BEG airport status
Saša Vlaisavljević: „Koncesija aerodroma je najuspešniji potez države Srbije u poslednjih 30 godina“ "Lično smatram našu koncesiju najuspešnijim potezom države Srbije u poslednjih 30 godina." / Foto: Tango Six

Saša Vlaisavljević: „Koncesija aerodroma je najuspešniji potez države Srbije u poslednjih 30 godina“

Sinoć su na svečanosti u Starom dvoru uručene  tadicionalne godišnje nagrade Privredne komore Srbije i Privredne komore Beograda „Beogradski pobednik“ za natprosečne rezultate u privređivanju, razvoju i doprinosu uspešnosti beogradske i srpske privrede.

Najznačajniju nagradu u kategoriji “poslovni lider godine” dobio je generalni direktor Akcionarskog društva aerodrom „Nikola Tesla“ Saša Vlaisavljević koji je tom prilikom izjavio:

– Želim da se zahvalim pre svega svom timu na profesionalnosti, stručnosti, posvećenosti i lojalnosti – i ovu nagradu posvećujem njima.

Za nas je 2018. godina samo jedna kockica u mozaiku koji slažemo jos od 2014. godine gde svaka od godina ima svoje performanse i određeno značenje. Taj mozaik slobodno možemo nazvati zlatnim godinama beogradskog aerodroma u kojima je profit povećan za više od 200 puta, broj avio-kompanija se udvostručio, broj putnika sa 3,5 miliona prešao 6 miliona a sama vrednost aerodroma podignuta sa 200 miliona evra na gotovo 1,5 milijardu evra što je koncesija i pokazala. Lično smatram našu koncesiju najuspešnijim potezom države Srbije u poslednjih 30 godina. –

Za više od trideset godina koliko se dodeljuje „Beogradski pobednik“ je ponelo oko 200 privrednih društava i 70 preduzetnika, pojedinaca i institucija.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ti

Jeste bila uspesna koncesija, dividenda 1600 din nije mala stvar.

Odgovori
Ae

Consequence a very bad commercial management, but we hope for a changes as workers and which will be also felt by travelers. The tree executive directors of the former management are protecting political employees and VINCI must find out that the true is not just what they say!

Odgovori
Ac

Slazem se da je odlican posao i da je dignuta vrednost aerodroma visestruko za par godina , uvek se postavlja pitanje da li smo mogli i sami bez obzira sto je Vinci jedan od tri najveca svetska operatora na svetu.

Odgovori

Зашто је то био одличан посао, и како сте ви дошли до закључка да је вредност аеродрома вишеструко увећана за пар година (уговор о концесији је потписан марта 2018, а преузимање прилично касније)? Колико су нама познати резултати рада аеродрома, они су били задовољавајући, чак одлични. 25 година је дугачак период времена, за који се држава одрекла прихода од рада аеродрома, зарад једнократног прихода, и провизије у нечијем џепу.

St

Slazem se da je odlican posao za drzavu i da je vrednost aerodroma rekordno podignuta ,samo je nezadovoljstvo aviokompanija operativom aerodroma eskaliralo na ovo leto i francuzi bi posebnu paznju trebali posvetiti upravo operativi u narednom periodu.

Odgovori
Go

U poslednjih 6 svakako… A ja i dalje nisam siguran da je bio preterano dobar potez.

Odgovori
Mi

Iako sam pobornik koncesije moram priznati da za ovih godinu dana ništa konkretno vidio nisam, nadam se da imaju akcioni plan i da sve ide po svom toku, nadam se.

Odgovori
Vl

Trenutno se zavrsava taj prvi najtezi deo,dokumentacija,plan itd,od proleca treba da krenu veliki radovi.
Treba da uloze u infrastrukturu preko 700 miliona eura i to vecinom u narednih par godina.

AL

Jeste odlican posao i mozda najuspesniji potez(poslovno govoreci). To vam sve govori kad je ova sica za nase birokrate vrhunac njihovih sposobnosti da nesto urade za drzavu.

Odgovori
St

Vinci je lider na svetskom nivou,mislim da smo imali retko transparentan tender kad je u pitanju aviobiznis u Evropi i posledica toga je dolazak francuza.Mislim i da je velika prednost sto smo kulturoloski bliski i da ce se nas i njihov mentalitet uklopiti brzo .

AL

@Stanko
Ipak je premijerka izjavila vise puta „bice objavljen ugovor o koncesiji“ i na kraju nista. Toliko o transparentnosti.
Tako je bilo i za ugovor o javnoj nabavci vozila za MUP pa je „javna“ nabavka postala drzavna tajna.
Bilo je i onih spinova i lazi za Niski aerodrom, preneo je T6 sve, pametnom dosta.

