BEG airport status
Kad „Novosti“ šire paniku: Chemtrails advokati, novinari i ostale psihopate

Kad „Novosti“ šire paniku: Chemtrails advokati, novinari i ostale psihopate

BEOGRAD – „Novosti“ danas na četvrtoj strani objavljuju tekst naslovljen „Ubica vreba sa neba“. Ovim se nastavlja pokrivanje teme Chemtrailsa od strane uglednog dnevnog lista koje je počelo u sredu, dizanjem priče čak na parlamentarni nivo.

 
1dru-zaprasivanje
 
Želeo bih odmah da se ogradim. Ne želim ni na koji način da pokrećem debatu, da se uključujem u razmenu „argumenata“ i odgovaram na kontra-mišljenja ljudi koji misle da grešim u ispod napisanom. Takođe, ne uključujem se u aktuelnost radi klikova ili sherova, ne želim da objašnjavam publikumu šta je Contrail i ne želim da poštujem senzibilitet verujuće javnosti. To, kao nezavisni i misleći autor, nikada neću raditi. Svoje tekstove ne komentarišem, ne izvinjavam se zbog svog stava i u skladu s tim rećiću da – svako ko veruje da postoji globalna ili državna zavera oličena u Chemtrails fenomenu je idiot.

Posle isticanja ovog nedvosmislenog disclaimera želeo bih da skrenem pažnju na ozbiljne stvari protiv kojih osećam da moram dići glas.
 

Novosti

 
Od novina koje služe kao sedativ javnom mnjenju razvodnjavajući teme i slaveći neko nepostojeće „srpsko biće“ kroz konzervatizam koji je ništa drugo do retardacija procesa balansiranosti odavno ne očekujem novinarstvo.

Tako da mi zaista nije cilj da kritikujem kolege. Cilj mi je da koleginicu kojoj pripadaju inicijali V.C.S (autorka današnjeg teksta) istaknem kao izvrsnog novinara i to uradim malo detaljnije. Sarkazam će biti jači u nastavku teksta, ne brinite.

Izrvsnost broj jedan: Literarne vratolomije tabloidnog varijeteta namenje silovanju nepostojeće teme sa posledicom očiglednog širenja panike:

„Zato se i ne zna pouzdano šta nam sve stiže s neba. Ali, čak i podaci o tome šta na nas vreba neposredno iznad naših glava, zvuče više nego alarmantno!“

Alarm nisam čuo, ali sada kada ste lansirali ove kataklizmične sintagme on dakako počinje da postoji.

„Iz izveštaja Agencije za prošlu godinu (ima 40 mernih stanica širom zemlje) vidi se da je zagađenje vazduha toliko da smo i bez hemijskih zaprašivanja o kojima se sve više priča – životno ugroženi.“

„O kojima se sve više priča“. Da, zbog „novinara“ kao što ste vi koji kao alat svog posla koriste Google koji u prime searchu izbacuje Chemtrails kao teoriju zavere umesto kao objašnjiv fenomen nastao….rekao sam da neću.

Naravno, draga V.C.S, da tekstovi tipa „Lunatic journalist mistakes a simple Contrail for a Chemtrail“ neće biti na prvoj strani. Ali, ono, ‘ajmo malo „deseta stranica Google searcha“ novinarstva?

„Ocena Agencije, u najkraćem, glasi: u celoj Srbiji vazduh je prekomerno zagađen! Najveće je zagađenje smešom PM10 (mešavina dima, čađi, prašine, soli, kiselina i metala). U pojedinim gradovima ima i azot-dioksida i sumpor-dioksida. Najzagađeniji su Beograd, Bor, Novi Sad, Niš, Kosjerić, Smederevo, Pančevo…“

Zašto je ovo svedočanstvo Agencije tek u trećem pasusu? Zašto se kredibilna briga o atmosferskom zagađenju meša sa Chemtrails paranojom naslova „Ubica vreba sa neba“?

„Na Hemijskom fakultetu u Beogradu podsećaju da je PM10 toliko opasan da su procene da je u EU zbog aerozagađenja život izgubilo najmanje 3,6 miliona ljudi. Reč je o sasvim malim česticama koje, ako dospeju u pluća, usporavaju razmenu kiseonika i ugljen-dioksida. To dovodi do poremećaja rada srca, teških oboljenja disajnih organa, bubrega, jetre… Naročito mogu oštetiti zdravlje dece, trudnica, starih.“

Da. Aerosoli. Zagađenja kao posledica industrije. Ne kao posledica „anonimnih aviona koji isporučuju svoj smrtonosni tovar bez naše kontrole i znanja“. „Zdravlje dece, trudnica i starih“ stavlja se sada u kontekst Chemtrailsa i širi se panika.

A sad, draga V.C.S, deo zbog kojeg ste idiot. Izvrsnost broj dva.

