BEG airport status
Predstavljanje novih BPL – Mantis i Herti

Predstavljanje novih BPL – Mantis i Herti

Boeing 737 AEW&C

Boeing 737 AEW&C

0 komentara Pročitaj više
Intervju sa pilotom Rafala – Dubai ’09

Intervju sa pilotom Rafala – Dubai ’09

0 komentara Pročitaj više
USAF C-17 u Dubaiju – intervju sa pilotom

USAF C-17 u Dubaiju – intervju sa pilotom

0 komentara Pročitaj više
Intervjui sa pilotma F/A-18E i B-1B

Intervjui sa pilotma F/A-18E i B-1B

Intervjui sa Superhornet i B-1B drajverima o operativnim procedurama, njihovim mašinama i pilotskoj perspektivi najglamuroznijih poslova u USAF-u i Mornarici.

2 komentara Pročitaj više
Avro Business Jet Explorer Concept

Avro Business Jet Explorer Concept

Jedan od zanimljivijih biz-jetova, Avro Business Jet, dobio je svoj redizajniran koncept koji će vam posebno biti koristan na onim…

0 komentara Pročitaj više
Pustinjska pravila

Pustinjska pravila

Dani između 15. i 18. Novembra prošle godine bili su rezervisani za vazduhoplovnu izložbu koja se već godinama bori za…

0 komentara Pročitaj više
Lokid Martin i njihova ponuda

Lokid Martin i njihova ponuda

Moj intervju sa predstavnikom Lokid Martina prošle godine u Dubaiju. Pored pitanja o prisustvu na Bliskom istoku fokusirao sam se…

0 komentara Pročitaj više
Ekskluzivno: Tajfunov simulator

Ekskluzivno: Tajfunov simulator

Eurofajter konzorcijum je u Dubaiju bio prisutan u punoj snazi. Na stajanci je postavljena posebna gradjevina u kojoj su držane…

0 komentara Pročitaj više

Najnoviji komentari

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj