BEG airport status
Novi zmaj u Srbiji – Apollo Delta Jet 2

Novi zmaj u Srbiji – Apollo Delta Jet 2

ZEMUN POLJE – Danas vam predstavljamo još jednu novu letelicu koja će biti registrovana u Srbiji. U pitanju je motorni zmaj mađarske firme Apollo koji je u vlasništvu Aero-kluba „Ćuprija“. Neko vreme zmaj će biti baziran na letelištu „13.maj“ sve do otvaranja matičnog aerodroma koji je trenutno u procesu registracije.

IMG_20130323_171715

U poslednje vreme primetan je trend kupovine ultralakih aviona i žirokoptera koji su na neki način ugrozili dosadašnji primat motornih zmajeva. Mađarska frima Apollo poznata je baš po proizvodnji motornih zmajeva iako se već neko vreme bavi proizvodnjom ultralakih aviona i žirokoptera.

Apollo Delta Jet 2 jedan je od njihovih najprodavanijih proizvoda iz klase motornih zmajeva. U ponudi je više opcija uparivanja krila, trajka i motora. Goran Stojković i njegov sin Miloš opredelili su za varijantu letelice koja je pogonjena motorom Rotax 912 ULS od 100KS, za krilo C-15D Sexy koje ima odlične perfomanse.

Letelica je trenutno u procesu registracije i u narednim danima mozemo očekivati prve letove o kojima će biti nešto više reči u narednim postovima. Treba napomenuti da je ovo druga letelica tipa Delta Jet u Srbiji ali se rezlikuje od svog brata po motoru koji je 20KS jači tako da će biti interesantno uporediti njihove karakteristike.

Ovo je inače prva ćuprijska letelica, do kraja godine planirana je nabavka i jednog ultralakog aviona.

Za više informacija pogledajte video-reportažu koju smo napravili sa ponosnim vlasnikom:

Tehnički podaci:

Površina krila: 14,9 kvadratnih metara
Raspon krila: 10 metara
Finesa: 6 kilometara
Max brzina 145 km/h
Min brzina 55 km/h
Brzina krstarenja 80-100 km/h
Opterećenje +4,-2

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Ja

    Hello.Icome from Poland.I bought the trike (delta Jet 2).I do nothow a rear unted engine housimg.Apollo did not give meany instructions for a ssembly.If possible ask for photos of the engine: -with housing,-wihout housing.I will be very grateful.Greetings from Poland.
    Jacek jacek.zys@wp.pl

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

    Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

    27. Nov 2024.Pogledaj