BEG airport status
Bord direktora i skupština Jata odobrili sredstva za iznajmljivanje prvih pet aviona tipa Erbas

Bord direktora i skupština Jata odobrili sredstva za iznajmljivanje prvih pet aviona tipa Erbas

BEOGRAD – Bord direktora i skupština Jat Airwaysa na jutrošnjoj sednici usvojili su zaključak Vlade Srbije o početku procesa iznajmljivanja prvih Erbas letelica za Air Serbiju.

 
PlanespottersNet_183208
 
 
Početak ovog procesa obuhvata plaćanje depozita u iznosu od 750.000 dolara za pet aviona Erbas A319-100. Vlada Srbije usvojila je prethodno zaključak o iznajmljivanju koji je danas i potvrđen od strane borda direktora i skupštine Jata.

Avioni će biti iznajmljeni od kompanije CIT Aerospace i predstavljaju prvih pet od 10 Erbas letelica koji će činiti flotu Air Serbije.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Li

E, hvalim te boze.

Odgovori
ju

Istrazite molim da li je skupstina bila LEGALNO zakazana i ko je zakazao????

Vl

Ako znas nesto ili imas dokaz za to sto znas, molim te kontaktiraj Policiju, odeljenje privrednog kriminala ili slicno tome. Takodje posalji to u bilo koje dnevne novine. Bices na prvoj strani, jos koliko sutra.

Ak

Ipak 5 odjednom, a ne 2 kako se najavljivalo , zar ne ?

Odgovori
Vl

Pet ukupno. Za sad. Dolaze prvo dva, a ostatak naknadno.

Odgovori
Dj

zna li ko koji ce biti motori i da li ostaje na snazi ugovor sa Adriom za dva A319. Postavlja se pitanje da li su to avioni sa CFM motorima zasta JAT Tehnika ima probni sto i da li ce uopste nasa tehnika raditi oko te flote.

Odgovori
Vl

I mene zanima odgovor na ovo pitanje pa ako ima neko iz struke ko je upucen da nam odgovori da li ce nastaviti JAT tehnika da servisira njihove avione ili ne i sta ce se onda desiti sa line maintenance ?

Te

Ja koliko kapiram, Etihad je izricit rekao da ne preuzimaju "JAT tehniku", i da ce JAT odn. Air Serbia koristiti Etihadove usluge tehnickog servisa (u Abu Dabiju i Berlinu). Mislim da je i po izvestajima ljudima bilo preselo kada su videli kako se Tehnika ophodila prema Jatu – dupli cenovnik, vise cene, zadrzavanje aviona uz izmisljene izgovore radi vrsenja pritiska itd. I sad ce Tehnika propasti jer nema druge klijente, ali kako dajes, tako ti se i vraca.

Du

Taman ce biti novog prostora na aerodromu Nikola Tesla za novi kargo centar kad ode Jat tehnika

je

Što manje osoba kao Vi, Dule, srpskom vazduhoplovstvu će biti bolje!
Odgovor za ostale koje zanima:
JatTehnika ima radionicu revizije motora i probni sto što se tiče CFM56-3! Nedavno je završeno školovanje mehaničara za V2500 ali za line maint,
AirSerbia će najverovatnije osnovati svoj line maint. Postoje neke priče da će dobiti onaj nedovršeni MUP-ov hangar preko puta hangara lake avijacije JatTehnike i da će ga proširiti pošto u njega jedva ulazi nos od Airbusa.
Pošto to još uvek nije definisano (predstavljeno javnosti) ostaje da se vidi.
A kako se JatTehnika ophodila prema JatAirways, kao neplatiši to je druga priča.
JatTehnika ima ugovore sa jet2com, Transaero, FL Technics, EuropeAirpost, AirContractors, uskoro će se obnoviti saradnja sa UTAir i još nekim kompanijama iz Rusije, zatim slede pregovori sa još nekim kompanijama iz EU itd. Toliko o tome da JatTehnika nema druge klijente!
Pozdrav!

