BEG airport status
Spremite dozvole i drugu dokumentaciju, DCV pojačava kontrolu aerodroma Redovna prolećna kontrola uskoro počinje / Foto: Dragan Trifunović

Spremite dozvole i drugu dokumentaciju, DCV pojačava kontrolu aerodroma

Direktorat civilnog vazduhoplovstva Republike Srbije saopštio je danas da je pojačao kontrole aerodroma koji se ne koriste za javni avio-prevoz kao i nad operaterima vazduhoplova koji se bave nekomercijalnim letenjem.

– Stručni timovi inspektora Direktorata intenzivirali su nadzor nad ovim subjektima, naročito tokom letačkih dana i vikenda. S obzirom da je lepo vreme počelo i da ono pogoduje letenju, naročito tokom vikenda kada su aerodromi širom Srbije aktivniji, Direktorat civilnog vazduhoplovstva je kao i prethodnih godina u ovo vreme, otpočeo akciju intenzivnijeg nadzora svih vazduhoplovnih subjekata.

Inspekcija se obavlja u saradnji sa Ministarsvom unutrašnjih poslova Srbije i sa Agencijom za kontrolu letenja Srbije i Crne Gore.
Istraživanja i analize udesa u sportskom vazduhoplovstvu pokazuju da se udesi i nezgode, uglavnom dešavaju na početku i na kraju sezone letenja, odnosno u proleće i u kasnu jesen. Analize pokazuju da je ljudski faktor najodgovorniji za udese u ovoj vrsti letenja. Jedan od glavnih razloga je nepoštovanje propisa i postupaka koje je doneo Direktorat, a koji su usklađeni sa evropskim standardima.

Buđenje iz zimskog neletačkog sna, livade sve življe / Foto: Dragan Trifunović
Buđenje iz zimskog neletačkog sna, livade sve življe / Foto: Dragan Trifunović

S obzirom da imamo, po evropskim standardima, dobro uređen vazdušni prostor Srbije i sve uslove da on bude bezbedan, Direktorat poziva sve učesnike u nekomercijalnom letenju da se strogo pridržavaju tih pravila.

Da bi letenje bilo bezbedno, da ne bi došlo do ugrožavanja života pilota i drugih lica, neophodno je pridržavanje zakonom propisanih mera bezbednosti od strane svih učesnika u vazduhoplovnim aktivnostima. Inspektori Direktorata civilnog vazduhoplovstva Republike Srbije, upozoravaju da će, kao i do sada, postupati u skladu sa zakonom prema svima onima koji se ne pridržavaju propisanih pravila pri obavljanju vazduhoplovnih aktivnosti, koja su garant za bezbedno letenje. – stoji u saopštenju DCV-a.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Srbofil na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

@Yoda Tu piše sve https://tangosix.rs/2019/11/09/visenamenski-borbeni-avion-su-30-univerzalni-clan-familije-flankera/

03. May 2025.Pogledaj

Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

@Mislav Da se razumemo, mislim na isključivo glave onih koji bi trebali da dođu u posetu i njihove glave, a ne organizatora (ni jednog trenutka nisam na njih pomislio). Što se mene tiče - bio sam prošle godine, ali ove mi se nikako raspored ne uklapa.

03. May 2025.Pogledaj

Python na: „Green Power Turbine Systems“ prvi put na sajmu AERO u Fridrishafenu: Pogonska grupa i dva nova projekta aviona iz Srbije

Samo da ne ostane na beskonačnim planovima, obećanjima i rečima. Beše i Stršljen njihov, pa na desetine sajmova i na kraju - ništa. Podigao se neki metar od zemlje...

02. May 2025.Pogledaj

Yoda na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

SU-30 je pravljen po zahtevima i specifikacijama nekadašnje Crvene Armije SSSR-a, a Indija se nije uključila ili učestvovala u njegovom razvoju, nego je prosto naručila nekoliko puta veću količinu od same Rusije, pa je za obe strane bilo najisplativije da se veliki deo njih proizvodi u Indiji - u saradnji sa Francuskom i Izraelom. SU-30…

02. May 2025.Pogledaj