BEG airport status
Avro Business Jet Explorer Concept

Avro Business Jet Explorer Concept

Jedan od zanimljivijih biz-jetova, Avro Business Jet, dobio je svoj redizajniran koncept koji će vam posebno biti koristan na onim redovnim višednevnim izletima po afričkim rezervatima. Rasklopiva veranda, mogućnost korišćenja nepripremljenih pisti i luksuz na koje ste navikli unutra, opcije su koje je dizajnerska kuća Design Q spremila za vas. Poput tjuninga skupih automobila sada postoji i ova varijanta na, zanimljivo je, jednom od najdiskretnijih biznis mlaznjaka trenutno.

Na prošlogodišnjem aeromitingu u Dubaiju imao sam to zadovoljstvo da sedim u primerku Bulgaria Air-a i uverim se u zanimljivu osnovnu varijantu kojom je BAE Asset Management ponovo vaskrsao popularni „Džambolino“. Diskretan izgled dosadnog uobičajenog regionalnog komjutera spolja i preterivanje unutra. Rizik da vas mrze i buše vam gume kada vide vaš novi superseksi Gulfstream ili Citation X sa vingletima više ne postoji. Opcija za koju su se, od svih ljudi, odlučili i vladaoci Dubaija zaista je nešto najrazumnije što možete pazariti. Sada, sa mogućnostima Explorer koncepta imate sve to isto i za divljinu.

Pored slika novog koncepta tu je i moj intervju sa predstavnikom BAE Asset Managementa gde se možete uveriti da ni osnovni model nije tako loš.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Misko na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Hvala za tekst. Svi nas briju da budemo navijaci , rijetko ko da mislimo sire i sistemski.

12. Feb 2025.Pogledaj

Дарвин na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Odličan tekst, nadam se da ga je pročito i neko iz SMATSA. Pozdrav za Isu, za koga znam, ali ga nisam nikada upoznao.

11. Feb 2025.Pogledaj

max na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Bilo bi super vidjeti i mali osvrt na budućnost ATC-a, npr SESAR. Ima li kakvih konkretnih rezultata ili je to još sve teorija?

11. Feb 2025.Pogledaj

Željko Tucaković na: Prikazan prvi Rafal za Ujedinjene Arapske Emirate, Bugarskoj predat prvi F-16 Blok 70

Pa nemaju ni svi Francuski avioni taj IRST, ilit OSF, imaju samo neki noviji primerci od 2014-te pa na ovamo, srpski će imati

11. Feb 2025.Pogledaj