BEG airport status
Obeleženo 15 godina postojanja Udruženja nadzvučnih pilota „Ma 2+“ "Poseban akcenat dat je aktivnostima koje su u toku kao i programu rada za naredni period."

Obeleženo 15 godina postojanja Udruženja nadzvučnih pilota „Ma 2+“

Udruženje nadzvučnih pilota „Ma 2+“ obeležilo je u ponedeljak 15 godina postojanja. Tim povodom održana je simbolična svečanost pod nazivom „Petnaest godina naših, samo…“ u „Srpskom kulturnom centru – Ćirilica“.

– I ovoga puta okupili su se dragi prijatelji i piloti sportske, komercijalne i vojne avijacije da u prijatnoj atmosferi evociraju uspomene iz prebogate letačke prakse.

Iskusni instruktori letenja i aktivni piloti razmenili su mišljenja i stavove o sadašnjem stanju i perspektivi našeg sveukupnog vazduhoplovstva. Na početku svečanosti odata je dužna pošta tragično preminulim i umrlim kolegama pilotima. U kratkom referatu izneti su rezultati rada i aktivnosti u proteklom periodu.

Poseban akcenat dat je aktivnostima koje su u toku kao i programu rada za naredni period. U okviru svečanosti, prijateljima kluba, zaslužnim pilotima i vazduhoplovnim udruženjima uručena su javna priznanja našeg udruženja kao znak poštovanja, uvažavanja i zahvalnosti za uspešnu višegodišnju saradnju. – rekao je ovim povodom za Tango Six predsednik udruženja Boriša Mandić.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Mi

Smatram da ovi hrabri ljudi zasluzuju mnogo vecu paznju i postovanje Nasim mladim pilotima i vojnim i komercijalnim treba da budu uzor i dokaz koliko se voli avijacija posebno letenje i naravno zemlja

Odgovori
De

Da li teraju naše 29-ke nekad do same granice 2,2 maha.

Odgovori
Mi

Teraju ih kao da jaja voze. Zivim u Batajnici i iskreno ne secam se kada je neko poleteo pod forsazom, a za ostalo da i ne pominjem.

je

Teraju, počnu iz Grčke i ukoče u Nemačkoj. Btw, naziv kluba se odnosi na pilote Mig 21 i 29.

Rd

Jako slabo odnosno nikako. Posle pada Mig-29 sa pilotom Radom Randjelovićem koje je uvežbavao solo prikaz mogućnosti aviona za aeromiting, naše 29-tke su dobile zabranu izvođenja akrobatskih figura, ne samo na aeromitinzima, možda čak i u obuci. Dosta smo oslabili sa tim elemetima letenja nego kao što je nekada bilo u SFRJ.

Al

@ Dexter 023
Ne brini, teraju ih samo tako…

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

POW/LJPZ na: Kako je JNA promovisala poziv vojnog pilota: Dežurna para, stjuardesa i potpuna kreativna sloboda

Nažalost,kapetan Ivan Kunović tragično je završio u brdima Korzike,1981.godine na letu LJU-AJA,u ulozi kapetana na MD-81. Poginulo je ukupno 180 ljudi.

05. Apr 2025.Pogledaj
04. Apr 2025.Pogledaj

Vlado na: [POSLEDNJA VEST] Republici Srpskoj isporučen treći helikopter Ansat

Pratt & Whitney motori dobra stvar što se tiče servisa i samog kvaliteta.

04. Apr 2025.Pogledaj

Nenad N. na: [ANALIZA] Planovi za naoružavanje srpskih Rafala: Domaća vazduhoplovna ubojna sredstva u razvoju

Tebi zvuci realno da od projekta rakete do serijske proizvodnje protekne 25 godina? I pritom se ta serijska proizvodnja nikada i ne desi. Za period od 25 godina uporedi sa nekim drugim, bilo kim. I uvek i hvalimo, ali mora da postoji nesto da se pohvali. Ne mozes da pohvalis zamazivanje ociju i sarene laze.

04. Apr 2025.Pogledaj