BEG airport status
Mozzart for WEB Serbia počinje sa generalnom avijacijom

Mozzart for WEB Serbia počinje sa generalnom avijacijom

Intervju sa šefom projekta aviona Lasta

Intervju sa šefom projekta aviona Lasta

Intervju sa Vojislavom Devićem, šefom projekta Lasta na Sajmu naoružanja i vojne opreme Partner 2012

0 komentara Pročitaj više
[LIVE POST] Sajam naoruzanja i vojne opreme Partner 2011

[LIVE POST] Sajam naoruzanja i vojne opreme Partner 2011

Stigao na Partner 2011. Sajam se odrzava u Hali 1 beogradskog Sajma, pocinje danas i trajace do petka. Pored uobicajenih…

2 komentara Pročitaj više
Drugi Pogođeni F-117A

Drugi Pogođeni F-117A

Prvo zvanično priznanje Amerikanaca o pogodku drugog F-117A? The Facebook page of the official US Air Force museum may have…

4 komentara Pročitaj više
Početak Buržea

Početak Buržea

Analiza prvog dana Buržea Andrije Ekmedžića kojoj dodajem današnju vest o navećoj komercijalnoj narudžbini aviona u istoriji. Prvi dan međunarodnog…

0 komentara Pročitaj više
CIAV 2011 Prvi Dan

CIAV 2011 Prvi Dan

0 komentara Pročitaj više
[LIVE POST] CIAV 2011 Prvo Javljanje

[LIVE POST] CIAV 2011 Prvo Javljanje

3 komentara Pročitaj više
Najava: Vazduhoplovna industrija na predstojećem sajmu naoružanja Partner 2011

Najava: Vazduhoplovna industrija na predstojećem sajmu naoružanja Partner 2011

Peti međunarodni sajam naoružanja i vojne opreme Partner 2011 održaće se od 28. juna do 1. jula na Beogradskom sajmu….

0 komentara Pročitaj više
Konačni izveštaj o udesu helikoptera YU-HFM na aerodromu Ečka

Konačni izveštaj o udesu helikoptera YU-HFM na aerodromu Ečka

Izvestaj 01-10 Hiller Uh 12e Yu-hfm

0 komentara Pročitaj više

Najnoviji komentari

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj