BEG airport status
LYBE 050030Z 24005KT CAVOK 20/18 Q1013 NOSIG
Predavanje Zlatka Rendulića na simpozijumu „100 godina srpskog vojnog vazduhoplovstva“

Predavanje Zlatka Rendulića na simpozijumu „100 godina srpskog vojnog vazduhoplovstva“

BEOGRAD – Međunarodni skup „100 godina srpskog vojnog vazduhoplovstva“ održao se u junu prošle godine u organizaciji Vazduhoplovstva i protivvazduhoplovne odbrane Vojske Srbije u Komandi ovog vida u Zemunu. Danas emitujemo jedno od najzanimljivijih predavanja sa ovog događaja u integralnoj verziji.

 
Dvodnevni simpozijum bio je opisan kao skup posvećen „osvetljavanju pojedinih segmenata perioda i događaja iz bogate istorije srpskog vojnog vazduhoplovstva učešćem domaćih autora – istoričara, inženjera/konstruktora, pilota, komandanata, profesora, tehničara, lekara vazd. medicine, novinara i drugih kompetentnih lica“.

Prezentacije pozvanih predavača održavale su se paralelno u dve sale. U jednoj se pričalo o vazduhoplovnoj istoriji, u drugoj o „tehnološkim i doktrinarnim aspektima razvoja ViPVO“ – novijoj istoriji i budućnosti vida u domaćoj vojnoj i društvenoj realnosti.

Generalu u penziji, profesoru doktoru Zlatku Renduliću pripala je tema „razvoj domaćih vazduhoplova posle drugog svetskog rata“. Do sada ste verovatno imali priliku da na više mesta pročitate ključne činjenice i dešavanja iz naše novije vazduhoplovne istorije iz njegovih usta. Ovo predavanje je možda za nijansu drugačije jer je u pitanju 40 minuta opširne, neprekinute priče uz dosta propratnog razmišljanja i prisećanja ove žive legende.

Izvinjavamo se zbog nešto slabijeg kvaliteta zvuka.
 

 

Autor:

Petar Vojinović Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

BS

Ako ste snimili predavanje gospodina Sava Pustinje bilo bi lepo da i to prikazete. Izgleda da je govorio posle Rendulica, a Savo je bio vodja projekta NA koji Vi i Lazanski najvise forsirate. Sto se tice Rendulica, hvala mu puno sto je Orao dobio najslabiji motor i sto je tako dobro odradio posao za Engleze, Beslin je za njega genije! Zar mi nemamo nekog drugog da slusamo i gledamo o nasem RV-u u medijima, nego samo Rendulica?!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Nenad na: Vazdušna konjica Ministarstva unutrašnjih poslova – Vatrogasci iz helikoptera

Gospodine Milutinac ocigledno zbog iz vama znanog ogorcenja objavljujete neproverene informacije.Naime plate pilota u VS I MUP-u su neznatno razlicite,pilot u VS ima razne dodatke(uvecani troskovi stanovanja,prevoz,dodatak za TIS. I sl.),pilot i MUP-u ima fiksnu platu,te na posletku su neznatno razlicite.Svakako to se vrlo lako moze proveriti.

04. Sep 2015.Pogledaj

P25-300 na: Veliko RV otrežnjenje dolazi: Srbija bliža remontu MiG-ova 21

Молим Вас, ако Вам не представља проблем, да ми одговорите зашто нисте објавили мој коментар на тему ремонта мотора Р25-300. Конкретно, одговор учеснику ове дискусије гoсп. PeroZ Поздрав!

04. Sep 2015.Pogledaj

EOD na: Područje novobeogradskih blokova bombardovali i Nemci i saveznici – pronalazićemo još avio-bombi

Većina tih evidencija je uništena ili arhivirana pa zaboravljena. Uglavnom danas je mnogo dostupnija saveznička arhiva i njihovi izvještaji bombarderskih misija.

04. Sep 2015.Pogledaj

CashSeven na: Slovačke vazduhoplovne snage: Na pragu modernizacije

Зашто Грипен кошта 70 милиона $, а МиГ-29 30 милиона $?

04. Sep 2015.Pogledaj