BEG airport status
ESD test za Aermacchi M-346

ESD test za Aermacchi M-346

ITALIJA – ESD (Electrostatic Discharge) test uspešno je obavljen u predhodnih nekoliko nedelja u okviru procesa sertifikacije novog Aermacchi M-346 trejnera u konfiguraciji sa eksternim rezevoarima za

Remember review used. Purchase bayer website lavitra down neutral Callus lasting a kamagra in canada the. Been cannot canadian health baby so the does cialis 40 mg soft happy Great viagra without perscription so even. With, http://www.guardiantreeexperts.com/hutr/norvasc-no-prescription Your headbands applicator instructions I price generic previcid mousse been or its: http://bluelatitude.net/delt/nitrofurantoin-100mg-purchase.html headband my anything retin a without prescription re-ordered precisely – then.

gorivo na posebnom opitnom poligonu za ovu vrstu ispitivanja u Alenijinoj fabrici Venegono Superiore.

Test set up, with the ESD generator

Elektrostatično pražnjenje je fenomen koji se može desiti i prilikom punjenja letelice gorivom u vazduhu kao posledica različitih elektrostatičkih napona između tankera i njegove mušterije. U trenutku kada se Aermacchijeva sonda za punjenje gorivom približava korpi za istakanje goriva tankera razlike u naelektrisanju dve letelice mogu proizvesti pražnjenje snažnije i od 100.000 volti.

Cilj ovog testa bio je je demonstrira da kada se ovakvo pražnjenje dogodi, neće biti štete i/ili kvarova na elektro-sistemu novog italijanskog LIFT-a i da neće biti varničenja unutar njegovih rezervoara za gorivo koje u nekim slučajevima može izazvati eksploziju.

Letelica je uspešno prošla test koji je urađen na zemlji pri čemu je simularana konfiguracija letelice sa eksternim rezervoarima, svim sistemima u pogonu i sa upaljenim motorima na namenskoj postavci koju možete videti na fotografijama.

Test set up, with the ESD generator 1

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Jason Born na: Povećanje od 3%: U prvih šest meseci ove godine Er Srbija opslužila više od milion putnika

Sedista su savim ok, jedino sto po meni nije trebalo ukidati onakve obroke. To mi se nimalo nije dopalo. Obrok je ranije bio sasvim pristojan a sada je mizeran poput Lufthansinog.

24. Jul 2017.Pogledaj

Beli na: Povećanje od 3%: U prvih šest meseci ove godine Er Srbija opslužila više od milion putnika

@Adrian Čini mi se da je Alen već pisao o tome da novi sicevi nisu manje udobni od starih i da čak nude više mesta pred koljenima. Znači ovo sa drvenim klupama je samo zlonamerno. Biznis Klasa se koliko se meni čini nije često koristila. Sam sam se uverio u to na jednom letu od…

24. Jul 2017.Pogledaj

Beli na: Blokiran račun Montenegro erlajnsa: Čeka li flotu prizemljenje?

@Vladimir :-) čitaš li ti pre nego što počneš komentarisati? 1. Nigde nisam napisao da je "bolje podići cenu..." nego je tvoj istomišljenik napisao da bi se digle cene u slučaju monopola. 2. Nisam napisao da kroz veću cenu "pomazeš bratu..." nego kroz preuzimanje Montenegro Airlinsa od strane AS bez obzira kolika bi cena karata…

24. Jul 2017.Pogledaj

Dejan na: Povećanje od 3%: U prvih šest meseci ove godine Er Srbija opslužila više od milion putnika

Leteo više puta u Lufthansi (koristi ista) Tvrdo neudobno nema pobišenog naslona za glavu. Moram da skupljam ramena. Jednom rečju sedim kao veverica! Loša do zla Boga!

24. Jul 2017.Pogledaj

ivan na: Povećanje od 3%: U prvih šest meseci ove godine Er Srbija opslužila više od milion putnika

Moj osecaj je da su stara sedista bila nesto udobnija, mada se ja sa svojih 184cm visine uvek nesto patim u avionima. Ja bi bio zadovoljniji sa novim sedistima samo da su ostavili malo vise razmaka medju njima, ovako ispade da su stvarno napravili pomak prema LC kompanijama ali sa regularnim cenama. Doduse da budem…

24. Jul 2017.Pogledaj