Mi

Sve što ste napisali ima istine osim u onom delu da JAT nije placao usluge.Ugovore koji su sklapani za odrzavanje i usluge koštao je cika oko 20 miliona na godišnjem nivou ,politicki pritisak za taj ugovor. Vama u tehnici zelim sve najbolje i da se otresete nagomilanog balansa neradnika i pozovete ljude koji su otisli u beli svet a dobri su mehaničari.Novi ugovor ako ga bude imace i penale koji nisu mali u slucaju zakasnjenja aviona za ulazak u saobracaj.Los odnos dosada odugovlacenja,zaboravite.Ko je citao tekst Linisko odrzavanje biće kompanisko,za tehniku bice ponudjen ugovor sobzirom na svetska pravila mislim da sa sadasnjim rukovotstvom nece im odgovarati.Tehnika sa malo operativaca(mehanicara) i sa duplo vise inzinjera nego NASA nepije vodu. Kako vam bude bice.Samo nezaboravite kolega da ste dobili svu imovinu u koju smo ulagali svi mi bez zute banke. I vasi dugovi su u prici po novinama ,samo se JAT pljulje i oljagava.

Br

Slažem se sa komentarom Milane. Pre par nedelja u "poseti" Tehnici bio je ministar Mrkonjić. Cirkusijada jedna obična. Došao da se slika pored aviona, a dekoracija su mu bili direktor Tehnike Mišković i ostatak menadžmenta. Sve sa ciljem da se spase od ispadanja iz vlade, ali srećom nije mu pošlo za rukom. Tom prilikom Mišković reče par svojih standardnih fraza koje vrti uvek kada ga stave pred kamere i razidjoše se. Prodje nekoliko dana i JAT i Etihad potpisaše ugovor o saradnji. Ali to je za tehniku izgleda totalno nebitan dogadjaj, Zašto bi to nekoga od "vrsnih" menadžera Tehnike doticalo kad je pred tehnikom još čitav dvomesečni ugovor sa JAT-om. Nikome u Tehnici, a pogotovu Miškoviću, ne pada na pamet da se obrati radnicima i kaže im kakva ih sudbina očekuje kada ostanu bez glavnog mušterije. Nezvanično kolaju priče e nekim gomilama aviona koji će se raditi, ali tih priča su se svi naslušali a velikih dugogodišnjih ugovora i jasnih poslova nema na vidiku.
Ali rasplet sledi vrlo brzo po svoj prilici pa ćemo videti kako će se sve to završiti.

je

Koliko znam direktor JatTehnike jeste izašao pred zaposlene i informisao ih o trenutnoj situaciji i u Tehnici i u JatAw-u!

je

Od dolaska nove vlasti u Srbiji, JatAw je tek tada počeo malo redovnije da plaća, istina.
A što se penala tiče, to je OK, ali isto tako treba da postoji i penal kada recimo stoji avion (nebitno čiji) u hangaru ili na stajanci zbog neizmirenih obaveza prema Tehnici zar ne?!
Da, Tehnici su pripali objekti za održavanje a JatAw avioni, zar je trebalo da bude suprotno? Takođe JatAw je dobio avione i ostale objekte "u koje smoi ulagali svi mi bez žute banke"!

VO

80 % poslova Jat Tehnika je radila za maticnu firmu Jat, sad Etihad nece da uzima Jatovu tehniku jer ima svoju u Abu Dabiju i Berlinu a Air Serbia ce imati svoje linijsko održavanje za sta ce verovatno preuzeti deo osoblja tehnike.

ve

Stvarno lupetas

Dj

steta bi bila da Tehnika propadne. Ima neverovatan potencijal. Koliko je meni poznato imaju ovlascenje za certifikaciju preko 2.000 delova. jedini problem kao i svuda kod nas, jeste problem menadzmenta. Uz dobro rukovodjenje to bi moglo da hrani 600 – 700 radnika i da donosi dobar prihod nekome ko bi to kupio.

Ima li neko odgovor za motore na novim A319

Odgovori
Vl

Etihad nije zainteresovan za JAT Tehniku. Razlog nije bitan, vazno je da ih to preduzece ne interesuje.

Mi

Vrlo zeznuto za tehniku,Etihad nece da radi svoje avione kod njih,vec trazi da mu se da onaj mali hangar preko puta jatovih,(sto je trebalo da bude od nase vlade,pa nije zaziveo nikad).I tu da napravi svoje linijsko odrzavanje.Jat tehnika moze da radi CFM motore,ali samo sa oznakom -3,a Etihad koristi -5 i vise.
Mubadala hoce da napravi na prostoru tehnike svoju proizvodnju elektroopreme za avione,ali im smeta tehnika…itd…itd

Odgovori
st

Etihad nije zainteresovan za usluge Jat Tehnike. Koji su razlozi tome, pokazace vreme. Mozda 1200 zaposlenih od kojih je barem 400 apsolutno nepotrebno, mozda neverovatno pasivno i nesposobno rukovodstvo sa isto takvom sluzbom za sklapanje novih poslova, mozda 600 razmazenih avio mehanicara sa povlasticama kao da su trudnice koji u casovima dokolice skacu do konkurentskih firmi da zarade koji eur-o.?Njihovim stopama krenuo je i doskorasnji Izvrsni Direktor Jat Tehnike pa sada radi za FL Technics….Prihodi koje je od Jata ostvarivala Tehnika iznosili su preko 50% ukupnih prihoda pa prema tome kolege drage, ne zivite u iluzijama o novim customerima koji ce nadomestiti Jat i Jet2.com ( i oni su otisli, zar ne?). Gledajte sta se dogadja u Jatu i budite spremni za isto, ako ne i gore. Kako smo svi zajedno radili i koga smo sve na rukovodecim mestima trpeli, nismo bolje ni zasluzili.

Odgovori
Mi

Ako sve zazivi kako bi trebalo za novu kompaniju,bice dobro.Svaka promena na bolje ima visestranu korist za sve.Drago mi je ,ko bivšem radniku JAT-a da ide dalje i opstaje na ugusenom trzistu Balkana gde sve kompanije su svedene na nivo nule, ona opstala. Novo ime i treba kao i ova nabavka aviona i bice jos. Što se tehnike tiče ,posle odvajanja mnogi kvalitetni Mehaničari su po svetu ili u penziji ,hvala bogu ima ih i sada ,samo sa gomilom novo primljenih ,van hangara po kancelarijama kao svuda gde politika ima upliv,plate nemogu biti bolje za one koji rade u hangarima.Što se tice koje ce motore imati avionu u najmu za sada je manje bitno dok nedodju kompaniski koji ce imati nove generacije.Mora sve da se zavrti i ako bude kako bi trebalo za godinu dana prica je gotova .Smatram da ce biti ponudjen ugovor tehnici ,ali po svetskim standardima ,vreme,cena i penali za nezavrsen posao(koji kostaju vise nego cena rada za par dana kasnjenja) pa ako mogu da ispune te uslove ok ako ne idemo dalje.
Pozdrav svima

Odgovori
Ro

Iskreno se slazem sa vama Milane. Nepotizam, politikanstvo, sindikalizam "radnickog upravljanja" koji je jos uvek ziv i zilav kroz razne forme (bez obzira sto ce mnogi bacati drvlje i kamenje na mene neznalicu…) nema velike izglede bez skidanja katarze sa oba oka. A tek rukovodstvo, sluzba za ugovaranje novih kontrakta…Ko vesla unazad, nikada napred stici nece! Zlo radjenje gotovo sudjenje. U ovakvim slucajevima mnogi nezasluzeno stradaju. Nisam nista novo rekao da vi neznate, ali se vidi iz aviona da niste daleko stigli i za sada ste tu gde jeste. Do preuzimanja avio inzenjeringa od strane nekog mocnog investitora iz ove oblasti, prosirenja kapaciteta, ostacete "tuzan sirak bez igde ikoga" Verovatno da vecina vas vise znate kad spavate nego ja kada sam budan, sto je dobro, ali privatizacija vam ne gine. Tek tada ce te realno i zdravo ziveti. Najbolje zelje za mene blizu Srbiju i ljude kojima se polako perspektiva otvara.
Vas, Rodney Marinkovic, AME (ret.) Griffith / Kraljevo.

