BEG airport status
Aerodrom “Ecka” 28. Mart, moj pocetak sezone

Aerodrom “Ecka” 28. Mart, moj pocetak sezone

Moja sezona je počela prošle Subote na aerodromu “Ečka“ sa planom da to bude samo bleja
sa padobrancima ali se kao i dosta puta do sada pretvorilo u opštu nirvanu razne opreme
i zanimljivog druženja.                            
Diamond baner  Aerodrom “Ečka“ inače izabran od strane Austrijskog 
  “Diamonda“ kao lokacija za njihovu fabriku a verovatno 
  i FTO (školu letenja), polako preuzima sve veći broj
  aktivnosti "Lisičjeg Jarka" i razne ekipe padobranaca
  su se već odlučile da ovde baziraju svoje "drop-zone"
  aktivnosti. Zanimljiva priča o konkurentnosti ova dva
  aerodroma koju ću malo detaljnije obraditi u nekom od
  sledećih postova.  

Tog dana skakalo je preko 15 padobranaca. Bilo je i tandem-skokova. Letelo je maltene
sve sto je na "Ečkoj" sem AN-ova koji su po običaju curili u hangaru.

Ecka Flightline  Iako je letačko-skakačka sezona počela vec pre nekoliko 
  nedelja, ovo je moj prvi odlazak na aerodrom ove godine. 
  Inače, "Ečka" je omiljeni aerodrom vaseg omiljenog autora
  zato što sam tu prvi put solo upravljao nekom letećom
  spravom. Intenzivnih mesec dana obuke letenja jedrilicom
  negde Avgust-Spetembar ako se dobro sećam. Bili smo 
  smešteni u jednoj manjoj kućici tu na aerodromu i naravno
zezali se nikad jače. Jedriličarstvo u Srbiji nažalost samo što nije zamrlo. Ukoliko se ništa
smisleno ne uradi jedna od najboljih vrsta letenja biće rezervisana samo za one koji su
u mogućnosti da daju velike pare. Totalno skretanje sa poente jedriličarstva.
Ipak taj dan je jedan L-13 leteo, neko je imao proveru a u hangaru je bio YU-5326
prva mašina u kojoj sam bio sam i zbog koje bih uvek voleo da budem sam.

Blanik L-13 Fantom i sleper The Phantom of the sky

                                                                 

 

 

 

Ono što sam hteo da vidim još kad sam na nekom forumu prvi put i video slike je prvi
"pimpovani" avion kod nas. Zlin 526F koji je verovali ili ne i hromiran!

Zlin 526F

Brace your self MF!

 

 

 

 

 

 

Za par dana ću posvetiti jedan ceo post ovom Zlom avionu sa intervjuom jednog
od vlasnika i sa još ponekom zanimljivom sitinicom.


U hangaru nekoliko aviona i lokacija za pakovanje druge grupe padobranaca.

PZL M18 Dromader Mosqito terminator Original logo

   

AN-2

AN-2 motor closeup

AN-2 radovi 

 

 

 

 
Euro 3 PZL Wilga Blinking contest     

 

 

PA-25 PawneeWalking the line...Displej ubojnih sredstava   

 

 

 


Napolju je izvučeno sve sto se izvući moglo.

C-182Piper CubPipe Me!  

 

 

 

 

I naravano oni lucidni momci zbog kojih sam i došao ovde.
(Nekako ih uvek iskuliram ako ima nesto zanimljivo od aviona, to sam primetio)

Prvi klip je brifing za pravilno izlaženje (ispadanje) iz C-182.
Ostali klipovi – raw action!

 

 

Nakon nekoliko sati vratio sam se Cesnom do "Lisičjeg Jarka" gde se opet još malo pilo
i još malo uživalo. Zanimljivo je da je odnedavno na Jarku i C402 iz JAT-ove akademije.
Ona je prodata pre koju godinu i sada je u privatnim rukama. Nisam uspeo da ispitam
čijim, ali budite sigurni da hoću.

C-172

C-402

 

 

 

 

 

 

 

Nakon ovako ispunjenog dana otišao sam do "Fighter-Town SERB" (Batajnice) i popio
po koju (Guaranu) sa moja dva omiljena wingmen-a.

 

 

                                                        

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Zoran na: Novi v.d. direktora Vazduhoplovne akademije Miroslav Lepir: „Sve organizacione jedinice zadržale svoje sertifikate, podnete tri ostavke, imenovan novi „accountable manager“ za Vršac“

Ne znam zašto, ali svemu napisanom verujem, s obzirom u kakvom smutnom i pokvarenom vremenu živimo. Vreme je najbolji sudija, i brzo će pokazati ko je u pravu. Nekako biti 24 godine direktor bilo čega nije normalno.

18. Jan 2025.Pogledaj

Thomas na: [ANALIZA] Ukoliko se ubrzo ne naprave konkretniji koraci, Srbija bi mogla imati problem sa nedostatkom vojnih transportnih helikoptera

Srbija bi se trebala rijesiti svega sovjetskog-ruskog oruzja sem sta sama ne moze proizvest. Mi-8/18/24/35, M-84 i M-80 se moze Amerikanciman i Nijemciman ponuditi. Obe zemlje bi bili jako zahvalni. Posebno bi to Ukrajinciman bilo drago. Nebi trebali preobuku na zapadnu tehniku. Ako Izrael prodaje Puls i Hermes mogli bi i Merkave.

18. Jan 2025.Pogledaj

Rastko na: [EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

Postavljanje Raše na čelo SMATSA predstavlja izuzetno važan korak ka jačanju ove institucije, imajući u vidu njegovo bogato iskustvo i stručnost. SMATSA je ključni stub bezbednosti i efikasnosti vazdušnog saobraćaja u regionu, a sa Rašom na čelu očekujem nastavak unapređenja operativnih kapaciteta. Verujem da će svojim liderstvom i vizijom doprineti daljem razvoju, uz zadržavanje visokih…

18. Jan 2025.Pogledaj

MedoMed na: Završena isporuka Rafala Grčkoj

@Zagy Protubrodske rakete RBS-15 Mk. II su prije dvije godine zamjenjene sa Mk. III. RBS-15 Mk. III. trenutno postoje samo za brodove, kopneni laneseri su još uvijek Mk. II. Gradnja novi OOB ( obalno ophodni ) brodovi napreduju dobro, prije četiri dana su započeti razgovori i planiranje o Korvetama. Mornarica je najskuplja grana bilo koje…

18. Jan 2025.Pogledaj