Fotografija objavljena u tekstu:
 
1dru-zaprasivanje
 
„UMESTO SEDIŠTA U AVIONU SKLADIŠTA NOVOSADSKI ekolozi su preko kolega iz sveta došli do fotografija unutrašnjosti aviona sa ugrađenim metalnim rezervoarima umesto putničkih sedišta, koji sadrže hemijska sredstva koja se raspršuju širom sveta, pa i iznad Balkana. Na pojedinim sajtovima čak se reklamiraju avio-kompanije koje nude usluge montiranja mlaznica raspršivača.“

Kada citirate „novosadske ekologe“ citirate ovu budalu.

Objavljivanjem ove fotografije doprineli ste širenju panike kod neobrazovanog, i što je još bitnije,  većeg dela populacije koji vam kao novini veruje. Jasno ste doveli u zabludu većinu vaše čitalačke publike jer po uređivačkoj politici niste tabloid.

Na ovoj fotografiji se ne nalaze nikakvi „metalni rezervoari koji sadrže hemijska sredstva koja se raspršuju širom sveta, pa i iznad Balkana“.

Na fotografiji je najobičniji, sertifikovani sistem balast tankova (rezervoara) koji u sebi imaju vodu. Ovim tankovima i pretakanjem vode između njih simulira se, prilikom inicijalne letne sertifikacije od strane proizvođača putničkih vazduhoplova, promena centra težišta radi utvrđivanja letnih karakteristika aviona u različitim režimima leta.

Toliko o vašoj novinarskoj veštini. Citiranje Nikole Aleksića i pominjanje HAARP-a u tekstu u kojem citirate i profesora fakulteta ostavljam na dušu gospodinu Vukotiću koji Vam daje platu. Mene je zanimao deo oko širenja panike.

Vojska Srbije

Ukoliko se Odbor za zaštitu životne sredine Narodne Skupštine Republike Srbije umeša u celu „priču“ kako V.C.S najavljuje u predhodnom tekstu, onda stvar postaje ozbiljna bar za Vojsku Srbije.

Chemtrails debata može biti gotova jednom za svagda. Evo kako:

Odgovornost za kontrolu i zaštitu neba iznad Srbije pripada Vojsci Srbije, preciznije njenom Vazduhoplovstvu i protivvazduhoplovnoj odbrani. Integrisani PVO sistem naših oružanih snaga sastoji se od tri komponente. Radarske službe, naoružanih borbenih aviona (koji su uprkos svemu ispravni) na 24/7/365 dežurstvu i raketne brigade sa protivavionskim raketama čije brzine dostižu do 3 Maha kojima je pokrivena celokupna teritorija Republike Srbije.

Pomenuti odbor treba pod hitno da formira Skupštinski anketni odbor i da na njega pozove načelnika generalštaba i komandanta ViPVO i pita ih pod zakletvom da li je bilo neprijavljenih, nekontrolisanih i nepresretnutih letelica u vazdušnom prostoru Republike Srbije?

Odgovor ovih ljudi staviće tačku na ovu temu.

Zbog čega Vojska Srbije ne reaguje na širenje panike kod građanja, zbog čega Uprava za odnose s javnošću Ministarstva odbrane ne izdaje saopštenje povodom jasnih ataka na ugled vojske? Ne znam.

Znam da je javnost Srbije gomila veverica i znam da je vojska nekada bila institucija. Vevericama opet treba jasno činjenično i autoritativno vođstvo.

AŽURIRANO:

Evo i konačnog eksera u kovčegu kredibilnosti dnevnog lista Novosti i njene novinarke V.C.S. Upravo pristigao komentar, hvala čitaocu sa nickom „Zakrpa“:

„Slika unutrasnjosti aviona, koja se cesto pojavljuje kao dokaz za ‘nesto’ je interesantna iz jednog sasvim drugog razloga…Na ovoj fotki se ne vidi, ali se na fotografijama vece rezolucije vidi da pored flourescentnog prsluka postoji natpis „HAZMAT“ (Hazardous Materijals) i nesto sto lici na Sprayer OS. Zasto je interesantno? Zato sto je neko od „ljubitelja istine“ DODAO ovo na fotografiju i pustio na net. Original fotka 777, koja je izmanipulisana, moze se videti ovde“:
 
0855967
 
Origilnalna lokacija fotografije.

FOTO: Novosti.rs
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Ac

Fala bogu da neko napisa normalan tekst o ovome. Ajde sto Kurir "pumpa" vec nedeljama price o Chemtrailsu, ali kada sam video tekst u Novostima, pa jos sa "slikom"… Ne znam, neka zavera ocigledno postoji, zavera da se gura ova prica. Da li je u pitanju zatupljivanje naroda i pokusaj stvaranje "afere" tamo gde je nema, da se skrene paznja sa svega drugog, nemam pojma. Dobra ideja da se pozove VJ i jasno da odgovor.

