BEG airport status
Ministarstvo odbrane potpisalo Memorandum o saradnji sa kompanijom Airbus Srbija bi u bliskoj budućnosti mogla da ostvari veliku vojnu saradnju sa kompanijom Airbus Group / Foto: Ministarstvo odbrane Srbije

Ministarstvo odbrane potpisalo Memorandum o saradnji sa kompanijom Airbus

Kako je saopšteno iz Ministarstva odbrane danas je sa kompanijom Erbas (Airbus) potpisan Memorandum o saradnji.

Ministar odbrane Zoran Đorđević i predstavnik Erbasa Marko Miklis potpisali su, kako se navodi, Memorandum o razumevanju visokog nivoa“ između Vlade Srbije i Airbus.

Ovaj Memorandum predstavlja usaglašeni iskaz zajedničkih namera o uspostavljanju saradnje u oblastima opremanja Ratnog Vazduhoplovstva i Protivvazduhoplovne odbrane Vojske Srbije i unapređenja kapaciteta srpske vazduhoplovne industrije. – stoji u saopštenju Ministarstva odbrane. 

Ceremoniji potpisivanja su, pored predstavnika Ministarstva odbrane, Vojske Srbije i kompanije Erbas Grup, prisustvovali i predstavnici Ministarstva privrede i finansija kao i ambasadori Nemačke, Francuske i Španije.

Kako je Tango Six već pisao, Airbus je veoma zainteresovan za vojnu saradnju sa Srbijom, u protekle dve godine ta saradnja je više puta najavljivana a u okviru toga spominjana je moguća nabavka lakih višenamenskih helikoptera H145M, taktičkih transportnih aviona C295, modernizacija školsko-borbenog aviona G-4 i kupovina raketnih sistema za protivvazduhoplovnu odbranu.

Pretplatite se na nedeljni pregled vesti Tango Six portala. Svakog petka u vašem inboxu.

* indicates required






Komentari

D

Makar nesto pozitivno.
Sa srecom!

Odgovori
G

Ajde, pa da se nadamo najboljem od ovoga. Ja sam vecito skeptik oko svega u sta se mesa politika, a u ovakvim stvarima je to impozantno (doduse i normalno).

Nadam se da je ovo pocetka neke ozbiljne dugorocne strategije i da ce vazduhoplovstvo u ovoj zemlji konacno da napravi neki mali korak napred. H145M ne mogu da sudim koliko nam je potreban, ali H145 bih stvarno voleo da vidim u (u buducosti formiranim) sluzbama za hitan medicinski transport, SAR, pomoc na putu i sl.

Takodje se nadam da ovo nije samo jos jedan pokusaj balansiranja izmedju istoka i zapada, jer ako je tako, ovo je gubitak i vremena i truda, a i zivaca svih zaljubljenika u avijaciju. Jer, ako budemo neozbiljni u kontaktu sa Erbasom, kao sto smo neozbiljni u kontaktima sa Rusima, prestace da nas shvataju ozbiljno i onda od svega opet nece biti nista, osim nasih politicara koji pokusavaju da iskukaju neki popust ili besplatnu letelicu…

Odgovori
B

Neka samo rade. Nadati se modernizaciji „Gazela“ za nekoliko godina. Samo polako.

Ovo danas pročitah u novinama za komšiluk i Erbas:

http://www.b92.net/biz/vesti/svet.php?yyyy=2016&mm=10&dd=07&nav_id=1185368

Odgovori
Y

E, ti ce kod nas:-)))

Јел ово последња ударна вест из домаћег војног ваздухопловства…? Да ли је могуће да овај највећи српски ваздухопловни портал није написао ни једну једину реч о актуелној српско-руској вежби „БАРС 2016 ? Руски пилоти су данас стигли на Батајницу ,а овде нико ништа не помиње…Стичем утисак да је главни уредник прозападно орјентисан :D :D

Odgovori
B

Evo Miloše gledam desno gomilu tekstova na ovu temu (najnoviji tekstovi). Izgleda da je nešto tehnički- nema ih u pregledu kada se otvori „vojna avijacija“.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Goran na: Sve što treba da znate o 9-13, novoj verziji MiG-a 29 za RV i PVO Vojske Srbije

Slazem se sa Zivojinom 100%. Veoma je komplikovano izracunati cenu po satu letenja, jer svi aparati ne lete isti broj sati, to sve zavisi od ekonomske mogucnosti svake drzave. U pojedinim zemljama, piloti imaju oko 50 sati naleta godisnje dok u razvijenijim je situacija sasvim drugacija i krece se i do 200 sati naleta godisnje…

16. Jan 2017.Pogledaj

mtw na: Puštena u rad de-icing i anti-icing platforma na Aerodromu „Nikola Tesla“

There is one "issue" with the deicing apron - officially Apron N(ovembar): due to the design flaw when deicing position N1 (eastern) is occupied, access to position N2 (western) in prohibited. So, even when N2 is vacant aircraft waiting for deicing on F4, cannot access it before N1 has been vacated. That effectively reduces deicing…

16. Jan 2017.Pogledaj

Živojin Banković na: Sve što treba da znate o 9-13, novoj verziji MiG-a 29 za RV i PVO Vojske Srbije

Неће бити да су те цифре тачне. Поготову не толике разлике између МиГ-а 29 и авиона које сте навели. Све зависи и од метода израчунавања цене сати лета.

16. Jan 2017.Pogledaj