BEG airport status
Sretenje 2011 na fotografijama Dušana Atlagića

Sretenje 2011 na fotografijama Dušana Atlagića

Isporučen još jedan Aero-East

Isporučen još jedan Aero-East

Fabrika ultra-lakih aviona Aero-East iz Kraljeva isporučila je 13. Novembra na letelištu „13 Maj“ drugi avion iz svoje MXP serije…

0 komentara Pročitaj više
Anja Krneta. Prva žena pilot helikoptera Vojske Srbije.

Anja Krneta. Prva žena pilot helikoptera Vojske Srbije.

Fotografije: Dušan Atlagić

2 komentara Pročitaj više
Gađanje raketnih jedinica PVO na poligonu Šabla u Bugarskoj

Gađanje raketnih jedinica PVO na poligonu Šabla u Bugarskoj

Posle 21 godine raketne jedinice Protivvazduhoplovne odbrane Vojske Srbije izvršile su gađanje ciljeva u vazdušnom prostoru sistemima „Neva“ i „Kub“…

0 komentara Pročitaj više
Fabrika aviona „Aero East“ Kraljevo

Fabrika aviona „Aero East“ Kraljevo

Deo Tango Six tima je posle proslave Dana avijacije na Lađevcima 2. Avgusta svratio do fabrike aviona „Aero East“ u…

1 komentar Pročitaj više
VREME: Novi stari helikopteri za Vojsku Srbije

VREME: Novi stari helikopteri za Vojsku Srbije

Tekst i fotografije Igor Salinger. Preuzeto iz nedeljnika Vreme uz saglasnost redakcije i autora. Vojska Srbije uskoro treba da počne…

2 komentara Pročitaj više
Kostolac fly-in na fotografijama Igora Salingera

Kostolac fly-in na fotografijama Igora Salingera

0 komentara Pročitaj više
12. Memorijalni Fly in „Ljubiša Veličković“ Kostolac

12. Memorijalni Fly in „Ljubiša Veličković“ Kostolac

Sportski aerodrom u Kostolcu po 12. put bio je domaćin srpskoj generalnoj avijaciji u okviru tradionalnog memorijala posvećenog pokojnom komadantu…

1 komentar Pročitaj više
Dan avijacije na slikama Igora Salingera

Dan avijacije na slikama Igora Salingera

3 komentara Pročitaj više

Najnoviji komentari

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj