BEG airport status
LYBE 1908:00 Z 010°04KT 340V060 CAVOK 13/06 Q1024 NOSIG=
Aerodrom “Ecka” 28. Mart, moj pocetak sezone

Aerodrom “Ecka” 28. Mart, moj pocetak sezone

Moja sezona je počela prošle Subote na aerodromu “Ečka“ sa planom da to bude samo bleja
sa padobrancima ali se kao i dosta puta do sada pretvorilo u opštu nirvanu razne opreme
i zanimljivog druženja.                            
Diamond baner  Aerodrom “Ečka“ inače izabran od strane Austrijskog 
  “Diamonda“ kao lokacija za njihovu fabriku a verovatno 
  i FTO (školu letenja), polako preuzima sve veći broj
  aktivnosti "Lisičjeg Jarka" i razne ekipe padobranaca
  su se već odlučile da ovde baziraju svoje "drop-zone"
  aktivnosti. Zanimljiva priča o konkurentnosti ova dva
  aerodroma koju ću malo detaljnije obraditi u nekom od
  sledećih postova.  

Tog dana skakalo je preko 15 padobranaca. Bilo je i tandem-skokova. Letelo je maltene
sve sto je na "Ečkoj" sem AN-ova koji su po običaju curili u hangaru.

Ecka Flightline  Iako je letačko-skakačka sezona počela vec pre nekoliko 
  nedelja, ovo je moj prvi odlazak na aerodrom ove godine. 
  Inače, "Ečka" je omiljeni aerodrom vaseg omiljenog autora
  zato što sam tu prvi put solo upravljao nekom letećom
  spravom. Intenzivnih mesec dana obuke letenja jedrilicom
  negde Avgust-Spetembar ako se dobro sećam. Bili smo 
  smešteni u jednoj manjoj kućici tu na aerodromu i naravno
zezali se nikad jače. Jedriličarstvo u Srbiji nažalost samo što nije zamrlo. Ukoliko se ništa
smisleno ne uradi jedna od najboljih vrsta letenja biće rezervisana samo za one koji su
u mogućnosti da daju velike pare. Totalno skretanje sa poente jedriličarstva.
Ipak taj dan je jedan L-13 leteo, neko je imao proveru a u hangaru je bio YU-5326
prva mašina u kojoj sam bio sam i zbog koje bih uvek voleo da budem sam.

Blanik L-13 Fantom i sleper The Phantom of the sky

                                                                 

 

 

 

Ono što sam hteo da vidim još kad sam na nekom forumu prvi put i video slike je prvi
"pimpovani" avion kod nas. Zlin 526F koji je verovali ili ne i hromiran!

Zlin 526F

Brace your self MF!

 

 

 

 

 

 

Za par dana ću posvetiti jedan ceo post ovom Zlom avionu sa intervjuom jednog
od vlasnika i sa još ponekom zanimljivom sitinicom.


U hangaru nekoliko aviona i lokacija za pakovanje druge grupe padobranaca.

PZL M18 Dromader Mosqito terminator Original logo

   

AN-2

AN-2 motor closeup

AN-2 radovi 

 

 

 

 
Euro 3 PZL Wilga Blinking contest     

 

 

PA-25 PawneeWalking the line...Displej ubojnih sredstava   

 

 

 


Napolju je izvučeno sve sto se izvući moglo.

C-182Piper CubPipe Me!  

 

 

 

 

I naravano oni lucidni momci zbog kojih sam i došao ovde.
(Nekako ih uvek iskuliram ako ima nesto zanimljivo od aviona, to sam primetio)

Prvi klip je brifing za pravilno izlaženje (ispadanje) iz C-182.
Ostali klipovi – raw action!

 

 

Nakon nekoliko sati vratio sam se Cesnom do "Lisičjeg Jarka" gde se opet još malo pilo
i još malo uživalo. Zanimljivo je da je odnedavno na Jarku i C402 iz JAT-ove akademije.
Ona je prodata pre koju godinu i sada je u privatnim rukama. Nisam uspeo da ispitam
čijim, ali budite sigurni da hoću.

C-172

C-402

 

 

 

 

 

 

 

Nakon ovako ispunjenog dana otišao sam do "Fighter-Town SERB" (Batajnice) i popio
po koju (Guaranu) sa moja dva omiljena wingmen-a.

 

 

                                                        

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dubrovnik najuspješniji aerodrom regije

Ja istinski ne znam jel vi uoće čitate što sam vam napisao ili slijepo vidite samo ono što vjerujete i do vas ne dolaze riječi. Ajde pokušat ću još jednom: Širokotrupni avion, pa bio on i na liniji od sat vremena, jest analitički argument sam po sebi. On znači bitno veće kapacitete na pojedinoj liniji,…

19. Sep 2019.Pogledaj

Sergej na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

Petrovic Dusan Upravo zato je Turska uvidevši o kakvoj se prevari radi na elegantan način izašla iz programa F-35. Can not run, can not turn can not hide.... Usput im ponude po paprenoj ceni dokazano loš patriot. Pa su turci brže bolje da zakrpe rupu i koliko toliko zaštite svoje nebo otrčali i kupili stvarno…

19. Sep 2019.Pogledaj

дане na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

Petrovic Dusan Drugo, svaki marketing strucnjak ce Vam reci da su sanse da Ruski avion bude konkurencija Airbus i Boeing-u nepostojece,ne samo, ali i zbog lose reputacije Rusa u postprodaji i bezbednosti (gledaj Sukhoi superjet). Нема то везе са маркетингом него са слободним тржиштем, слободним протоком људи и идеја и осталим глупостима.И Хитлер се својевремено…

19. Sep 2019.Pogledaj

дане na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

Mayer SRJ je posedovala rakete zemlja zemlja, zasto onda nisu gadjali Budimpestu, Tiranu i Sofiju? СРЈ није поседовала балистичке пројектиле имали смо само артиљериску ракету луну домета 70 км ,СФРЈ је имала 12 лансирних возила 6 је остало у Републици Српској ,а 6 је у Србији. У току рат у Босни испаљено је око 100…

19. Sep 2019.Pogledaj

Send this to a friend