BEG airport status
Pustinjska pravila

Pustinjska pravila

[LIVE POST] Uživo iz Trstenika

[LIVE POST] Uživo iz Trstenika

Fly-in i RC priredba trenutno na sportskom aerodromu Trstenik. Hvala Nikoli Stojkoviću na javljanju i fotografijama.

0 komentara Pročitaj više
Festival Avijacije BIAF 2011, Plovdiv, Bugarska

Festival Avijacije BIAF 2011, Plovdiv, Bugarska

Vazduhoplovne Snage Bugarske kao jedne od najstarijih u Evropi i svetu, ove godine proslavljaju 100. godina od formiranja. Početak bogate…

0 komentara Pročitaj više
Najava: Bitola Air Race and Airshow 2011

Najava: Bitola Air Race and Airshow 2011

Aeroklub Mirko Todorovski iz Bitolja organizovaće Air Race i Airshow event u trajanju od tri dana 9, 10 i 11….

0 komentara Pročitaj više
Ekskluzivno: Srpske padobranke u pohodu na rekord

Ekskluzivno: Srpske padobranke u pohodu na rekord

Sedam padobranki iz padobranskih klubova širom Srbije zajedno sa pripadnicom 63. padobranskog bataljona Specijalne brigade Vojske Srbije zastavnikom Radmilom Đurić…

0 komentara Pročitaj više
Dan avijacije Niš

Dan avijacije Niš

Srpsko ViPVO četvrti je put ove godine građanstvu i entuzijastima priredilo aeromiting (tehnički letačke programe) i time ispunilo dve misije….

8 komentara Pročitaj više
Generalna proba aeromitinga za Dan avijacije u Nisu

Generalna proba aeromitinga za Dan avijacije u Nisu

4 komentara Pročitaj više
[LIVE POST] Pripreme za aeromiting u Nisu

[LIVE POST] Pripreme za aeromiting u Nisu

Dan avijacije svecano se obelezava sutra na aerodromu Nis aeromitingom koji pocinje u 9 casova. Na blogu ste mogli da…

2 komentara Pročitaj više
Aeromiting 2. avgusta umesto Lađevaca održaće se u Nišu

Aeromiting 2. avgusta umesto Lađevaca održaće se u Nišu

Aeromitng povodom obeležavanja dana avijacije 2. avgusta održaće se na aerodromu Niš umesto na Lađevcima kako je prvobitno planirano. Aeromiting…

15 komentara Pročitaj više

Najnoviji komentari

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj