BEG airport status
LYBE 2222:00 Z 170°04KT CAVOK 04/M03 Q1030 NOSIG=
Tango Six Blog na “Dubai Airshow 2009“

Tango Six Blog na “Dubai Airshow 2009“

dubai_baner

Zahvaljujući JAT Airways-u Tango Six Blog je od sutra u Dubajiu na tradicionalnom „Dubai Air-Show-u“, poslednjem velikom trade-show-u ove sezone. Zvanično akreditovan, od ekipe sam, nažalost, samo ja tamo i misija puta je veoma jasno definisana. Izveštavati sa jednog velikog aero-mitinga na do sada kod nas neviđen način. Koristiti intenzivno razne kanale real-time i near-real-time updejtovanja koji će u svojoj frekvenciji zavisiti jedino od internet infrastrukture na lokacijama. Govorim o najvećoj mogućoj količini multimedijalnog sadržaja koliko će to biti ljudski moguće izproducirati.

Sam događaj, kao što vam je poznato, nije klasičan aero-miting, već trade-show, namenjen industriji i njenom lakšem networkingu i sklapanju poslova. Spisak ovogodišnjih letelica na statičnom i aerial-displeju je impresivan. Stoga se naravno očekuje i atmosfera „letačke priredbe“. Region je jednostavno pun para, pozicioniranja i promocije su cilj ovakvog događaja. Prvo pojavljivanje F-22 na nekom aero-mitingu van Amerike, Gripen, Tajfun i naravno veliko šarenilo komercijalne avijacije.

Konkretnih vesti i bitnih događanja koja se nas tiču ne verujem da će biti u nekoj značajnijoj količini. Sa druge strane, na show-u će biti kompanije, strane delegacije i vazduhoplovstva koja mogu imati veze sa Srbijom i regionom. Trudiću se da istražim sve potencijalne novosti i da dođem do nekih učesnika koji nama mogu biti zanimljivi.

Cilj će mi, kao i uvek, biti autentično informisanje. Na blog ću stavljati samo one informacije do kojih sam lično došao. Recikliranja vesti i prepisivanja neće biti. Za najdetaljniji pregled vesti preporučujem Flight Global. Uprkos tome što će ovo biti one-man show što se izveštavanja tiče, zaista planiram da u duhu najdebilnije fudbalske analogije „ostavim srce na terenu“. Pratite redovne updejte preko domaćeg i stranog Tango Six twitter-a, mog ličnog twittera i redovnije proveravajte blog. Postavljanje sadržaja će biti češće nego inače. Ukoliko ste zainteresovani za „ličnu stranu“ celog puta, pratite redovno moj lifestream.

Prateći Air Serbiju, Dimitrija Ostojića i razne forume, imali ste prilike da vidite kako se, iako zasnovana na entuzijazmu, profesionalno radi ova vrsta izveštavanja.
Na žalost neki su po tom pitanju i dalje u kamenom dobu. Novi „Aeromagazin“ na primer hrabro hrli ka novim dubinama netačnog izveštavanja. U uvodnom tekstu o Batajničkom aero-mitingu može se pročitati (strana 7, gornji desni ugao) da su po nebu „elegantno plovile“ letelice koje taj dan uopšte nisu letele! Takođe se u istom pasusu pominje da je jedrilica u rukama određenog pilota „upotpunila doživljaj“. Naravno ni pomenuta jedrilica nije uopšte letela.
Nama koji smo razmišljanja da pišemo i izveštavamo o onome šta se zaista i desilo ostaje nada da će čitaoci više ceniti naš pristup. Pristup koji je možda zasnovan na entuzijazmu ali se mnogi od nas prema ovome što rade odnose veoma profesionalno i pri tome poštuju osnovna pravila novinarske profesije.

Žao mi je takođe što ću biti odsutan i povodom jedne priče koja je trenutno u nastajanju i koja će biti tema na blogu veoma dugo. Radi se o izvršnoj drugostepenoj presudi u korist Siniše Bradića, smenjenog Generalnog sekretara Vazduhoplovnog Saveza Srbije. Smena G. Bradića je navodno urađena loše sa proceduralne strane i Savez je dužan da mu na osnovu toga isplati oko 40.000 evra i vrati ga na posao!
A mislili ste da u domaćoj avijaciji nema para…
Intervjui sa akterima priče su već zakazani i očekujte veoma detaljno izveštavanje i o ovom slučaju.


Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Mayer na: Rusija ujedinjuje kompanije “MiG“ i “Suhoj“

>> Stvarno je bila azdaja u vazduhu za koju niko nije imao odgovor. Ali napravise amerikanci aim-120 da azdaju pretvori u obicnu metu. Ok ali pre nekog vremena je jedna ekipa ovde, a vi ste im odobravali, maksimalno hejtovala AIM i tvrdila kako AIM-120 jedva da moze nesto da ubode a i ako se desi…

22. Feb 2020.Pogledaj

Sergej na: Poljska potpisala ugovor za nabavku 32 borbena аviona F-35, prva isporuka 2024.

@tedy "Right. Little french, italian, spanish, portuguese… and we have vlahs of slavic origins. Nice policy man…" Well tedy, this what you done is called falsificate. Please don't do it. It's rude. Let me get clear, i never claimed Vlah people to be of slavic origin so dont fabricate and twist my words. So far…

22. Feb 2020.Pogledaj

Mayer na: Poljska potpisala ugovor za nabavku 32 borbena аviona F-35, prva isporuka 2024.

>> Seriously speaking. Yes. The nazism and the communismus were the most destructive doctrines and systems ever. This is just very wrong and quite dangerous statement, frequently used by European rightists to justify the nazism! Communisms in eastern Europe was a sort of totalitarian, modernist ideology based on theoretical doctrines of different philosophers and social…

22. Feb 2020.Pogledaj

Branko na: RV i PVO Vojske Srbije ponovo dobija izviđačku eskadrilu?

Kad je vec 8 godina u planu famozna modernizacija Orlova (na koju je do sad potrosena polovina eskadrile Jakova, bez rezultata), moze li se nesto uraditi i od tih izvidjackih? A ako nam nisu potrebni izvidjacki Orlovi, mogu li se oni preraditi u standardne borbene jednosede ili u skolske dvosede (koji se navodno sada modernizuju.…

22. Feb 2020.Pogledaj

AL-41F1 na: Rusija ujedinjuje kompanije “MiG“ i “Suhoj“

@deki Nema to veze. Suhoj je sopstvenim sredstvima, a ne republickim finansirao razvoj SU-30 iako je drzavna firma. LM je u vise navrata dobijao ogromne pare za razvoj F-35 jer su probili budzet iako su privatna firma. Nije to nikakva teorija zavere. Dobijali su glasove za nastavak finansiranja, jer su obecavali radna mesta na drzavnom(state)…

22. Feb 2020.Pogledaj

Send this to a friend