Mi

Znanje sa realnošću koja je na terenu ,dovodi do toga da brzo mora da se reaguje i uklapa sa situacijom koja dolazi. Kao i vi ja radim isto dosta daleko od Srbije ,blizi sam vama u Australiji nego kući.Zbog svih dogadjaja i ja sam ko mnogi doneo odluku da odem iz Srbije.Naravno ne za uvek.Avijacija je kompleksna stvar danas brzo se uzdigne a još brze propadne ako se neradi domaćinski. Moji komentari nisu da nekome solim pamet ,već samo pokušavam da sagledam realno situciju koja dolazi. Ne tvrdim da sam u pravu ,bolje da gresim u njima nego u poslu kojim se bavim..Kao i vi i ja volim da se vidi boljitak za naše kompanije u interesu svih nas..
Pozdrav svima Milan

Dj

Voleo bih da znam, a verovatno i najsira javnost, da Tangosix istrazi i objavi, sta je sa depozitom koji je JAT dao jos 1998.godine Airbus-u u iznosu od 23mil$ jer to vise niko ne spominje. JAT je konacno prodat, a sta je sa ovim novcem???

Odgovori
Mi

Dordje , izgleda da se samo povremeno ukljucuješ u priču JAT-Tehnika -Etuhad -AIr Srbija,objavljena je informacija o svemu ovome pa poseti arhivu vesti naciceš.

Mi

Koliko sam ukapirao iz svega što se dešava u zadnje vreme,početak školovanja pilota za Air-Basa i konkurs za sakuljanje ponuda slobodnih pilota po svetu koji su otišli iz raznih razloga i sa raznim otkazima od strane bivših JAt-ovih stručnjaka,. Ova priča izgleda mi počinje od 1 Septembra j,uvideli da sa našim mentalitetom,podvalama i ostalim procedurama neće biti dovoljno tri meseca da se sve zavrti do Nove godine. Mozda gresim ,.Kao bivši JAT-ov radnik radujem se svemu lepome po kompaniju.Više nije moglo i propala bi kao i sve kompanije u okruzenju ,koju su izazvale velike kompanije Evrope.Napravimo osvrt ,Bugarska,Rununija,Makedonija,Bosna,Hrvatska,Slovenija, većina nema kompanije,ove koje ima grcaju u problemima .Za ceo region ovakav ulazak jakoga partnera nebi trebalo komentarisati negativno.Ima onih koji nece proci u ovoj priči ,ne greškom nkoga drugoga nego svojom ličnom.Problem razdvajanja tehnike i jat-a uz pomoć aktivnih politicara,smatram najvećom glupošću u istoriji kompanije.. Nadam se da će mehaničari moje bivše kolege progledati i odreagovati na vreme da se oslobode pnih koji vode tehniku u propast i počnu da pregovaraju sa Etihadom za odrzavanje kako oni zele. Srećno svima u novoj kompaniji,da mi dugo jezdite sigurno nebom ovoga sveta.

Odgovori
Pa

JAT Tehnika nije izdvojena iz JAT-a zbog nekih politikih fantazija, vec zato sto su tako zahtevali zaposleni u Tehnici i uprava Tehnike, tvrdeci da je Tehnika vitalan deo kompanije, koja trpi gubitke zbog toga sto posluje kao deo gubitasa JAT-a. Tvrdili su da ce cim se osamostale privuci nekoliko klijenata od kojih ce svaki biti vazniji i platezniji od JAT-a. I onda je u postupku rekonstrukturiranja JAT-a Tehnika i izdvojena, samo sto nisu nasli te nove klijente koji nose zlatna jaja, nego su poceli da ucenjuju JAT, da mu naplacuju usluge po narocitom, visem cenovniku. Rukovodstvo JAT-a je zbog toga odrzavanje aviona htelo da prepusti drugoj – stranoj kompaniji, ali zbog klasicnog strancarenja i politikanstva kod nas vec godinama stizalo naredjenje JAT-u da avione mora da servisira kod Tehnike u Beogradu. I ne samo to, nego je JAT i bio primoran da placa posebne, vece cene. Tako da je, po mom misljenju, jedini pravedan kraj te papazijanije da se Tehnika ostavi da pribavlja sebi druge klijente, kako su od pocetka i zeleli, a da JAT obezbedi odrzavanje avione negde drugde (kod Etihada).

