22. марта у Команди Ваздухопловства и противваздухопловне одбране у Земуну свечано је отворен Одсек за безбедност летења чије је техничко…
Letačka sezona počela je na sportskim aerodromima i letelištima širom zemlje sa prvim dužim intervalima lepšeg vremena. Na letelištu 13….
DCV objavio preliminarnu informaciju o nezgodi Cesne 172RG na Surčinu koja se dogodila prošle nedelje. Informacija 01-11 Cessna 17 Ha-pak
Boeing 747-8I i 747-8 Freighter novi su avioni visokog kapaciteta koji bi trebalo da ponude avio-kompanijama najniže operativne troškove i…
Mađarska Cesna 172RG (uvlačeći stajni trap) prinudno je sletela danas pre podne na beogradski aerodrom Nikola Tesla u Surčinu. Po…
Prošlog četvrtka, u restoranu Aeroklub održan je prijem povodom dodele statue Zlatnog orla, najprestižnije nagrade u srpskom vazduhoplovnom sportu. Najbolji…
6:00amAn emblem of the Libyan air force can be seen in this image taken from video of the…
Ne mogu pouzdano tvrditi ali verujem da pojedini pripadnici 138. mešovite avijacijske transportne eskadrile ViPVO sada listaju Kurir, savijaju se…
Najnoviji komentari
Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?
Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
@K Ne pise tako, F3 moze na F4 samo ako je u pitanju verzija F3 sa AESA radarom, ne moze svaki F3
Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.
Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona
@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…
radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica
Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!