BEG airport status
LYBE 2003:00 Z 080°05KT 8000 -RASN BKN030 01/00 Q1015 NOSIG=
Dan aero-mitinga. Nedelja, 13.09.2009

Dan aero-mitinga. Nedelja, 13.09.2009

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

P

Pozdrav Djordje,

Hvala na podrsci i sto cesto posecujes blog.

Lezerni pristup ce biti sve kvalitetniji naravno. Primenjuje se iz proste cinjenice sto sam intimno u temi o kojoj izvestavam, zelim da prenesem atmosferu koja je na takvom dogadjaju sve samo ne mirna i pitoma.

Zvaka je naravno proslost ;)

Odgovori
D

cest sam posetilac tvog bloga i imam samo reci hvale,pravo osvezenje na planu aviacije
sto se tice ovih komentara na video sta ga znam ti to pravis u nekom lezernom fazonu i to mu daje neki smek tako da te podrzavam i na tom polju mada imam i jednu zamerku a tice se one zvake,ubuduce je pljuni pre nego sto upalis REC:)u najmanju ruku deluje dziberski:)

Odgovori
P

@ilija. Mozda si u pravu. Ako uzmemo da jesi, na srecu ima dosta audio-free akcije pa se moze premotati!

@Ilijin Tata what's funny? (ili sta/ko je smesno?)

@Miroslav Hvala na komplimentima Miroslave. U nasoj avijaciji se apsolutno nista ne desava. Frekvencija updejta ne zavisi od toga vec od moje inspiracije, vremena i jos nekih stvari. Svi ti apetiti rastu i blog ce biti mnogo cesce updejtovan. Posebno sada tokom zime. Bice nekih zanimljivih i nekih veoma zanimljivih stvari!

Odgovori
М

Само напред! Битно је да се блог освежава што чешће (претпостављам да је то у директној вези са бројем дешавања у нашој авијацији… а тај број је, хвала драгом Господу, све већи). Мислим да је одлично што се појавило ,,нечије виђење" и у овом електронском облику. Лепо је видети дешавања са прага писте и стајанке.
Велики поздрав са севера!
П.С.-Поздрав са севера значи поздрав из Суботице! Нисам Звездаш нити фан било којег фудбалског клуба!

Odgovori
I

Hehe, it is funny because it's true.

Odgovori
I

Snimci bi bili mnogo efektniji bez tvojih glupih komentara.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

nikola na: [BEZBEDNOST LETENJA] Fondacija „Dejan Pandurović“: Bili smo jedna od vazduhoplovnih sila sa visokim nivoom bezbednosne kulture

video sam tenk VIHOR 1996 na VTI tada su ga rasklapali mada su Irak Francuska i mislim Indija hteli da ga kupe jer vojska nije imala para da ga pusti u serijsku proizvodnju . Tenk malog odraza tj kupole sa motorom od 1200 KS i mislim 38000kubika isao na tenkodromu betonskom oko 100km na cas

19. Jan 2019.Pogledaj
19. Jan 2019.Pogledaj

Drazen na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Ne slažem se Alene s tvrdnjom a će putnici apriori bježati od SSJ. Ja na primjer (radim u zrakoplovstvu) ću čim ih Adria dobije pokušati bookirati upravo njihov let. Mene taj avion privlači. Naravno ako ne bude čestih otkaza.

19. Jan 2019.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Opala. Sada Montreal proizvodi 33 aviona godišnje, planiraju to povećati na 120 godišnje do 2020. Znači li to da kane još više povećati prozvodnju ili je to to? Alabama će imati početni kapacitet od 22 aviona godšnje, što kane povećati na 50 do 2023. To bi značilo 170 aviona godišnje u planu za idućih 5…

19. Jan 2019.Pogledaj

JU240 na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

Alene, Tačno sve. Jedino, nije mi baš najjasniji produžetak interesovanja LH za SSJ, posle preuzimanja C serije od Airbusa. Da li, eventualno, žele da imaju otvorenu mogućnost nabavke jeftinijeg aviona za siromašnija tržišta? Ako se, prosto, ne želi totalna zavisnost od Airbusa, pa, tu su i dalje Boeing i Embraer.

19. Jan 2019.Pogledaj

Send this to a friend