BEG airport status
[NAJAVA] Gazprom neft takmičenj u punjenju aviona gorivom od 1. do 4. oktobra Iz "šta sve neće smisliti" edicije / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

[NAJAVA] Gazprom neft takmičenj u punjenju aviona gorivom od 1. do 4. oktobra

Takmičenje profesionalaca koji pune avione gorivom „Aviation Fueling Challenge“ u organizaciji kompanije Gazprom neft Aero (Gazprom je vlasnih 56% Naftne industrija Srbije) održaće se od 1. do 4. oktobra ove godine u Beogradu.

Pored takmičarskog karaktera, događaj ima za cilj razmenu iskustava i uvida u najbolje međunarodne prakse procesa i procedura punjenja putničkih aviona gorivom kao i unapređenje bezbednosti letenja:

– „Aviation Fueling Challenge“ zamišljen je da unapredi veštine profesionalaca koji se bave ovim zanimanjem. Učesnici se nagrađuju u kategorijama: najbolji vozač cisterne za gorivo, najbolji supervizor smene ali i za najbolji tim. Pored takmičenja biće organizovana master class predavanja i radionice.

U Beogradu će se takmičiti Total, CNAF, China Aviation Oil, OMV Petrom, Petrolimex Aviation uz prisustvo kompanije China Southern Airlines, Lufthanze, Air Francea, Emirates Airlinesa, airbaltica, Petrola i COSMO OILa. – saopšteno je iz Gazproma.

Ekipa iz Srbije učestvovala je na prethodnom takmičenju 2018. godine u Novosibirsku.

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Pe

Jedino ako dovedu neke posebno obucene jer ovi sto trenutno rade mogu da se takmice u kategorijama „Kako najbolje ostetiti avion“ „Zasto da 1 cisterna puni avion kada mogu 2“ „Najopasnije manevrisanje pored aviona“ „Nemojte se mucite, izguracu ja ovu prikolicu kad krenem u rikverc“

Odgovori
ah

razmenu iskustava i uvida u najbolje međunarodne prakse procesa i procedura punjenja putničkih aviona gorivom

međunarodne prakse su davno savladale taj problem
imaju pune rezervoare na areodromima i ne dešava im se da zbog dvodnevnog problema u proizvodnji areodrom ostane bez goriva
hint tangosixu…
napišite članak i pitajte zasto i kako je bilo moguće da na areodromu nema goriva

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Aleksandar Ignjatović na: [INTERVJU] Od travnate piste do regionalnog centra: Kako Bratislav Milanović i MIND Grupa grade vazduhoplovni ekosistem u srcu Šumadije

Hvala Tango Sixu na divnom tekstu i divnoj reportaži. Gospodinu Milanoviću želim puno uspeha, zaslužio je i on i naša Šumadija. Nekada je Kragujevac imao dva aerodroma, a onda nakon 2sv.rata vremenom ostao je bez oba. A danas ideja i preduzetništvo je dovelo do ovog aerodroma sa odličnom perspektivom za tz. MALU AVIJACIJU, svaka čast…

31. Mar 2025.Pogledaj

KG na: [EKSKLUZIVNO] Srpski ugovor za nabavku Rafala podrazumeva opsežnu industrijsku saradnju sa francuskim kompanijama, planira se integracija srpskog preciznog naoružanja vazduh-zemlja

Koliko malicioznih komentara na hrvatske Rafale koji su tu i lete iznad Hrvatske. Nisu u dolasku i ne planira se nadogradnja nečega što se ne zna hoće li ikada i stići. Nadogradnja na standard F4.1 je krenula lani u veljači i to je nešto normalno jer se F4.2 očekuje 2030. a F5 2035. Dakle nadogradnje…

31. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Politička neizvesnost u odnosima Evrope i SAD kao prilika za dodatne narudžbine francuskih borbenih aviona Rafal

Evropa je ustvari jako podeljena u svakom pogledu i zbog toga jačanje i stabilnost ide sporo i teško. Mislim da se to zaboravilo nekako pod američkim NATO kišobranom, ali takodje i generalno, to jest ne vojno. Nadam se da će mudre glave i mir prevladati promenama koje slede.

30. Mar 2025.Pogledaj

K na: Politička neizvesnost u odnosima Evrope i SAD kao prilika za dodatne narudžbine francuskih borbenih aviona Rafal

Treba biti realistican u nadama i ocekuvanjima. Daleko smo jos od pravog europskog ujedinjenja po tim pitanjima, ali to samo znaci da svaki pa i najmanji korak naprijed treba dobro docekati.

30. Mar 2025.Pogledaj