BEG airport status
LYBE 2610:00 Z VRB°03KT 9999 FEW040 19/09 Q1021 NOSIG=
Predavanje Zlatka Rendulića na simpozijumu „100 godina srpskog vojnog vazduhoplovstva“

Predavanje Zlatka Rendulića na simpozijumu „100 godina srpskog vojnog vazduhoplovstva“

BEOGRAD – Međunarodni skup „100 godina srpskog vojnog vazduhoplovstva“ održao se u junu prošle godine u organizaciji Vazduhoplovstva i protivvazduhoplovne odbrane Vojske Srbije u Komandi ovog vida u Zemunu. Danas emitujemo jedno od najzanimljivijih predavanja sa ovog događaja u integralnoj verziji.

 
Dvodnevni simpozijum bio je opisan kao skup posvećen „osvetljavanju pojedinih segmenata perioda i događaja iz bogate istorije srpskog vojnog vazduhoplovstva učešćem domaćih autora – istoričara, inženjera/konstruktora, pilota, komandanata, profesora, tehničara, lekara vazd. medicine, novinara i drugih kompetentnih lica“.

Prezentacije pozvanih predavača održavale su se paralelno u dve sale. U jednoj se pričalo o vazduhoplovnoj istoriji, u drugoj o „tehnološkim i doktrinarnim aspektima razvoja ViPVO“ – novijoj istoriji i budućnosti vida u domaćoj vojnoj i društvenoj realnosti.

Generalu u penziji, profesoru doktoru Zlatku Renduliću pripala je tema „razvoj domaćih vazduhoplova posle drugog svetskog rata“. Do sada ste verovatno imali priliku da na više mesta pročitate ključne činjenice i dešavanja iz naše novije vazduhoplovne istorije iz njegovih usta. Ovo predavanje je možda za nijansu drugačije jer je u pitanju 40 minuta opširne, neprekinute priče uz dosta propratnog razmišljanja i prisećanja ove žive legende.

Izvinjavamo se zbog nešto slabijeg kvaliteta zvuka.
 

 

Autor:

Petar Vojinović Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

B

Ako ste snimili predavanje gospodina Sava Pustinje bilo bi lepo da i to prikazete. Izgleda da je govorio posle Rendulica, a Savo je bio vodja projekta NA koji Vi i Lazanski najvise forsirate. Sto se tice Rendulica, hvala mu puno sto je Orao dobio najslabiji motor i sto je tako dobro odradio posao za Engleze, Beslin je za njega genije! Zar mi nemamo nekog drugog da slusamo i gledamo o nasem RV-u u medijima, nego samo Rendulica?!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Northrop Grumman na: Zambija prvi inostrani korisnik kineskog školsko-borbenog aviona L-15 (JL-10)

Izgleda da su ovi kineski avioni novi F-5 fridom fajter današnjice

26. Sep 2016.Pogledaj

Laki na: Odgovor Ministarstva odbrane: Savez nije trebalo da nam plaća zakup već investira u održavanje Jarka, aerodrom će ići na otuđenje

Kao što se iz dokumenta može videti, oba IPA projekta su završeni (A3-NET i CAN). KRAJ Ko je šta uradio, uradio je. Na Lisičijem Jarku ništa. Nije jasno kako je promenjena namena IPA projekta, od revitalizacija Lisičijeg Jarka, na angažovanje VSS u bezbednosti i spašavanju u slučaju elementarnih nepogoda i katastrofa. Skupštini VSS je rečeno…

26. Sep 2016.Pogledaj

Laki na: Odgovor Ministarstva odbrane: Savez nije trebalo da nam plaća zakup već investira u održavanje Jarka, aerodrom će ići na otuđenje

Nažalost, dragi kolega Radojčiću, nije baš tako ili bi bar tako trebalo da bude. U nemogućnosti da od VSS-a dobijem podatke o realizaciji IPA projekta, lično sam se obratio kancelariji RS za IPA projekte. Informacije su javne prema Zakonu o dostupnosti informacija od javnog značaja. Nema tu šta da bude tajna, niti je VSS tajna…

26. Sep 2016.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: Analiza reda letenja Croatie Airlines (3.dio)

Naravno da se tu slažemo, to nitko ne spori. No, ne slažem se da je transferno vrijeme nije limitirajuć faktor. Prvo cijena karata CTN-a iz niza razloga ne može biti, pa i nije, niža od konkurencije. No, da i jest putnik će tolerirati transfer u Zagrebu od 3-4 sata, ali 7-8 koliko CTN u dobrom…

26. Sep 2016.Pogledaj

Dead1 na: Indija napokon potpisala ugovor za nabavku Rafala

Ima tu istine. Broj borbenih aviona na svijetu pada. Drzave koje su jednom imale 200-400 mlaznih borbenih aviona sada cesto imaju svega 12-36. A mnogo drzava vise nemaju mlazne borbene avione. Cesto nemaju nista a u nekim slucajevima su ih zamijenili moderni skolski avioni ala EMB-314 Super Tucano ili helikopteri ala Mi-17 ili Mi-25/35.. Upravo…

26. Sep 2016.Pogledaj