Moja sezona je počela prošle Subote na aerodromu “Ečka“ sa planom da to bude samo bleja
sa padobrancima ali se kao i dosta puta do sada pretvorilo u opštu nirvanu razne opreme
i zanimljivog druženja.
Aerodrom “Ečka“ inače izabran od strane Austrijskog
“Diamonda“ kao lokacija za njihovu fabriku a verovatno
i FTO (školu letenja), polako preuzima sve veći broj
aktivnosti "Lisičjeg Jarka" i razne ekipe padobranaca
su se već odlučile da ovde baziraju svoje "drop-zone"
aktivnosti. Zanimljiva priča o konkurentnosti ova dva
aerodroma koju ću malo detaljnije obraditi u nekom od
sledećih postova.
Tog dana skakalo je preko 15 padobranaca. Bilo je i tandem-skokova. Letelo je maltene
sve sto je na "Ečkoj" sem AN-ova koji su po običaju curili u hangaru.
Iako je letačko-skakačka sezona počela vec pre nekoliko
nedelja, ovo je moj prvi odlazak na aerodrom ove godine.
Inače, "Ečka" je omiljeni aerodrom vaseg omiljenog autora
zato što sam tu prvi put solo upravljao nekom letećom
spravom. Intenzivnih mesec dana obuke letenja jedrilicom
negde Avgust-Spetembar ako se dobro sećam. Bili smo
smešteni u jednoj manjoj kućici tu na aerodromu i naravno
zezali se nikad jače. Jedriličarstvo u Srbiji nažalost samo što nije zamrlo. Ukoliko se ništa
smisleno ne uradi jedna od najboljih vrsta letenja biće rezervisana samo za one koji su
u mogućnosti da daju velike pare. Totalno skretanje sa poente jedriličarstva.
Ipak taj dan je jedan L-13 leteo, neko je imao proveru a u hangaru je bio YU-5326
prva mašina u kojoj sam bio sam i zbog koje bih uvek voleo da budem sam.
Ono što sam hteo da vidim još kad sam na nekom forumu prvi put i video slike je prvi
"pimpovani" avion kod nas. Zlin 526F koji je verovali ili ne i hromiran!
Za par dana ću posvetiti jedan ceo post ovom Zlom avionu sa intervjuom jednog
od vlasnika i sa još ponekom zanimljivom sitinicom.
U hangaru nekoliko aviona i lokacija za pakovanje druge grupe padobranaca.
Napolju je izvučeno sve sto se izvući moglo.
I naravano oni lucidni momci zbog kojih sam i došao ovde.
(Nekako ih uvek iskuliram ako ima nesto zanimljivo od aviona, to sam primetio)
Prvi klip je brifing za pravilno izlaženje (ispadanje) iz C-182.
Ostali klipovi – raw action!
Nakon nekoliko sati vratio sam se Cesnom do "Lisičjeg Jarka" gde se opet još malo pilo
i još malo uživalo. Zanimljivo je da je odnedavno na Jarku i C402 iz JAT-ove akademije.
Ona je prodata pre koju godinu i sada je u privatnim rukama. Nisam uspeo da ispitam
čijim, ali budite sigurni da hoću.
Nakon ovako ispunjenog dana otišao sam do "Fighter-Town SERB" (Batajnice) i popio
po koju (Guaranu) sa moja dva omiljena wingmen-a.