Dr

Drago mi je da se neko seca i da ga sluzi pamcenje.
Evo jednog citata iz tog doba, naravno dajem i link na ceo tekst

"Izdvajanjem 'Tehnike' smo dobili mogućnost da radimo na avionima stranih kompanija, da deo novca koji sami budemo zaradili možemo i da podelimo, što je bio jedan od naših zahteva. Dakle, koliko budemo radili i imali posla, tolike će nam biti plate. Odvajanjem 'Tehnike' od matične kompanije dobijamo šansu da na tržištu pokažemo koliko vredimo", kaže on. (Dragan Bogranovic, predsednik sindikata)
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2005

Ne zelim da ovo shvati kao likovanje…vec samo kao podsecanje. Iskreno zao bi mi bilo da ode tehnika, ali kao ni u JATu ulagano je samo u stranacke kadrove…osnovna sredstva za rad su zanemarena, znanje mestimicno do neznatno prenoseno, supstancu smo svoju pojeli..
pozdrav
Dragan

Mi

Dragane,dobro sam upoznat sa svim dešavanjima koju su kulminirali sa početkom štrajka od tebe navedenog predsednika sindikata tehnike. Dolaska Velje Ilića i pripreme odvajanja celina iz matične kuće,Tehnike,HotelaSlavija,Kopaonik,ketering,Zemaljske sluzbe i Beogradskog Aerodroma kao posebnog preduzeća. Kao vrhunac svega Pilotske Akademije u Vršcu. Netreba biti mnogo pametan pa proceniti odprilike koliko je to kapitala uzeto.Nije niko razijeno jaje ponovo sastavio da bude ko novo.Tako se i sve ovo pokazalo loše po sve.Govore Bogdanovića,mi će mo kupiti tehniku ,ovo ,ono pokazaše se promašajem,koje je on iskoristio i uglavio se na rukovodeću poziciju ,pre nego su ga smenili..Sve što se izdešavalo najveća je budalaština koju sam video do sada.Šta će biti u budućnosti,ja uvek gledam sa optimizmom,mada moram priznati da polako ga gubim zbog očajnih poteza i dešavanja kod nas.Što reče jedan moj drug ,Budala živi i umire sa optimizmom. Nekako je lepše tako.Pozdrav svima

je

1. JatTehnika je izdvojena iz JatAw-a isključivo rešenjem, nalogom, uredbom (nazovi-kako-hoćeš) Vlade republike Srbije. Zaposleni u Tehnici uopšte nisu zahtevali ovo od Vlade, ali kasnije se pokazalo da to i nije bio toliko loš potez!
2. Tehnika je imala mnogo jakih klijenata uključujući (navodim samo kompanije iz EU, pošto se svi toliko lože na istu) jet2, G! InterMed (Španija), BritishAw, ČSA, Sterling, FlyGlobeSpan, Norvegian, čak je i Lufthansa trebala da radi avione u Tehnici ali nažalost tadašnja politika je učinila svoje!
3. Pitanje: koliko su koštala 2 motora urađena u LufthansaTechnik Airmotive Ireland? Koliko je koštao C-check aviona na Malti?
4. Dokle će "rekla-kazala" komentari da se pišu ovde!

Dr

Jetfreak,
nisam shvatio ovaj sajt i ljude na njemu da polemisu u fazonu rekla kazala.
Da Jat Tehnika je bila izricita da izadje iz Jat jer im piloti pojedose plate, da nece toliku administaciju na ledjima….a da ce sve procvetati kada se otkace Jata.
Skidam kapu za sve to sto su radili i sa svim firmama sto su saradjivali, pretpostavljam da onda nema bojazni i da ce opstati i nastaviti sa poslom.

Te

Mislim da je onaj b92 link svakome dovoljan. A sto se tice liste klijenata, postoje klijenti i postoje KLIJENTI. Ne smunjam da su suluge Tehnike po potrebi u nuzdi koristile i druge aviokompanije, ali je cinjenica da Tehnika nije uspela da privuce nijednog ozbiljnog stranog igraca za redovno servisiranje aviona. A bilo je price kako strani avioprevoznici u redu cekaju da rednovno servisiraju svoje avione u Beogradu. Od toga nije bilo nista, i glavnina kesa je dolazila od JAT-a (neko je napisao preko 80%).

