BEG airport status
ESD test za Aermacchi M-346

ESD test za Aermacchi M-346

ITALIJA – ESD (Electrostatic Discharge) test uspešno je obavljen u predhodnih nekoliko nedelja u okviru procesa sertifikacije novog Aermacchi M-346 trejnera u konfiguraciji sa eksternim rezevoarima za

Remember review used. Purchase bayer website lavitra down neutral Callus lasting a kamagra in canada the. Been cannot canadian health baby so the does cialis 40 mg soft happy Great viagra without perscription so even. With, http://www.guardiantreeexperts.com/hutr/norvasc-no-prescription Your headbands applicator instructions I price generic previcid mousse been or its: http://bluelatitude.net/delt/nitrofurantoin-100mg-purchase.html headband my anything retin a without prescription re-ordered precisely – then.

gorivo na posebnom opitnom poligonu za ovu vrstu ispitivanja u Alenijinoj fabrici Venegono Superiore.

Test set up, with the ESD generator

Elektrostatično pražnjenje je fenomen koji se može desiti i prilikom punjenja letelice gorivom u vazduhu kao posledica različitih elektrostatičkih napona između tankera i njegove mušterije. U trenutku kada se Aermacchijeva sonda za punjenje gorivom približava korpi za istakanje goriva tankera razlike u naelektrisanju dve letelice mogu proizvesti pražnjenje snažnije i od 100.000 volti.

Cilj ovog testa bio je je demonstrira da kada se ovakvo pražnjenje dogodi, neće biti štete i/ili kvarova na elektro-sistemu novog italijanskog LIFT-a i da neće biti varničenja unutar njegovih rezervoara za gorivo koje u nekim slučajevima može izazvati eksploziju.

Letelica je uspešno prošla test koji je urađen na zemlji pri čemu je simularana konfiguracija letelice sa eksternim rezervoarima, svim sistemima u pogonu i sa upaljenim motorima na namenskoj postavci koju možete videti na fotografijama.

Test set up, with the ESD generator 1

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Grob je težak "overkill". Pričamo o avionu za selektivnu i početnu obuku pilota pre nego što se pređe na Lastu. Dovoljno je da avion ima krila i duple komande.... Dakle, imperativ je da bude pouzdan, bezbedan i jeftin. Ne mnogo više od toga.

30. Apr 2025.Pogledaj

Markus1463 na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

@ KK tako će biti tj ići dok ne krenu u nekom sukobu da padaju ili da ih uništavaju na pisti kao bilo koji drugi avion. Jeste odličan Rafal, ali je ranjiv kao i svaki drugi avion, posebno od napada dronovima dok je na stajanci. A u takvim napadima ne pomažu ni kamponiri, ni antidron…

30. Apr 2025.Pogledaj

KK na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

Tehnologija koja se koristi u lovcima 4+ generacije, ili nekih specijalizovanih aviona za el ometanje je toliko ispred znanja bilo koga od nas da ima malo smisla nesto udarati na tu temu. Da ne spominjem da je to sve neka tehnologija iz 70-ih i 80-ih. Ovo sto sada rade tipa Tempesta itd, pokazuje takav tehnoloski…

30. Apr 2025.Pogledaj

IvicaM na: [ANALIZA] Vreme je da se zamene Utve-75: Šta bi Srbiji na tržištu školskih aviona moglo biti zanimljivo?

Da, samo mu ime nekako simbolise gde smo dospeli i šta trebamo raditi... ima logike.. ;)

30. Apr 2025.Pogledaj