U principu, ne ulivaju mi mnogo poverenja, niti bilo kome sa vise od 4 razreda osnovne skole, ali ovaj posao mozemo grubo okarakterisati kao „uspesan“, obzirom da nemamo sve informacije jelte.

BB

Koliko vidim vlast je trampila aerodrom Beograd za mogućnost da upucavanjem dodatnog novca u AS pomogne razvoj aerodroma Niš, Moravu, samu Air Srbiju -nove linije nabavka novih aviona, a koristi će imati svakako i putnici. Vjerujem da je jedan dio tih para otišao i u nabavku oružja (H145, Mi 35, i ostalo), nešto i za puteve (Bektel Enka). I vučić sit i ovce na broju…

Odgovori
mi

Ovce jesu na broju ali…

zo

Pokazace vreme sta je uspesno i sa koje tacke gledista.Ako su svi ugovori drzavna tajna od Fijata,Etihada,PKBa,ANTa.Voleo bih da mi to neko od vrlih strucnjaka objasni i koji je razlog tome.Pomno Vas pratimo.Dve istine ne postoje.

Odgovori
da

Nakako mi je čudno da je g. Vlaisavljevića promašila Nobelova nagrada za ekonomiju. Ipak su ovo kolosalni rezultati kako ih je naveo, nekako mi najlepše zvuči „profit povećan za više od 200 puta“.

Mada moram priznati da nisam najbolje razumeo ali pretpostavljam da je mislio u odnosu na 2013. godinu kada je prihod bio 130.000 evra, ali ako je mislio na 2014. godinu (prihod 28 miliona evra) onda je to prihod od 5,6 milijardi evra.

Koji samoreklamer.

Odgovori
Ak

Ako je poslovna godina 2013 zavrsena sa neto dobiti od 120.000 eura a 2014 godina sa 28,1 milion eura sta je tu problem ?
Covek ima rezultat,kako je dosao do njega to je manje vazno.
Sad sam jos jednom proverio na sajtu aerodroma dobit .
Ja kao akcionar samo to gledam,svoj novac i dividendu.
Ako opet napravi rezultat opet cu mu skinuti kapu.

da

Poštovani,

i ja se slažem sa vama oko dividendi. Mislim da bi bilo izvrsno ako bi dobit ANT bila 5,6 milijardi EUR u 2019. godini (200 puta 28 miliona 2014. godine – prema dvosmislenoj izjavi dotičnog), a ne negde oko 30 miliona – koliko se očekuje.
Ovo je klasičan govor udavače – pretpostavljam da je gospodin počeo spinovati za neku novu poziciju.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Zile na: [EKSKLUZIVNO] Srpski ugovor za nabavku Rafala podrazumeva opsežnu industrijsku saradnju sa francuskim kompanijama, planira se integracija srpskog preciznog naoružanja vazduh-zemlja

Kinezi polako dolaze u Evropu. nismo prvi koji se nadaju školskim avionima iz Kine...mašine koje se tamo nude su prva klasa...

30. Mar 2025.Pogledaj

Vladimir na: [EKSKLUZIVNO] Srpski ugovor za nabavku Rafala podrazumeva opsežnu industrijsku saradnju sa francuskim kompanijama, planira se integracija srpskog preciznog naoružanja vazduh-zemlja

Apsolutno! Bukvalno na silu su bacene pare za zastareli i neprespektivan avion, koji moze oboriti prosecan PVO sistem srednjeg dometa. Svako ko se malo razume u vojnu avijaciju, zna da su ruski avioni bolji, jeftiniji, izdrzljiviji i laksi za odrzavanje. Sa naouraznjem i rezervnim delovima je ista stvari. Za 3mld smo mogli dobiti bar 4…

29. Mar 2025.Pogledaj

eto na: „La Premier“: Er Frans predstavio redizajniranu kabinu prve klase

One of the shorter segments with La Première available is New York JFK to Paris, where one-way fares are rarely lower than $9,000.

29. Mar 2025.Pogledaj

Južna pruga na: [EKSKLUZIVNO] Srpski ugovor za nabavku Rafala podrazumeva opsežnu industrijsku saradnju sa francuskim kompanijama, planira se integracija srpskog preciznog naoružanja vazduh-zemlja

Previše para za nas.Zbrzali smo nabavku aviona.moglo je da se čeka još koju godinu.Sačekati na rezultate američkih izbora i situacije u Ukraini.Vreme je pragmatično u svetskoj politici ranije su bile potrebne decenije a sad nedelja dve za pozicioniranje i promene kursa u politici država.Kao da radimo protiv sebe,da li je po sredi masna provizija ili…

29. Mar 2025.Pogledaj