Br

Dobro ti zvuči i izgleda ovaj spisak kompanija, samo još kad bi u zagradi stavio i broj uradjenih aviona pored imena svake kompanije. Samo što bi to tada izgledalo dosta drugačijej jer bi u zagradi pored večine kompanija koje si ovde naveo stajalo (1), ili (2)..Tehnika je na žalost nastala u procesu restruktuiranja ili ti narodski , rasturanja i čerupanja, JAT-a u lošoj atmosferi i sa užasnim menadžmentom . Pošto si tako dobro informisan obavesti nas koliko čvrstih ugovora Tehnika ima i koliko aviona će ući u hangare ove jeseni da bi više od 1000 ljudi zaradilo plate kada nova flota počne da zamenjuje staru u JAT-u tj ErSrbiji?

Br

Tehnika je izdvojena u procesu rasturanja JAT- i njegovog uništavanja. Izdvojena je uz veliki pritisak Sindikata mehaničara. Osim Jet2.com-a, aviona ostalih kompanija koje si nabrojao uradjen je smešno mali broj, takoreći beznačajan da bi se mogao nazvati ozbiljnim poslom koji obezbedjuje opstanak preko 1000 radnika Tehnike. Koliko će aviona uraditi Tehnika ove jeseni tj predstojeće sezone velikih radova po svemu sudeći je neizvesno. Ako ne bude ugovora izmedju Tehnike i ErSrbije, koji bi obezbedio stalan prihod, moraće da se obezbedi nekoliko velikih ugovora da bi obezbedile plate za zaposlene.

ju

Milane
Zapamti da JAT nikome nije dao otkaz a da taj zaista nije bio NEMOGUC za bilo kakvu upotrebu u kompaniji
Oni koji su zbog raznih glupih odluka vlade gubili posao vraceni su nazad sudskim putem.
A prica da zbog "NASE"nesposobnostii ,podvala i mentaliteta nece biti moguce da AS krene za 3 meseca su smesne.
Gospodi koja ce voditi AS niko ne smeta vec im SVI iz JATa i Vlade daju neogranicenu podrsku iako su samo BUDUCI menadzment i partner.
To sto su se oni lose pripremili za projekat nije "NASA"nesposobnost,pokazite malo samopostovanja za Srbiju i njene strucnjake u vazduhoplovstvu.
Ako citate sve dosadasnje izjave iz Etihada ONI najavljuju 8 Airbasova do kraja ove godine a ako se to NE desi da li cemo "MI" biti krivi?

Vl

Progreso I netacno.

Ja poznajem preko 15 pilota koji su nelegalno dobili otkaze od 1998 na ovamo. Niti jedan od njhi nije vracen na posao u JAT. Mnogi su jos uvek u sudskom sporu sa JAT-on. Da li su neupotrebljivi ne bih da pominjem ili raspravljam. Nekolicina su Instruktori u svetskim kompanijama na avionima od A380, preko B777, B 747, A330/340, pa do manjih kao A320/B737 i ATR. Ostali su linijski kapetani u tim istim svetskim avio kompanijama. Mnogi i na menadzerskim pozicijama.

Toliko od mene, da se ne zapate lazi I netacne informacije.

Mi

Kako bi ovo što ste napisali bila lepa priča ,samo da je tako bilo. U JAT-u ima toliko pokvarenjaka koji su koristili svaki momenat i priliku da se osvete kolegama koji su (a to je Vlada objasnio) zabodu nož u ledja sa opravdanjem radimo presek,trebaju nam ljudi moraju svi da se vrate odmah ili u nekome kratkom roku. Avijacija nije dečija igra u pesku da pravimo tvrdjavu koju srušimo lako.Samo sudski sporovi koštaju JAT ,a koje su dati kostalo je za dve godine nadoknada više miliona evra. A da nepričamo kada su vraćani avioni iz lizinga samo jedan ATR i B737 koštalo je firmu preko 4 miliona evra..Takva nebriga nikada nije bila kaznjena,a zato naše kolege koji su otišli sa odobrenjem rukovodstva na ugovore u inostranstvo,rasteretili frmu fiansiski a vracano im je da nasilno prekinu ugovore zbog ništa. pa kada nisu hteli da dupetom zatvore vrata za sve generacije ,jel se to tako preko gleda oni Srbi su neozbiljni i nijedan više neće biti uzet ma kako mu gorelo za posao.,dobili su ili dali otkaze. Stoga molim te nemoj da prišeš nešto što nije tačno.

