nastup u cilju gašenja crnogorskog avio-prevoznika nego objektivnog informisanja javnosti.

Za 25 godina od svog osnivanja, prevezli smo 9,5 miliona putnika. Od januara 2017. godine do danas, crnogorska nacionalna avio-kompanija je prevezla blizu 1,7 miliona putnika. Direktni i indirektni efekti našeg poslovanja na crnogorsku turističku i ukupnu  privredu, samo u posljednje dvije i po godine iznose preko pola milijarde eura.

I dok je evidentno da postoje problemi u vezi naslijeđenih dugova, što je pitanje koje se rješava na relaciji sa resornim ministarstvima, tekuće poslovanje je i pored velikih tržišnih izazova stabilizovano. Ostvaruju se odlični poslovni rezultati i završava inovirana komercijalna strategija, koja bi trebalo da definiše pravce razvoja u narednih 3-5 godina po pitanju destinacija i strukture flote. Na taj način će biti ostvareni bolji poslovni rezultati, i što je najvažnije, veći broj putnika i turista iz različitih djelova Evrope i svijeta će posjetiti Crnu Goru. – stoji u saopštenju crnogorske nacionalne avio-kompanije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

mt

Не видим да су било шта демантовали.
Само су покушали да заспинују, али доста „млако“ за „спин-стандард 2019“.

Odgovori
St

Da se zna i da imate najskuplje karte na svetu,za voznju od 25 minuta Podgorica-Beograd i Tivat-Beograd kao i ER Srbija

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Aleksandar Ignjatović na: [INTERVJU] Od travnate piste do regionalnog centra: Kako Bratislav Milanović i MIND Grupa grade vazduhoplovni ekosistem u srcu Šumadije

Hvala Tango Sixu na divnom tekstu i divnoj reportaži. Gospodinu Milanoviću želim puno uspeha, zaslužio je i on i naša Šumadija. Nekada je Kragujevac imao dva aerodroma, a onda nakon 2sv.rata vremenom ostao je bez oba. A danas ideja i preduzetništvo je dovelo do ovog aerodroma sa odličnom perspektivom za tz. MALU AVIJACIJU, svaka čast…

31. Mar 2025.Pogledaj

KG na: [EKSKLUZIVNO] Srpski ugovor za nabavku Rafala podrazumeva opsežnu industrijsku saradnju sa francuskim kompanijama, planira se integracija srpskog preciznog naoružanja vazduh-zemlja

Koliko malicioznih komentara na hrvatske Rafale koji su tu i lete iznad Hrvatske. Nisu u dolasku i ne planira se nadogradnja nečega što se ne zna hoće li ikada i stići. Nadogradnja na standard F4.1 je krenula lani u veljači i to je nešto normalno jer se F4.2 očekuje 2030. a F5 2035. Dakle nadogradnje…

31. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Politička neizvesnost u odnosima Evrope i SAD kao prilika za dodatne narudžbine francuskih borbenih aviona Rafal

Evropa je ustvari jako podeljena u svakom pogledu i zbog toga jačanje i stabilnost ide sporo i teško. Mislim da se to zaboravilo nekako pod američkim NATO kišobranom, ali takodje i generalno, to jest ne vojno. Nadam se da će mudre glave i mir prevladati promenama koje slede.

30. Mar 2025.Pogledaj

K na: Politička neizvesnost u odnosima Evrope i SAD kao prilika za dodatne narudžbine francuskih borbenih aviona Rafal

Treba biti realistican u nadama i ocekuvanjima. Daleko smo jos od pravog europskog ujedinjenja po tim pitanjima, ali to samo znaci da svaki pa i najmanji korak naprijed treba dobro docekati.

30. Mar 2025.Pogledaj