BEG airport status
LYBE 2007:00 Z 260°05KT CAVOK 10/05 Q1027 NOSIG=
Novi avioni

Novi avioni

Rezultati ankete
Rezultati ankete

Od Vas 27 koliko je glasalo, 11 misli da će Lasta možda naći još jednog izvoznog kupca.
To je za jedan glas više od vas koji mislite da sigurno hoće. Dok je samo 6 bilo negativno.
Raduje me što ovde imamo pozitivan momenat i optimizam. Da li je on smislen nikako
ne možemo trenutno znati ali tema  je veoma zanimljiva i budite sigurni da ću je
detaljnije obrađivati i pratiti.

I dalje o novom hardveru…

Zanimljivo je što u Srbiji da i kada se nabave nikako se za njih ne sazna na vreme.
Jedan deo „krivice“ za to su snosili „stari“ mediji : mesečni časopisi, klasični „mejnstrim“
mediji kojima to nije zanimljivo i forumi koji su iako najbolji izvor informacija računali
na doprinose svojih korisnika koji nisu imali podstrek da budu ažurni.

Veći deo nabavke novih letelica je u generalnoj avijaciji, dok želja svih je da konačno bude
svedok nove opreme u našem nacionalnom prevozniku.
„Pokreti“ po raznim afričkim republikama, leasovi i sl. nikako ne inspirišu kao nove narudžbine.
Nekoliko genijalno loše tajmovanih pokusaja bivšeg direktora JAT-a Vujovića je budilo
nadu za osveženjima, ali svi znamo šta se desilo.

V.d direktora JAT-a je ponovo dao „reminder-intervju“ (ne postoji nikakav povod ali
to mu je očigledno jedini način da konstantno  podseća Vladu na njena obećanja) u kome
se prvi put javno malo preciznije navode želje. Reč je o B737-700 i ATR72-500 i potvrda
želje za RJ ali ne kaže se kojim. Naravno u najboljoj tradiciji PR saopštenja
(što ovaj tekst i jeste) činjenice koje kvare utisak se ne pominju.
Mislim na ugovor sa Airbusom i temu koju sam dotakao u jednom od predhodnih postova.

To me dovodi do pitanja za ovonedeljnu anketu.

Ako bi sanjali otvorenih očiju i pravili se da znamo šta je JAT-u najpotrebnije (konkretan
posao planiranja flote nema veze sa i mnogo je ozbiljniji od Vaše amaterske zaljubljenosti u
posebnog proizvođača ili tip aviona) koga bi voleli da neko dovede mimo uobičajene
procedure i za lepu proviziju?

Airbus (kao izbor ne kao ugovorna obaveza)
Boeing
Embraer
Iljušin
Bombardier (C110 ili C130 kada budu gotovi)

Moj glas ide za Airbus. Vi imate nedelju dana.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

J

Nadajmo se da hoce.Bio bi to pravi pvratak nase Vazd. industrije.Pomak ka napred raduje.

Odgovori
b

ma nece lastu niko nece da kupi u vecem broju ljudi to je klipni avion ko jos nemoze sam da napravi klipni avion?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dubrovnik najuspješniji aerodrom regije

Upravo tako. A330 bi mogao sletjeti na SPU, no ako želi poletjeti morao bi uzeti gorivo do Zagreba ili nekog drugo aerodroma, pa tamo puniti gorivo. A to poskupljuje operacije i čini ih neisplativim u današnje vrijeme.

19. Sep 2019.Pogledaj

dax na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dubrovnik najuspješniji aerodrom regije

Air Serbia je već duže vreme pod velikim pritiskom sa svih strana. Air France i KLM/Transavia su otvorili letove tamo gde je do sada Air Serbia radila fidanje njigovih habova u Parizu i Amsterdamu. Na letu BEG-JFK ih svi veliki evropski igrači lome damping cenama. Aeroflot razvaljuje ka Moskvi/Aziji. Turkish ka Istanbulu. Eurowings otvara uskoro…

19. Sep 2019.Pogledaj

Miloš77 na: Višenamenski borbeni avion Su-30, univerzalni član familije Flankera

Isto sam i ja čitao što se lobiranja tiče. Jedno je sigurno- teško ih je zadovoljiti kad je pazar u pitanju jer imaju iskustva sa svima a to i kotiste da se cenjkaju. Hoću da kažem da ako Indijac ponovo kupi R-77 onda bih je i ja uzeo. Drugo, sama ta raznolikost i šarenilo se…

19. Sep 2019.Pogledaj

JU240 na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dubrovnik najuspješniji aerodrom regije

Alene, nećemo sad zamenu teza. Prvo je bilo: 'Prelazak granice i vožnja trajektom je tlaka', a posle: 'Aerodrom je blizu'. Ali je, Alene, preko granice, i posle trajekta. A šta ćemo sa domaćom i najlegitimnijom mogućom linijom Banjaluka - Trebinje? To bi u svakoj, ali u svakoj zemlji sa takvom geografijom postojalo. Bez izuzetka. E,…

19. Sep 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dubrovnik najuspješniji aerodrom regije

Da, to je stvarno mjerljivo, Dubrovnik i Trebinje. U stvari ste u pravu. U regiji ima nekih stotinjak mjestačca od 25.000-100.000 koji nemaju aerodrome. Odmah svakom aerodrom napravit. Bez obzira jel par desetaka kilometara u okolici ima aerodrom. Ma što je milijarda EUR za izradnju tih 100 aerodroma i 200 milijuna godišnje za operiranje. Jel…

19. Sep 2019.Pogledaj

Send this to a friend