BEG airport status
Wizz Air A321 nisko iznad centra Budimpešte Najnoviji A321ceo u floti Wizz Aira / Foto: Arpad Foldhazi

Wizz Air A321 nisko iznad centra Budimpešte

Wizz Air je po drugi put učestvovao na aeromitingu koji je 1. maja 2016. održan u Budimpešti (Budapest Airshow).

Ove godine avio-kompanija je učestvovala sa svojim najnovijim avionom Airbus A321 što je prvi put da ovaj tip aviona bude prisutan na budimpeštanskom aeromitingu. Izrvršni direktor za saobraćaj Wizz Air-a, kapetan Dejvid Morgan (David Morgan) i kapetan Andraš Ardaj (András Arday) su izveli trostruki prelet iznad Dunava u centru Budimpešte novim A321.

Prva dva preleta obavljena su brzinom od 140 čorova na visini od 100m prikazavši publici konfiguraciju za sletanje: zakrilca i točkove. Nakon spektakularnog zaokreta pod uglom od 45 stepeni iznad ostrva Margit, avion se vratio sa uvučenim točkovima i na kraju izveo prelet u punoj brzini od 300 čvorova.

– Airbus A321ceo je najefikasniji uskotrupni putnički avion koji je prvi put poleteo u redovnom saobraćaju u novembru 2015. iz svoje baze na budimpeštanskom aerodromu. Trenutno raspolažemo sa četiri aviona A321 koji lete na najpopularnijim rutama. Avion odlikuje izuzetna ekonomičnost što nam omogućava da ponudimo veći broj sedišta do više destinacija uz najniže cene avio karata i u isto vreme smanjujući emisiju štetnih gasova i buku najviše u svojoj klasi.

A321ceo model donosi i novi enterijer sa novim bojama, novim ambijentalnim osvetljenjem, mekšim kožnim sedištima i sa daleko više mogućnosti za putnike da izaberu gde će sedeti. Kao i uvek, WIZZ-ovi putnici imaju veliki broj dodatnih opcija koje mogu izabrati: prioritetno ukrcavanje, dodatni prostor za noge, sedišta u prednjim redovima. – saopšteno je iz kompanije.

Wizz će dobiti 30 ovakvih modela aviona A321 do 2018. kada će početi da prihvata isporuku još naprednijeg modela A321neo / Foto: Arpad Foldhazi
Wizz će dobiti 30 ovakvih modela aviona A321 do 2018. kada će početi da prihvata isporuku još naprednijeg modela A321neo / Foto: Arpad Foldhazi
[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Srbofil na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

@Yoda Tu piše sve https://tangosix.rs/2019/11/09/visenamenski-borbeni-avion-su-30-univerzalni-clan-familije-flankera/

03. May 2025.Pogledaj

Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

@Mislav Da se razumemo, mislim na isključivo glave onih koji bi trebali da dođu u posetu i njihove glave, a ne organizatora (ni jednog trenutka nisam na njih pomislio). Što se mene tiče - bio sam prošle godine, ali ove mi se nikako raspored ne uklapa.

03. May 2025.Pogledaj

Python na: „Green Power Turbine Systems“ prvi put na sajmu AERO u Fridrishafenu: Pogonska grupa i dva nova projekta aviona iz Srbije

Samo da ne ostane na beskonačnim planovima, obećanjima i rečima. Beše i Stršljen njihov, pa na desetine sajmova i na kraju - ništa. Podigao se neki metar od zemlje...

02. May 2025.Pogledaj

Yoda na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

SU-30 je pravljen po zahtevima i specifikacijama nekadašnje Crvene Armije SSSR-a, a Indija se nije uključila ili učestvovala u njegovom razvoju, nego je prosto naručila nekoliko puta veću količinu od same Rusije, pa je za obe strane bilo najisplativije da se veliki deo njih proizvodi u Indiji - u saradnji sa Francuskom i Izraelom. SU-30…

02. May 2025.Pogledaj