BEG airport status
[VIDEO REPORTAŽA] 14. memorijalni Fly-in „Ljubiša Veličković“ na sportskom aerodromu Kostolac

[VIDEO REPORTAŽA] 14. memorijalni Fly-in „Ljubiša Veličković“ na sportskom aerodromu Kostolac

KOSTOLAC – Atraktivan program Supergaleba G-4, najstariji ali i najvitalniji akrobatski pilot u Srbiji sa svojom skraćenom rutinom u vazduhu zbog preterano visoke temperature i vesela zakuska na kraju druženja.

14. memorijalni fly-in „Ljubiša Veličković“ ponovo je opravdao reputaciju izvanredno organizovanog mesta za okupljanje i druženje srpskih sportskih letača, vlasnika letelica i entuzijasta. Tango Six ekipa je na kostolački sportski aerodrom stigla negde pred kraj dolazaka gostujućih letelica, neposredno pred početak letačkog programa.

ViPVO koje tradicionalno pomaže ovaj događaj u slavu svog tragično preminulog komadanta Ljubiše Veličkovića, predstavilo se helikopterom Gazela na statičnom delu i skraćenim ali efektnim programom Supergaleba G-4 u vazduhu. G-4 je nekoliko puta preleteo jedan od najlepših sportskih aerodroma u Srbiji i uz par oštrih zaokreta priuštio program za zavist ostalim fly-inovima koji sada imaju domaći zadatak za sledeću sezonu.

Kao što sam juče najavio, novi Tango Six, novi standardi kvaliteta širom spektra naših aktivnosti. U sklopu toga je i video reportaža koju smo snimili u Subotu. Pogledajte atmosferu uz kraće intervjue sa načelnikom štaba 204. vazduhoplovne brigade Branislavom Krnjajićem i Miladinom Stefanovićem Cakanom.

FOTO: Mario Hrelja

Tango Six izveštavanje sa aero-mitinga Batajnica 2012 pomogle su Jumbo Grickalice.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj