BEG airport status
Otvoreni dan 204. vazduhoplovne brigade na fotografijama Igora Salingera

Otvoreni dan 204. vazduhoplovne brigade na fotografijama Igora Salingera

Live Post – Otvoreni dan 204. vazduhoplovne brigade

Live Post – Otvoreni dan 204. vazduhoplovne brigade

8:50 – Dobro jutro, nebeska munja Igor Salinger i ja na putu za Batajnicu. Vreme je odlicno, po koji cirus…

2 komentara Pročitaj više
Tango Six Blog na engleskom jeziku

Tango Six Blog na engleskom jeziku

Od prošle nedelje Tango Six Blog možete čitati na engleskom jeziku na adresi   www.tangosixblog.com/english. Dvojezični koncept valjao se iza brega…

1 komentar Pročitaj više
Poseta Aero Klubu Trstenik

Poseta Aero Klubu Trstenik

4 komentara Pročitaj više
Gripen ne mari za Srbiju

Gripen ne mari za Srbiju

Planovi Gripena nakon neuspeha na indijskom tenderu uključuju i nastup na više manjih tendera po očekivanom obimu narudžbina. Srbija sada…

3 komentara Pročitaj više
Air Panonija ATPL kurs

Air Panonija ATPL kurs

Air Panonija, škola letenja iz Osijeka, objavila je oglas za održavanje modularnog ATPL kursa.

0 komentara Pročitaj više
Iran Air u Beogradu

Iran Air u Beogradu

Erbasovi Iran Era na tehničkoj stanici u Begradu. Više detalja ovde.

0 komentara Pročitaj više
Objavljen završni izveštaj o udesu Boinga 737 Er Indija Ekspresa u Mangaloru

Objavljen završni izveštaj o udesu Boinga 737 Er Indija Ekspresa u Mangaloru

Ministarstvo civilnog vazduhoplovstva Indije objavilo je juče završni izveštaj o udesu Boinga 737-800 Er Indija Ekspresa u kojem je poginulo…

0 komentara Pročitaj više
Izveštaj sa skupštine Vazduhoplovnog saveza Srbije

Izveštaj sa skupštine Vazduhoplovnog saveza Srbije

Ljubaznošću Milice Kljajić, PR-a Vazduhoplovnog saveza Srbije, izveštaj sa skupštine Saveza održane u Utorak za Tango Six Blog: 19. aprila…

0 komentara Pročitaj više

Najnoviji komentari

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj