BEG airport status
Montenegro Airlines: Devet meseci 2019. bolji u odnosu na prošlu rekordnu godinu "Zadržaćemo udio u tržištu između četvrtine i trećine od ukupnog broja putnika na crnogorskim aerodromima, u konkurenciji od preko 50 avio-kompanija." / Foto: Montenegro Airlines

Montenegro Airlines: Devet meseci 2019. bolji u odnosu na prošlu rekordnu godinu

Nacionalni avio-prevoznik Crne Gore Montenegro Airlines saopštio je danas da su za devet meseci ove godine prevezli ukupno 540.764 putnika u sve tri kategorije saobraćaja.

– To je za 12.944 putnika ili 2,45% više u odnosu na isti period lani. Samo tokom septembra ove godine prevezli smo 74.390 putnika u sve tri kategorije saobraćaja. To je za 1.633 putnika ili 2,25% više u odnosu na septembar 2018. godine.

Ovi komercijalni pokazatelji su najbolji u istoriji poslovanja naše kompanije, čak i u odnosu na prethodnu godinu koja je bila rekordna po broju prevezenih putnika.

Veoma smo zadovoljni postignutim rezultatima, posebno imajući u vidu činjenicu da su ostvareni u uslovima velike i u određenom obimu i nelojalne konkurencije na tržištu. Takođe, otežavajući faktori u svijetu komercijalne avijacije koji su između ostalog i doveli do bankrotstva nekoliko avio-kompanija kao što su Adria Airways, XL Airways i Aigle Azur, kao i do propasti najstarijeg tur-operatera na svijetu kompanije Thomas Cook, nijesu zaobišli ni nas. Uprkos svemu tome, optimizacijom poslovanja i odgovornim planiranjem saobraćaja, uz razumijevanje i podršku od strane vlasnika, uspjeli smo da ostvarimo još bolji komercijalni rezultat u odnosu na prošlu godinu. – kazao je Živko Banjević, izvršni direktor kompanije.

– Ukupan direktni i indirektni doprinos Montenegro Airlinesa na godišnjem nivou veći je od 170 miliona eura. Za posljednje dvije i po godine, ta je cifra premašila pola milijarde eura. Rekordni rezultati za septembar odnosno za devet mjeseci ove godine, govore u prilog tome da ćemo ostvariti zacrtani plan i do kraja godine prevesti oko 660.000 putnika i time premašiti prošlogodišnji rekord od 645.000 putnika. Pri tome ćemo zadržati udio u tržištu između četvrtine i trećine od ukupnog broja putnika na crnogorskim aerodromima, u konkurenciji od preko 50 avio-kompanija. – stoji u saopštenju kompanije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Srbofil na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

@Yoda Tu piše sve https://tangosix.rs/2019/11/09/visenamenski-borbeni-avion-su-30-univerzalni-clan-familije-flankera/

03. May 2025.Pogledaj

Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

@Mislav Da se razumemo, mislim na isključivo glave onih koji bi trebali da dođu u posetu i njihove glave, a ne organizatora (ni jednog trenutka nisam na njih pomislio). Što se mene tiče - bio sam prošle godine, ali ove mi se nikako raspored ne uklapa.

03. May 2025.Pogledaj

Python na: „Green Power Turbine Systems“ prvi put na sajmu AERO u Fridrishafenu: Pogonska grupa i dva nova projekta aviona iz Srbije

Samo da ne ostane na beskonačnim planovima, obećanjima i rečima. Beše i Stršljen njihov, pa na desetine sajmova i na kraju - ništa. Podigao se neki metar od zemlje...

02. May 2025.Pogledaj

Yoda na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

SU-30 je pravljen po zahtevima i specifikacijama nekadašnje Crvene Armije SSSR-a, a Indija se nije uključila ili učestvovala u njegovom razvoju, nego je prosto naručila nekoliko puta veću količinu od same Rusije, pa je za obe strane bilo najisplativije da se veliki deo njih proizvodi u Indiji - u saradnji sa Francuskom i Izraelom. SU-30…

02. May 2025.Pogledaj