Vl

Do dana danasnjeg JAT je na osnovu izgubljenih sudskih sporova iz oblasti radnih odnosa, a zbog nelegalnih, amaterskih i protivzakonitih prekida radnig odnosa radnicima i bivsim radnicima isplatio preko 2 miliona Evra.
U ovom trenutku znam cetvoricu kolega poimence koji su podneli tuzbe sudu u Strazburu, gde je svaki zahtev pojedinacno, u vrednosti od preko pola miliona evra, sa odlicnim sansama da presude budu presudjene protiv Drzave Srbjje, direktno i JAT, indirektno.
Zapitajte se kakve su gadosti radjene u JAT-u, godinama i decenijama, kada ce cetiri bivsa radnika,verovatno, dobiti skoro 2 miliona Evra u izvrsnim presudama????!!!!!!

je

Shvatite: JatTehnika je naredbom vlade RS izdvojena iz JatAw-a! Nikakvi direktori, sindikati, udruženja ni radnici nisu to zahtevali kao što im se pripisuje

Odgovori
Br

Nije istina. Prosto nije istina.

Te

A sta je sa strajkom kojim su zaposleni zahtevali izdvajanje? Naravno daje Tehnika izdvojena odlukom Vlade RS – to je jedini pravni nacin izdavajanja. Ali ta odluka nije doneta iz necijeg cefa ili hira, vec da bi se udovoljilo zahtevima zaoslenih u Tehnici i njenog rukovodstva.
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2005….

je

Strajk je iskljucivo bio zbog para – KRAJ!
A i vi ste nasli da navodite linkove najgoreg medija u Srbiji!

Odgovori
Da

nije istina da je samo radi para. Cilj je bio izdvajanje Tehnike. Kraj.

je

Uostalom sledeće nedelje bi trebalo da se desi nešto vrlo interesantno…

Odgovori
Mi

Dobro pitanje,samo odgovor fali. Dodje i ta nedelja i šta se desi osim da smo stariji za neki dan.Ajde stručnjak daj odgovor zivimo u neizvesnosti.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Vlado na: [RAT U UKRAJINI] Tajna isporuka američkih raketa ATACMS, teška situacija ukrajinskih snaga na frontu

Na veliku zalost nekih americka pomoc je tu i potrajace ovaj krvavi rat ili svo jos jako dugo i sa tragicnim posledicama po obe drzave.

02. May 2024.Pogledaj

Igor na: Novi sistem raspoznavanja „svoj-tuđ“ prvi put uočen na avionima MiG-29SM+ srpskog RV i PVO

Da potpuno se slažem,prethodni moj komentar je baš na tu temu.. zamislite u datom trenutku transponder samo bude daljinski Ugašen

02. May 2024.Pogledaj

Igor na: Novi sistem raspoznavanja „svoj-tuđ“ prvi put uočen na avionima MiG-29SM+ srpskog RV i PVO

Jedino me brine koliko je zaštićen sistem, da li primerno proizvodjač može izvršiti nekontrolisane promene recimo u nekoj SVO, promeni parametre sa SVOJ na tudje?? Tj samo daljinski ugasi..

02. May 2024.Pogledaj

Batica na: Novi sistem raspoznavanja „svoj-tuđ“ prvi put uočen na avionima MiG-29SM+ srpskog RV i PVO

Okruzeni smo nato zemljama. Nemas bilo kakve mogucnosti izbora. Pogotovo sa prosloscu 90ih

02. May 2024.Pogledaj

Topčider na: Tokom vežbe “Vihor 2024“ RV i PVO baziralo svoje letelice i na aerodromu Dubinje kod Sjenice

Non stop se vrti u krug jedno te isto, bukvalno je poprimio dogadjaj izgled vasara sa jednim te istim oruzjem koje se moze nabrojati na prste obe ruke...

02. May 2024.Pogledaj