BEG airport status
LYBE 1913:00 Z 070°03KT 040V150 CAVOK 10/M00 Q1019 NOSIG=
ESD test za Aermacchi M-346

ESD test za Aermacchi M-346

ITALIJA – ESD (Electrostatic Discharge) test uspešno je obavljen u predhodnih nekoliko nedelja u okviru procesa sertifikacije novog Aermacchi M-346 trejnera u konfiguraciji sa eksternim rezevoarima za

Remember review used. Purchase bayer website lavitra down neutral Callus lasting a kamagra in canada the. Been cannot canadian health baby so the does cialis 40 mg soft happy Great viagra without perscription so even. With, http://www.guardiantreeexperts.com/hutr/norvasc-no-prescription Your headbands applicator instructions I price generic previcid mousse been or its: http://bluelatitude.net/delt/nitrofurantoin-100mg-purchase.html headband my anything retin a without prescription re-ordered precisely – then.

gorivo na posebnom opitnom poligonu za ovu vrstu ispitivanja u Alenijinoj fabrici Venegono Superiore.

Test set up, with the ESD generator

Elektrostatično pražnjenje je fenomen koji se može desiti i prilikom punjenja letelice gorivom u vazduhu kao posledica različitih elektrostatičkih napona između tankera i njegove mušterije. U trenutku kada se Aermacchijeva sonda za punjenje gorivom približava korpi za istakanje goriva tankera razlike u naelektrisanju dve letelice mogu proizvesti pražnjenje snažnije i od 100.000 volti.

Cilj ovog testa bio je je demonstrira da kada se ovakvo pražnjenje dogodi, neće biti štete i/ili kvarova na elektro-sistemu novog italijanskog LIFT-a i da neće biti varničenja unutar njegovih rezervoara za gorivo koje u nekim slučajevima može izazvati eksploziju.

Letelica je uspešno prošla test koji je urađen na zemlji pri čemu je simularana konfiguracija letelice sa eksternim rezervoarima, svim sistemima u pogonu i sa upaljenim motorima na namenskoj postavci koju možete videti na fotografijama.

Test set up, with the ESD generator 1

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: Rusija ujedinjuje kompanije “MiG“ i “Suhoj“

Mayer Могуће да сте управу што се тиче МиГ-а 41 али сигурно и сами знате да Су-57 са својим ТТК никако не може у потпуности заменити МиГ-31. Једноставно нема такве особине што се тиче брзина, врхунца лета и борбеног радијуса.

19. Feb 2020.Pogledaj

Živojin Banković na: Rusija ujedinjuje kompanije “MiG“ i “Suhoj“

Mayer Не знам да ли заборављате да је Сухој, као и МиГ, државна а не приватна фирма. Они не морају да имају профит али би наравно било добро да не буду у минусу. И погледајте само колико су за 25 година продали авиона фамилије Су-27, како странцима тако и држави Русији. Реч је о скоро…

19. Feb 2020.Pogledaj

Milovanov Srbislav na: [INTERVJU] APS – Aviation Parts Service: Prva konferencija, 10 godina borbe za generalnu avijaciju u Srbiji

Uvazeni sagovornice pod pseudonimom BB upotpuno se slazem sa vama To sam ja pokusao pre mnogo godina ali sa jako slabim finansiskim efektom Prvo samo odredjeni jednomotorni avioni mogu da se koriste u prevozu putnika i robe Oni koji mogu ipak su veoma skupi Drugo dvomotorni klipni avioni zahtevaju relativno dobre travnate piste Sto kod…

19. Feb 2020.Pogledaj

Mayer na: Rusija ujedinjuje kompanije “MiG“ i “Suhoj“

@Živojin Banković >> Јер чињеница је да Русији треба такав авион тј замена за ловца-пресретача МиГ-31 који ће моћи бити у употреби још око 10 година. Mig-41 tesko da moze uci u operativnu upotrebu od sada pa za deset godina. Ja smatram da ce neka buduca verzija Su-57 da preuzme ulogu Mig-31.

19. Feb 2020.Pogledaj

Mayer na: Rusija ujedinjuje kompanije “MiG“ i “Suhoj“

>> Зашто мислите да Сухој не може да послује позитивно? Pa zato sto vec da li 15 godina radi na 57ci, morao je do sada da proizvede 10 prototipova u cenim veoma intenzivnoj/skupoj manufakturnoj proizvodnji, kao sistem integrator firma je narucila da se konstruise potpuno novi model motora, radara, svakakve druge elektronike. Vojska nije narucila…

19. Feb 2020.Pogledaj

Send this to a friend