Odgovori
Ma

Zasto se onda Rotshildovi guraju u taj sektor ako tu nema nikakve zavere? http://www.geoengineeringwatch.org/rothschilds-an

Ko

Sve objašnjeno! SKORO???.
Što se tiče balasta sa vodom, u redu….
A kako objašnjavate, ispuštanje tekućina kroz dodatnih mlaznica u preletima iznad naše zemlje!!
I da ostaju tragovi istih po desetine kilimetara, koji se pretvaraju u oblake????
Jer za trenažu aviona i modifikacija nije potrebno ispuštanje vide tokom leta..
Trenaže se vrše određenim pritiscima kompresijama balasta i istog pomeranja težišta!
Daklem beanite nešto neodbranjivo..
I skrećete glavni razlog sa ozbiljnim oitanhem ŠTA ISPUŠTAJU U KOJE SVRHE I ZA KOGA???

zm

Dooooobar si ti placenik kad pises ovakav tekst…

Odgovori
Sm

Šta je napisao pogrešno? novosti evo nedeljama,ako ne i mesecima pišu tabloidne vesti,sa atraktivnim naslovima,prvom polovinom teksta koji liči na izveštaj o apokalipsi,a onda smiruju situaciju.
Da ne pričam koliko se nalupetaju svega i svačega.Inače,Novosti su vlasništvo Nemaca,pa onda pričaj o "plaćenicima"….

Pe

Kad neko tvrdi da je nasa vojska respektabilna, dodje mi da placem. Posebno ovo oko aviona koji su jelte u borbenom, dakle veoma sposobnom stanju. I raketama koje pokrivaju nase nebo. Osim, sto smo Nato paktu dali mogucnost da nam i zvanicno lete kad hoce, u ratu smo to pravo mi sami izgubili.
Prica oko tih tragova na nebu je zaista paranoicna. A opet ti tragovi su zaista cudni u najmanju ruku. Ostaju zaista dugo. Nadam se da ne negirate da postoje aerosoli koji se ispustaju iz aviona, jer to su do sada priznali bar milion puta, a postoje koliko znam, onako laicki, i avioni koji se time zaista bave. U poljoprivredne ili neke meteoroloske svrhe… Jel da? A do zloupotrebe i unistavanja naroda je korak. Mozda su ga presli a mozda i niste. Kad je neko dopustio da se sve ovo desava, bas nama, sto bi nas, po izopacenom umu, stedeo. Istina, tekst je grozan… Onaj u novinama… Mozda zato sto je promasio, a mozda i zato sto nekoga svrbi…

Odgovori
Za

Pre svega nisam siguran o kojim aerosolima govoris i kom "priznanju"?

U svakom slucaju, tragovi nisu cudni. Pri odredjenim uslovima contrail na nebu moze da se zadrzi jako dugo. Sem toga, samo bi diletant zaprasivao bilo sta sa visine od 10km.

Og

Sve je napisao pogresno.Niti jedan dokaz nije pobio svojom pricom o zagadjenju okoline fabrikama.Pa to nema nikakve veze sa Chemtrailovima.Zasto ga onda amerikanci pominju u ovoj analizi ajde to mi objasni? http://www.youtube.com/watch?v=o4P7Kr17RX8 Evo , zasto ga oni pominju da je uz pomoc chemtraila kontrolisan pravac kretanja uragana Sandy?

Odgovori
Sm

Ne verujem da bi chemtrail iznad Srbije uticao na uragan Sandy… A što se aviona tiče,pa stari radari otkrivaju i "nevidljive",bolje nego noviji,a ne verujem ni da bi B2 slali u misiju chemtrail… dakle,dovoljno smo merodavni da utvrdimo koji avioni preleću našu zemlju. Inače,ne vidim neke ni dokaze koje je autorka u "Novostima" dala. Moguće da tragovi ostaju duže i zbog drugih faktora-tipa naglih padova temperature na visini,mešanja hladnih i toplih gasova iz viših i nižih slojeva atmosfere.Ne kažem,da nije nemoguće da se tako nešto radi,tipa chemtrail-a,ali ako se to radi,može jedino preko civilnih letova,što je,donekle, i lako proveriti.

Ig

Zato što i Ameri imaju teletabise kao i svi.

U

Još jedna od nebuloza i širenje dezinformacija od strane Tange Šit Bljaka, sliku štanda Lufthanse sa ovogodišnjeg oktober festa u svom bljaku proglasio za nekakav sistem balast tankova ili šta već!!! Na pitanje koje se samo nameće zašto to radi i ko to plaća dovoljno je reći "CIA snajka CIA"! :P

Odgovori
In

Lele majko, ne zna se ko je veca budala! Dal Nikola Aleksic dal ova pojava od novinara(ke) a nazalost dal velika vecina gradjana Srbije koji prihvataju – hrane se ovakvim sranjima…..Obrazovanje je keva!

