BEG airport status
Treći SSJ100 isporučen kompaniji „City Jet“ Ugovor obuhvata isporuku 15 SSJ100 i opciju od dodatnih 16 ovih aviona/ Foto: SJI

Treći SSJ100 isporučen kompaniji „City Jet“

Kompaniji „City Jet“ isporučen je treći SSJ100.

Prve dve letelice SSJ100 koje proizvode „Sukhoi“ (Sukhoi Civil Aircraft Company – SCAC) i „Superjet International“ (SJI) kompaniji „City Jet“ isporučene su ranije ove godine čime je irski avio-prevoznik postao prvi korisnik SSJ100. One za sad imaju skoro 1.000 sati provedenih u vazduhu i oko 750 obavlejnih letova kojima je obuhvaćeno preko 60 evropskih aerodroma.

– Avion ima 98 sedišta, a enterijer je dizajnirala italijanska kompanija „Pininfarina“. Reč je o konfiguraciji sa 5 sedišta širine 32 inča – saopštio je SJI.

„City Jet“ poručio je ukupno 15 SSJ100, uključujući i 3 već isporučena aviona, uz opciju za porudžbinu dodatnih 16 letelica. Ugovor obuhvata i tehničku podršku za avione i obuku posade. Vredan je 1 milijardu dolara.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

De

Leteo sam Aeroflotovim SSJ 100 na liniji Moskva-MInsk. Solidan avion dosta toga napominje da je familijaran sa Airbusom. Konfiguracija sedenja 3-2. Sedišta su standardna, te za sve više od 1,75 sa problemom da se baš udobno smeste, pa i estetski mi se nisu svidela (boja). Opet danas je to stvar ukusa, izbora i novca kako želite da opremite kabinu. Nije bio bučan ni u poletanju ni u sletanju. Sve u svemu recimo da je to ruski pandan A 319 mada je manji od njega ali je komotniji i udobniji od svih Embraera (iz familije 170/175 te 190/195) i Bombardiera (CRJ100/200).

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Srbofil na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

@Yoda Tu piše sve https://tangosix.rs/2019/11/09/visenamenski-borbeni-avion-su-30-univerzalni-clan-familije-flankera/

03. May 2025.Pogledaj

Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

@Mislav Da se razumemo, mislim na isključivo glave onih koji bi trebali da dođu u posetu i njihove glave, a ne organizatora (ni jednog trenutka nisam na njih pomislio). Što se mene tiče - bio sam prošle godine, ali ove mi se nikako raspored ne uklapa.

03. May 2025.Pogledaj

Python na: „Green Power Turbine Systems“ prvi put na sajmu AERO u Fridrishafenu: Pogonska grupa i dva nova projekta aviona iz Srbije

Samo da ne ostane na beskonačnim planovima, obećanjima i rečima. Beše i Stršljen njihov, pa na desetine sajmova i na kraju - ništa. Podigao se neki metar od zemlje...

02. May 2025.Pogledaj

Yoda na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

SU-30 je pravljen po zahtevima i specifikacijama nekadašnje Crvene Armije SSSR-a, a Indija se nije uključila ili učestvovala u njegovom razvoju, nego je prosto naručila nekoliko puta veću količinu od same Rusije, pa je za obe strane bilo najisplativije da se veliki deo njih proizvodi u Indiji - u saradnji sa Francuskom i Izraelom. SU-30…

02. May 2025.Pogledaj