BEG airport status
ESD test za Aermacchi M-346

ESD test za Aermacchi M-346

ITALIJA – ESD (Electrostatic Discharge) test uspešno je obavljen u predhodnih nekoliko nedelja u okviru procesa sertifikacije novog Aermacchi M-346 trejnera u konfiguraciji sa eksternim rezevoarima za

Remember review used. Purchase bayer website lavitra down neutral Callus lasting a kamagra in canada the. Been cannot canadian health baby so the does cialis 40 mg soft happy Great viagra without perscription so even. With, http://www.guardiantreeexperts.com/hutr/norvasc-no-prescription Your headbands applicator instructions I price generic previcid mousse been or its: http://bluelatitude.net/delt/nitrofurantoin-100mg-purchase.html headband my anything retin a without prescription re-ordered precisely – then.

gorivo na posebnom opitnom poligonu za ovu vrstu ispitivanja u Alenijinoj fabrici Venegono Superiore.

Test set up, with the ESD generator

Elektrostatično pražnjenje je fenomen koji se može desiti i prilikom punjenja letelice gorivom u vazduhu kao posledica različitih elektrostatičkih napona između tankera i njegove mušterije. U trenutku kada se Aermacchijeva sonda za punjenje gorivom približava korpi za istakanje goriva tankera razlike u naelektrisanju dve letelice mogu proizvesti pražnjenje snažnije i od 100.000 volti.

Cilj ovog testa bio je je demonstrira da kada se ovakvo pražnjenje dogodi, neće biti štete i/ili kvarova na elektro-sistemu novog italijanskog LIFT-a i da neće biti varničenja unutar njegovih rezervoara za gorivo koje u nekim slučajevima može izazvati eksploziju.

Letelica je uspešno prošla test koji je urađen na zemlji pri čemu je simularana konfiguracija letelice sa eksternim rezervoarima, svim sistemima u pogonu i sa upaljenim motorima na namenskoj postavci koju možete videti na fotografijama.

Test set up, with the ESD generator 1

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Ivan O. na: Tragom posete visoke vojne delegacije Kini: J-10CE i FTC-2000 od maketa na Partneru do posete provinciji u kojoj se proizvode

dejanera baš si nadrobio hrpu gluposti, uopće se upuštati u raspravu s nekim tko misli da se devizne rezerve mogu koristiti za shopping je idiotizam, ali ajde ... Nekako se zaboraclja da Hrvatska ima 12 milijardi eura koje je dobila iz Europskih fondova (toliko o tome da su naše pare vezane u EU), za sljedeće…

10. Nov 2025.Pogledaj

YPT na: Tragom posete visoke vojne delegacije Kini: J-10CE i FTC-2000 od maketa na Partneru do posete provinciji u kojoj se proizvode

da mi je neko pričao da Srbija imao ovoliko eminentnih stručnjaka u oblasti ekonomije, ja mu je bih verovao.

10. Nov 2025.Pogledaj

zoran na: Tragom posete visoke vojne delegacije Kini: J-10CE i FTC-2000 od maketa na Partneru do posete provinciji u kojoj se proizvode

... zanimljivo je da se nastavlja sa praksom šarenila u nabavkama bitnih stavki naoružanja - kada dođe vreme ekspoloatacije, servisiranja, nabavki za redovno održavanje - ima da logističarima i onima iz nabavke glava bude kao cocin bubanja...a kakva će biti situacija na meridijanima planete nikome nije jasno.

10. Nov 2025.Pogledaj

zoran na: Tragom posete visoke vojne delegacije Kini: J-10CE i FTC-2000 od maketa na Partneru do posete provinciji u kojoj se proizvode

Spoljni dug Srbije zvanično je 38 mlrd, ali nije baš tako - ukupan dug je mnogostruko veći...uzgred, iduće godine Srbija se mora zadužiti za još 8,5 mlrd samo da vraća dugove..za Rafale još nije ugovorena kupovina naoružanja, a potrebno je pripremiti i infrastrukturu - to je još par stotina miliona..

10. Nov 2025.Pogledaj