Evo ga odgovor:
http://www.youtube.com/watch?v=wh9BznncqR4

Odgovori
U

Ispravka, slika je iz aviona specijalno opremljenog za hadžiluk u MinKen!

Odgovori
Za

Slika unutrasnjosti aviona, koja se cesto pojavljuje kao dokaz za 'nesto' je interesantna iz jednog sasvim drugog razloga…Na ovoj fotki se ne vidi, ali se na fotografijama vece rezolucije vidi da pored flourescentnog prsluka postoji natpis "HAZMAT" (Hazardous Materijals) i nesto sto lici na Sprayer OS. Zasto je interesantno? Zato sto je neko od "ljubitelja istine" DODAO ovo na fotografiju i pustio na net. Original fotka 777, koja je izmanipulisana, moze se videti ovde: http://www.airliners.net/photo/Boeing/Boeing-777-

Odgovori
@h

Trunke razuma u celoj prici …. Bravo.
Stvarno je otislo predaleko. Svaki put kad vidim koliko ljidi veruje u chemtrails izgubim zelju da zivim na ovoj planeti.

Odgovori

Svaka cast na textu!
Trebalo bi uraditi jedan text u kome ce prosecan srbin da razume da je sve izmisljeno i pomesano sa geo inzenjeringom …

I dodatak uz tvoj text: http://contrailscience.com/

Odgovori
đ

Isti je pisac ovog teksta ko i oni što paranoično slikaju svaki avion ili svaki oblak, Nit su oni u pravu, a nisi ni ti,. ekstremne vrijednosti se vazda odbace pa se ondak more nać neka sredina. Da se sad ne prepucavamo ko koliko znam, i da se hvalimo ko ima kuima ili tetku u kom ''ministarstvu, jest da si u pravu da se diže prejaka i nepotkovana priča oko kemitrejlsa, al nisi u pravu da oni ne postoje. ali ajd, doće skoro vrijeme pa će se saznati…

Odgovori

Kakva bre sredina???? Pa nije ovo debata o lepoti umetničkog dela, pa da pola smatra da je lepo, pola da je ružno, i onda kao u proseku delo je ok. Ovo je EGZAKTNA nauka, fizika, dakle, ILI NEKO PRSKA ILI NE, i pošto je odgovor NE, zapamti da je NE. Najgori su mi takvi kao ti koji kao saslušaju obe strane, pa kao "istina je u sredini, ipak nas nečim pomalo prskaju".

ro

glupljeg članka nisam vidio, pročitajte doktina šoka i historija ratovanja,

Odgovori
Dr

Već sam više puta saopštavao na svojoj stranici tvrdnje vojnog stručnjaka, oficira avijacije, i stručnjaka za meteorologiju, koga jako dobro poznajem, i koji je bio na službi u general štabu.
HAARP je propao eksperiment i nije dao očekivane rezultate, kontrole mozga pomoću frekfencija. Lično se slažem sa ovom tvrdnjom na osnovu mojih istraživanja ali iz druge oblasti.
Što se tiče avio tragova, takođe gore pomenuta osoba tvrdi da se radi o kondenzaciji izduvnih gasova aviona koji se na -50 stepeni pretvaraju u vidljiv trag. Zaprašivanja nema, ali ima mnogo preletanja jer preko Srbije ide mnogo koridora.
Takođe, Vuk Drašković nije potpisao sporazum za izgradnju HAARP-a, već za preletanje NATO aviona.
Sledeća stvar je osiromašeni uranijum o kome se takođe priča.
On je bacan u okolini Vranja, a najviše u Crnoj Gori, a ne po čitavoj Srbiji.
Dakle, treba spustiti loptu na zemlju, i ne juriti odmah za svim što piše po štampi, koja pokušava prodati tiraže.
Ono što je zaista opasno je ono što udišemo po ulicama, što jedeme, i pijemo.
Ali znam da to ljudi ne žele znati. Je li piše na cigaretama da ubijaju i izazivaju bolest? Pa je li neko prestaje da ih kupuje? Ne. Pa šta onda hoćemo? Zašto se ne diže panika oko toga ili alkohola?

