BEG airport status
[EKSKLUZIVNO] Krila Oluje Intervju

[EKSKLUZIVNO] Krila Oluje Intervju

CIAV 2011 Prvi Dan

CIAV 2011 Prvi Dan

0 komentara Pročitaj više
[LIVE POST] CIAV 2011 Prvo Javljanje

[LIVE POST] CIAV 2011 Prvo Javljanje

3 komentara Pročitaj više
[LIVE POST] Tango Six U Varaždinu

[LIVE POST] Tango Six U Varaždinu

Kao što sam najavio pre nekoliko dana Varaždinski aero-miting CIAV 2011 održava se ovaj vikend. Salinger i ja smo trenutno…

0 komentara Pročitaj više
Najava: Croatian International Airshow Varaždin 2011

Najava: Croatian International Airshow Varaždin 2011

CIAV 2011 (Croatian International Airshow) održaće se 18. i 19. Juna na aerodromu Varaždin u Hrvatskoj. Na tradicionalno najvećoj vazduhoplovnoj…

0 komentara Pročitaj više
Lađevci aero-miting 2. Avgust

Lađevci aero-miting 2. Avgust

Dan avijacije, 2. Avgust ove godine biće proslavljen u velikom stilu, Ministarstvo odbrane, Vazduhoplovstvo i protivvazduhoplovna odbrana i 98. vazduhoplovna…

12 komentara Pročitaj više
Otvoreni Dan Niš – Fotografije Baneta Cvetkovića

Otvoreni Dan Niš – Fotografije Baneta Cvetkovića

Fotografije iz Niša koje mi je poslao Bane Cvetković. Bane se bavi fotografijom desetak godina, najviše portretima i modom. Voli…

0 komentara Pročitaj više
Dokle Više?

Dokle Više?

Sećam se poslednjeg Davorinovog nastupa. Sećam se komentara pilota koji su bili svedoci opasno nedisciplinvane improvizacije od koje taj dan…

5 komentara Pročitaj više
Otvoreni dan 98. Vazduhoplovne Brigade u Nišu

Otvoreni dan 98. Vazduhoplovne Brigade u Nišu

Sutra je Četvrtak. Dan koji od prve dojave o ovoj manifestaciji željno iščekujem. Možda i previše željno. Stres i nedostatak…

1 komentar Pročitaj više

Najnoviji komentari

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj