Novi vlasnici u saglasnosti sa državom zauvek će penzionisati staro ime koji je prevoznik nosio od 1947. godine. Vlasnička struktura…
Tango Six i Red Bull objavljuju poziv svim pravim vazduhoplovcima za let do Salzburga. Snimite kratki video i osvojite priliku…
Na osnovu odluke Skupštine osnivača Jata od 17. septembra 2010. godine, odluke Skupštine osnivača društva sa ograničenom odgovornošću Agencija za…
Tango Six danas ekskluzivno otkriva kako su zaista tekli pregovori sa Erbasom i koje je sve netačne proizvoljnosti izrekao šef…
Kako Tango Six saznaje iz dobro obaveštenih izvora, EADS i njena ćerka firma Erbas aktivno su državi Srbiji nudili izmenu…
Pilot paraglajdera Milica Marinković i raketni modelar Živan Josipović, dobitnici su statue „Zlatni orao“, najprestižnije nagrade za sportske vazduhoplovce za…
INFORMACIJA 01-12 CROSSFIRE2 INFORMACIJA 02-12 Ultralaki I-6312
Regionalno finale najvećeg svetskog takmičenja u bacanju papirnih avion imalo je svoj epilog 10. marta u Novom Sadu. 36 najboljih…
Najnoviji komentari
Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.
Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…
Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?
Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
@K Ne pise tako, F3 moze na F4 samo ako je u pitanju verzija F3 sa AESA radarom, ne moze svaki F3
Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.