Odgovori
Sm

Šta pričaš o Crnoj Gori,kada u CG nije palo 10 raketa! NIje ni A 10 učestvovao u tim misijama! Ne nego je i PVO VJ bio u zaveri da se sakrije gde su viđali A10(avion "specijalizovan za dejstva vazduh-zemlja i jedini naoružan projektilima sa naoružanim uranijumom)

Za

Prvo, HAARP nije zamisljen kao nesto za kontrolu mozga.
Drugo, osirumaseni uranijum nije "bacan" po Srbiji nego koriscen u okviru municije.
Trece, apsolutno se slazem da jedemo i udisemo djubre, ali tako je kako je…nije samo nama…kome se ne svidja – pravac planina.

br

mrzi me da prepisujem pa sam paste -copy odgovor mom kumu koji misli da je chemtrail zabluda……

pa ako sveCka predsednica parlamentarna stranke zelenih prizna da postoje problemi sa chemtrailom i sveCkom vladom koja ga precutkuje…..
http://kkuriren.se/nyheter/vingaker/1.1554491

, a pri tome ako i UN prizna da se radi na chemtrailu u smislu weather control ili cega vec
http://foodfreedom.wordpress.com/2010/10/28/un-vo

onda stvarno ne znam sta reci na clanak kojim ovaj retard pokusava iz ne znam kog razloga da diskredituje gore navedene institucije , tipa sveCki parlament i UN.

a to da li neko radi fotomontazu ili ne zable me , nisam bas siguran da se u roku od dve-tri godine klima na zemlji tako rapidno menja samo zbog efekta staklene baste….ma ajte molim vas ……veruj ti svom kumu starom spijunu , sve se to radi zbog kinte …….

a ovaj sto pljuje novinarku je jos veci retard ako se pouzdaje u organe nase drzave na koje se poziva da bi trebalo da objasne pojavu tipa chemtrail…pa oni ne znaju da razlikuju dzambo od jurisnog bombardera……

a da se dize tolika frka ni oko cega , hm……mnogo velika lova je u igri…
http://www.youtube.com/watch?v=AykLfHtM_3M&fe…!

Odgovori
br

mrzi me da prepisujem pa sam paste -copy odgovor mom kumu koji misli da je chemtrail zabluda……

pa ako sveCka predsednica parlamentarna stranke zelenih prizna da postoje problemi sa chemtrailom i sveCkom vladom koja ga precutkuje…..
http://kkuriren.se/nyheter/vingaker/1.1554491

, a pri tome ako i UN prizna da se radi na chemtrailu u smislu weather control ili cega vec
http://foodfreedom.wordpress.com/2010/10/28/un-vo

onda stvarno ne znam sta reci na clanak kojim ovaj retard pokusava iz ne znam kog razloga da diskredituje gore navedene institucije , tipa sveCki parlament i UN.

a to da li neko radi fotomontazu ili ne zable me , nisam bas siguran da se u roku od dve-tri godine klima na zemlji tako rapidno menja samo zbog efekta staklene baste….ma ajte molim vas ……veruj ti svom kumu starom spijunu , sve se to radi zbog kinte …….

a ovaj sto pljuje novinarku je jos veci retard ako se pouzdaje u organe nase drzave na koje se poziva da bi trebalo da objasne pojavu tipa chemtrail…pa oni ne znaju da razlikuju dzambo od jurisnog bombardera……

a da se dize tolika frka ni oko cega , hm……mnogo velika lova je u igri…
http://www.youtube.com/watch?v=AykLfHtM_3M&fe…!

Odgovori
Ac

Dobri su ti linkovi… Prvi je za svedski Kurir koji je pouzdan izvor koliko i ovaj nas istoimeni, a drugi link ti je na licni blog sa nekom pricom o sednici nekog odbora UN u Nagoji. Daj mi reci molim te gde se u tom dokumentu UN navode Chemtrails?

Ovaj link na YouTube nisam ni otvorio, cim Srbin kaze "Mnogo je velika lova u igri" odmah mi je sve jasno.

Za

Braco, ako navodis zvanicne izvore, red je da postujes zvanicne izvore, a ne interpretacije raznih blogova.
Inace, klima se ne menja "rapidno" poslednje 2 godine.
To sa svedskom vladom je slicna prica kao sa tom montazom. Predlog o istrazivanju je iznet pred njihovu vladu i to je sve. Kao sto pred bilo koju vladu moze da se iznese bilo sta. Dakle, to ne znaci da je to istina.

za

Vama gospodine vise ni tablete ne pomazu

Odgovori
Ne

E super,juce sam pisao da je ovo namerno uradjeno bas u novostima kao ozbiljnijem listu,da bi se cela prica izvrgla ruglu, i sam sistem funkcionisanja EKIPE mi je sasvim jasan,nadam se i svim zdravomislecim ljudima,covek koji pominje vojsku,drzavu institucije u bilo kom OZBILJNOM kontekstu je po mom misljenju ili placen ili budala,trece ne postoji,jer nigde ALI BAS NIGDE ta kategorija NE POSTOJI vec postoji samo interes=NOVAC=KORUPCIJA apsolutno na svim nivoima i sve su u stanju da plate ili….,izbor je na vama ,jedan ali mnogo vredan dokaz ovog horora u kome zivimo danas je plavo nebo mog i detinjstva mnogih mojih sunarodnika koji uz turske serije,rts,b-92,i ostalu bagru nisu zaboravili kako ono izgleda! Preskocite koji kafic,nekog djokovica,pivo uz barsu i oci vam se naglo mogu otvoriti!

Odgovori
Lu

Konačno, hvala.
Jedno pitanje – da li postoji ikakva varijanta gradjanske inicijative, tužbe, žalbe, poziva na odgovaranje pred komitetom ili šta god kojim je moguće nauditi Novostima, lično novinarima koji pišu ovakve tekstove, kao i ovim pajserima u Skupštini koji će izgleda da troše moje poreske novce da o ovome zapravo pričaju? Pošto dok neko, da prostite, ne najebe, ovo će biti čitano i hraniće samo sebe. A kada bi gospodja malo ležala ležala za širenje panike (veleizdaju?, štagod) možda bi sledeći promenio temu.
Veliki pozdrav

Odgovori
Su

Pernila Hagberg nije "sveCka predsednica parlamentarna stranke zelenih"

The page you linked quotes the Swedish paper "Katrineholms-Kuriren". In the original article there is no hint of her being a MEP: http://kkuriren.se/nyheter/katrineholm/1.1556640

On a profile page with source links, her status is member of city council of "Vingåker": http://valpejl.se/politiker/14766/Pernilla_Hagber

Vingåker had a population of 4282 in 2010: http://en.wikipedia.org/wiki/Vingåker

Odgovori
Me

A sta autoru, molio bih, predstavlja ova slika na vrhu clanka koju su objavile i novosti. Sta autor ovog teksta vidi na njoj? Lepotu pridode? Cirrus Aviaticus mozda? Normalni contrails iz aviona koji izgleda ne postuju uobicajene rute letenja? Covece, u svako vreme rata, postoje agencije koje se bave propagandnim ratom, i to obicno protiv zemlje koja je neprijatelj. U poslednje vreme vidim da se i obicni gradjani i civilni piloti bave propagandom i to protiv gradjana svoje rodjene zemlje. Lud si ako mislis da se ne zna koji pilot leti gde i ya koju kompaniju. Sva se imena zapisuju. A oni koji su posebno bucni u negiranju necega sto je i sama americka vlada priznala, bice podvuceni debelom crtom. Zasto to radis? Zbog novca? Neki jevreji su u konc logorima pomagali nemcima na "utovaru" svojih sunarodnika u gasne komore i peci, i svejedno su zavrsili u istima. Trgni se covece. SABERI SE!!

Odgovori
Ne

JAoj Srbijo majko, nemas ulja i secera razbijas nekim HOMOSIMA :) glave a ovde trtljas o seCkim zaverama. Koga bre ZABOLE patka za Smrdiju i nas Smrde :)

Odgovori
ma

Sto se tice slika aviona to i jeste balast za proveru stabilnosti , sto se tice ostalog mnogo je Psy Op materijala svuda i ovde u ovom i kod novinarke koju napadas. http://www.youtube.com/watch?v=x8Zk6CyNL9o …. "Veteran weather modification expert Ben Livingston is a former Navy Physicist who briefed President Lyndon B. Johnson on the effectiveness of weather control back in the 1960's during the Vietnam era, when he was involved in cloud seeding programs that worked to slow down the advance of Vietnamese and Korean troops. Livingston asserts that asserts that hurricane control was a national priority of the government more than 40 years ago and that the technology was fully operational to control the weather at the time.

In this exclusive interview for Prison Planet.tv subscribers, Livingston explains how for decades the US government has had the power to both lessen and increase the severity of adverse weather for their own purposes.

Dr. Livingston was assigned in 1966 from the Naval weapons research Laboratory to a marine fighter squadron in Vietnam. Instead of guns, the aircraft under Livingston's control were fitted with cloud seeding equipment. "My mission was to find clouds and seed them for maximum precipitation value" he stated.

Dr. Livingston presents evidence from the Stanford research Institute, who were brought into Project Storm Fury (a weather control program) in the late sixties as a third party, which stated conclusively that knowledge of how to stop hurricanes had been uncovered and that they would be directly liable should a hurricane hit and cause extensive damage and loss of life. Four decades later and Livingston exposes how the devastation caused by Hurricane Katrina could have been greatly minimized but was allowed to fully impact Gulf states for political reasons.

Having personally flown on 265 missions into the eyes of hurricanes, Livingston remarks that he was "disgusted" by the failure to lessen the impact of Katrina. Livingston's revelations that weather control has been a decades long program in which the US government has been deeply involved are particularly alarming given the abundant modern-day evidence of how chemtrails are being used to warp our environment in a secret geoengineering plot that threatens a myriad of unknown human health and ecological consequences."

Odgovori
Se

It's easier to fool people than to convince them they have been fooled.

Mark Twain

Pametnome dosta.A ti shvati kako hoćeš :)

Odgovori

Auuuu bravo care

И

Једна особа коју добро познајем је новинар у једним другим новинама које се исто баве овом темом. Био сам у друштву ње и још једног новинара истих новина када су се заједно смејали глупости нашег народа који верује у ствари које су написали. Било је овако:''Хахахахахахахаха који кретени, ладно верују у све то, још нас будале свакодневно зову да пријаве нове трагове''… Дакле, чисто подизање тиража и скретање пажње на себе. Толико.

Odgovori
Su

Podjimo od pretpostavke da nema chemtrails-a, nego su to contrails zato sto iznad Srbije ima mnogo vazdusnih koridora. Da li neko moze da objasni paralelne contrails-e pre par dana iznad Novog Sada? Civilni avioni sigurno ne lete u paralelnoj formaciji, a ako je u pitanju bila nasa vojna vezba, zasto vojska to lepo ne potvrdi? Ako je u pitanju bila necija druga vezba, onda su nasi "branioci" trebali da budu u vazduhu i da ih obaraju.

Odgovori
Il

Prvo: Zašto ne bi leteli paralelno (zavisi od rute, izlazne tačke, razdvajanja itd)?
Drugo: Siguran si da su na istoj visini ( tačno znaš da oceniš okom na 10 i više km )?
Treće: Nemojte ljudi k'o boga vas molim, nemam više snage da čistim bunar…

Ne

Cek ovako, ako Chemtrails zaista postoje i zaista nas truju sta vi koji verujete u sve to mozete da ucinite. NISTA, APSOLUTNO NIsta jer vas niko ne ferma dva posto niti ce ikada. Zato svi vi pametnjakovici koji se bojite svega i svacega, zastitne maske na glave, imate na otpadu za 500din i ne izlazite iz kuca. NIKADA. Jer se situacija NIKADA nece promeniti ma kakva da je tj VI je NIKADA necete promeniti, jer vas opet ponavlajm niko ali niko ne hebe dva posto niti ce ikadaaaaa :)

Odgovori
И

Паметњаковићи који тврде да цивилни авиони не лете паралелно ево једног сајта:
http://www.flightradar24.com/

Овде можете погледати тренутне позиције авиона који тренутно лете, па процените лете ли паралелно.

Odgovori
dr

Sa gorčinom se nasmejah gluposti. Većina ljudi u Srbiji ali i u svetu se ponaša kao Jevreji 30-tih u naci nemačkoj. "Hitler, pa jeste li vi normalni, taj kaplarčić da porobi europu i da istrebi Jevreje,…." kad ono prc, za par godina konc logori i odoše te iste ovce na klanje. 100.000 sa Havaja i 350.000 sa istočne obale je u u americi u kampovima – FEMA konc logorima. A kako su ih naterali, pa pojačali Sendi, planski izazvali "prirodnu" katastrofu, i gde će nesretni ljudi, u iste te kampove napravljene tobož da pomognu u slučaju vanrednih situacija. LIČNO POSEDUJEM uzorak "paučine" koju su izbacili iz aviona prskača prošle godine. Deo tog uzorka je bio poslat u Carnicom institut u americi i za džaba su nam uradili testiranje – možemo se pohvaliti da je isti genocidni sastav kao i kod ostatka sveta. U 100 slučajeva samo 1 je neobeleženi avion prskao (Flightradar24), prednjače komercijalni letovi WizzAir, turci, austrijanci. Svako treba da isfiltrira informacije i da traži potvrde na više strana. Ja svoju čuvam u tegli. I verovatno nemaš dece kada tako pišeš. Uzdravlje.

Odgovori
Ve

dosta surovo napisan tekst, bojim se da ni autor teksta u Novostima a ni ovaj nas ne znaju puno o svemu tome. cinjenica je da su svetski mocnici uvek razmisljali o dobrobiti naroda, pa odatle proistice i puko verovanje da su chemtrales pozitivni po ljude, za mene nema sumnje, ja verujem svima koji upravljaju ovim svetom, onima sto to rade transparentno vodeci drzave, kao i onima koji to rade iz coska, a koji su veci igraci, slepo im verujem svima, svi nam zele dobro!!!

Odgovori
Jo

sve su to plaćeni tekstovi i ljudi da zalaćuju narod, da im skreću pažnju sa važnijih stvari

Odgovori

Svako ko tvrdi da se ovakve pojave nazivaju "Kontrajl" – je IDIOT. Ovde je reč o KEJMTREILs pojavi.
Ako već iznosite tvrdnje u Vašem, najblaže rečeno, SMEŠNOM tekstu, za očekivati je da neukom "puku" razjasnite kako, po vašem mišljenju, nastaju OVI tragovi.
Hvala unapred.
Željno iščekujem Vaše objašnjenje

Odgovori
Na

naravno da postoje hemijski tragovi, licno ih posmatram i svakih sedam dana isto, svako moze da uoci razliku izmedju obicnog aviona i onog sto ispusta otrove po nama, ko ce da mi objasni zasto ti tragovi ne nestaju tri sata i posle se pretvaraju u paucaste oblake i za par dana obicno pada kisa, ljudi malo vise se informisite. Ili jednostavno malo cesce gledajte u nebo… neke stvari ce vam postati jasnije…. mnogo…. Dokle cutati????

