BEG airport status
LYBE 050400Z 23002KT CAVOK 20/17 Q1015 NOSIG
Predavanje Zlatka Rendulića na simpozijumu „100 godina srpskog vojnog vazduhoplovstva“

Predavanje Zlatka Rendulića na simpozijumu „100 godina srpskog vojnog vazduhoplovstva“

BEOGRAD – Međunarodni skup „100 godina srpskog vojnog vazduhoplovstva“ održao se u junu prošle godine u organizaciji Vazduhoplovstva i protivvazduhoplovne odbrane Vojske Srbije u Komandi ovog vida u Zemunu. Danas emitujemo jedno od najzanimljivijih predavanja sa ovog događaja u integralnoj verziji.

 
Dvodnevni simpozijum bio je opisan kao skup posvećen „osvetljavanju pojedinih segmenata perioda i događaja iz bogate istorije srpskog vojnog vazduhoplovstva učešćem domaćih autora – istoričara, inženjera/konstruktora, pilota, komandanata, profesora, tehničara, lekara vazd. medicine, novinara i drugih kompetentnih lica“.

Prezentacije pozvanih predavača održavale su se paralelno u dve sale. U jednoj se pričalo o vazduhoplovnoj istoriji, u drugoj o „tehnološkim i doktrinarnim aspektima razvoja ViPVO“ – novijoj istoriji i budućnosti vida u domaćoj vojnoj i društvenoj realnosti.

Generalu u penziji, profesoru doktoru Zlatku Renduliću pripala je tema „razvoj domaćih vazduhoplova posle drugog svetskog rata“. Do sada ste verovatno imali priliku da na više mesta pročitate ključne činjenice i dešavanja iz naše novije vazduhoplovne istorije iz njegovih usta. Ovo predavanje je možda za nijansu drugačije jer je u pitanju 40 minuta opširne, neprekinute priče uz dosta propratnog razmišljanja i prisećanja ove žive legende.

Izvinjavamo se zbog nešto slabijeg kvaliteta zvuka.
 

 

Autor:

Petar Vojinović Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

BS

Ako ste snimili predavanje gospodina Sava Pustinje bilo bi lepo da i to prikazete. Izgleda da je govorio posle Rendulica, a Savo je bio vodja projekta NA koji Vi i Lazanski najvise forsirate. Sto se tice Rendulica, hvala mu puno sto je Orao dobio najslabiji motor i sto je tako dobro odradio posao za Engleze, Beslin je za njega genije! Zar mi nemamo nekog drugog da slusamo i gledamo o nasem RV-u u medijima, nego samo Rendulica?!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Jovica na: Sve o Airbusu C295 – mogućem novom transporteru srpskog RV i PVO

Helikopteri se upotrebljavaju u mirnodopskim uslovima, 1-2 vojna transportna aviona su Srbiji bespotrebni i u miru i u ratu . Helikoptere treba nabaviti, bacati pare na transportne avione ne . Srbija i srpski poreski obveznici nemaju nikakvog interesa da finansiraju opremu za kolonijalne trupe koje idu "mirovne misije". Ako su NATO potrebni plaćenici da sprovodi…

04. Aug 2015.Pogledaj

Jovica na: Sve o Airbusu C295 – mogućem novom transporteru srpskog RV i PVO

A kako bi bilo da napravimo taj poligon koji košta manje od cene jednog C-295 ? Ili da probamo da nabavimo neka sredstva PVO, makar ih posle transportovali i železnicom do Bugarske ?

04. Aug 2015.Pogledaj

Jovica na: Sve o Airbusu C295 – mogućem novom transporteru srpskog RV i PVO

Ne znam na koje kineske borbene helikoptere mislite, Dragane. Koliko je meni poznato, Z-10 koristi kineske motore koji nemaju veze sa P&W , saradnja je bila sa Rusima oko razvoja (Kamov) .

04. Aug 2015.Pogledaj

Slobodan na: Sve o Airbusu C295 – mogućem novom transporteru srpskog RV i PVO

Stvarno ne vidim razlog za raspravu jer mi nismo pod americkim embargom, to je odavno ukinuto. Nasi saradjuju sa us vojskom i ne vidim razlog da nam ne prodaju transportni avion a ne bi nam airbus ni nudio avion da mi ne smemo da ga kupimo. A treba naravno kupovati i sta god kupimo mislim…

04. Aug 2015.Pogledaj

Dusanissimus na: Sve o Airbusu C295 – mogućem novom transporteru srpskog RV i PVO

Cena aviona je ovde najmanje bitna stvar. Ovde bi bilo pitanje gasenja transportne komponente RV. Ovo bi bila katastrofa svoje vrste. Sa 2, 3 ili 4 transportna aviona se moze odrzati kontinuitet obucenosti pilota, i ono sto je mozda mnogo vaznije instruktora, mehanicara i tehnicara raznih vrsta. Odrzavati nesto u zivotu je moguce, a nije…

04. Aug 2015.Pogledaj