Odgovori
Vl

U pravu ste. Takodje postoje mali zeleni ljudi na Marsu. Uz njih postoje i sledece stvari:
Promaja, najopasnija srpska "bolest". Hvata koga god stigne.
Zavera protiv svega sto u pridevu ima rec srpski.
Bauk, cuveni negativac iz lokalnih prica.
Njegov kolega Drekavac, nista manje opasan.
Piramida u Visokom. Rucni rad Keopsa i Kleopatre.
Podzemni tunel od Beograda do Berlina. Video sam svojim ocima u Undergroundu. Isao Slavko Stimac njime, jureci majmuna koji je usao u tenak.

Th

>> Njegov kolega Drekavac, nista manje opasan.

Drekavac postoji, ja svoga drzim u tegli, izgleda kao gremlin samo sto je ruzniji. Za ostalo ste u pravu.

Si

@ Thlön

Grešite, to što vi držite u tegli nije drekavac nego običan brgljez samo su ga našpricali iz vazduha pa je promenio izgled.

ja

Nisam citao ceo tekst,osim prvog pasusa,i sasvim je dovoljno. Samo jednu stvar imam da kazem autoru ovog teksta : jebem li ti mamicu u picku bezobraznu onu,da imam priliku seko bi ti i noge i ruke kasikom

Odgovori
Al

Sve napisano je APSOLUTNO TACNO, ali ima jos jedna jako vazna stvar. Teorije o chemtrailsima su NAMERNO pustene u optek, i imaju za cilj da ODVLACE PAZNJU od drugih realnih problema. To je poznata strategija madjionicara. Rade „kao“ nesto cime ti privuku paznju, a ono sto ZAISTA rade je nevidljivo, jer smo skoncentrisani na nevazne stvari… :/

Odgovori
go

Zasto je pre 10-15 godina trag putnickog mlaznog aviona na velikoj visini nestajao za tri cetiri minuta, a sad se razvlaci po nebu satima? Da li danas avioni koriste drugacije gorivo, pa to tako mora? Molim da mi to neko objasni.

Ry

@ gosti-domaci

I mene to zanima. Bilo bi dobro da nam neko objasni, ako zna.

Je li „fiziologija“ savremenih motora izmenjena, ili šta?

Am

Neko mi je poslao link za ovo:
http://koktel.info/sokantan-video-objasnite-svijetu-sto-je-ovo/

I pitao za objasnjenje.

Ne sumnjam za znate da objasnite, najbolji ste.

Odgovori
Am

Ok, nasao:

radi se o avionu 747 Supertanker,
https://en.wikipedia.org/wiki/Evergreen_747_Supertanker
koji sluzi za gasenje pozara
https://www.youtube.com/watch?v=inNklNCQzfs
vlasnistvo firme
https://en.wikipedia.org/wiki/Evergreen_International_Airlines

…bilo mi cudno, fuel dumping nije zbog mesta, a za toalet mi nesto previse vode (ne znam sa koje bi je pozicije ispustili)

be

sto ti je prkos razumu.

Odgovori

Odokativna prognoza, 200+ komentara, ipak nije pobijana „teorija“ o ravnoj zemlji, ili daleko bilo, da vakcine ne izazivaju autizam. Divim se ljudima, poput Petra, koji imaju snage da objašnjavaju očigledno. Nevjerovatno je koliko je lako pronaći informacije o bilo čemu, i to kredibilne, a nevjerovatno je i kako ogroman broj ljudi (valjda se tako mogu tretirati), bira u najmanju ruku sumnjive informacije, „potkrijepljene“ još sumnjivijim linkovima i dokazima.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@max Slazem se sa Vama, kad bi neko strucan za PVO (Zorana Vukosavljevic?) napisao za sve nas clanak o balistickim raketama, hipersonicnim manevrisucim bojevim glavama koje imaju sve rakete jos od 1960-ih, pa do ovih novih izuma (ono sto lici na kljun patke) jer je vazna fizika i matematika, a ne izjave nekih politicara.

27. Nov 2024.Pogledaj
27. Nov 2024.Pogledaj

PakleniVuk na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Tehnički "iskorenjenost besnila" znači da u poslednjih deset godina nije zabeležen ni jedan slučaj na teritoriji Srbije. Ali praktično ,mora se vršiti vakcinacija oralnim putem i dalje jer na Bliskom Istoku,a i u okolnim zemljama ima besnila i dalje. Ako bi prestali sa time za par godina bi se ponovo pojavilo. Jedini način potpunog iskorenjivanja…

27. Nov 2024.Pogledaj

Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

27. Nov 2024.Pogledaj