BEG airport status
Svečano otvarenje JAA-TO Srbija

Svečano otvarenje JAA-TO Srbija

„Onaj koji otvara školska vrata, zatvara vrata zatvora“


mail.google.com

Ovom metaforom poslužio se Andre Auer, JAA Chief Executive Officer prilikom svečanog
otvaranja JAA-TO (Training Organisation) u Airport City kompleksu na Novom Beogradu.

Tako je od Srede (22. Apr.)  Beograd i zvanično postao centar obuke vazduhoplovnog
osoblja za područje jugo-istočne Evrope. Centar za obuku i seminare posvećene
vazduhoplovnim vlastima iz regiona i korisnicima iz raznih grana vazduhoplovne industrije.

JAABeograd (29)

Svečanom otvaranju prisustvovali su zvaničnici našeg Direktorata Civilnog Vazduhoplovstva,
njihove kolege iz regiona i ostale zvanice.

Taman kada smo se u Četvrtak jedva odbranili od opšteg oporezivanja (neki su upotrebili i teže
reči) većine klasa vazduhoplova u iznosima od 400 pa do 700.000 dinara, Direktorat je
skrenuo pažnju na sebe otvaranjem svojevrsne baze za obuku čiji će krajni korisnici biti
pojedinci i kompanije iz regiona.

Posle Hofdrupa, Londona i Beča, JAA-TO dobio je i četvrtu lokaciju. Iako se od sledeće godine
JAA transformise u EASA, JAA-TO nastavlja sa radom i u pomenutim lokacijama nudi kurseve iz
sledećih oblasti :

– Aircraft Fuel Tank Safety
– Airside Safety Training
– Airworthiness
– Auditing in a Maintanance Enviroment
– Basic Regulation
– European aviation Regulations
– Human Factors/CRM in Aviation
– Introduction to Accident and Incident Investigation
– Introduction to Safety Managment Systems (SMS)
– Introduction to Aviation Regulations for Administrative Personnel
… i drugih.

Detaljniji spisak, datume i cene možete videti na JAA-TO sajtu.

Predsednik Srbije iako najavljen, zbog obaveza nije došao.
Domaćin je bio novi direktor Direktorata Nebojša Starčević.

JAABeograd (9)

Zanimljivi gosti na otvaranju bili su Slobodan Perić, Emir Šišić, Toplica Spasojević
i Dragan Hadži-Antić.

JAABeograd (7)

JAABeograd (12)

JAABeograd (4)

2

Nakon zvanične ceremonije, TangoSixBlog ekipa (fotograf Dušan Atlagić i ja) obišli smo
do savršenstva sređene prostorije centra izbegavajući oca Metodija i njegovog pomoćnika
koji su tradicionalno i osveštali svaki deo.

4

JAABeograd (35)

JAABeograd (34)

Velikom ljubaznošću domaćih i stranih dama iz PR-a centra, TangoSixBlog će pratiti njegove
aktivnosti i dalje Vas izveštavati o novim dešavanjima.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Bo

Katastrofa!!!Gen.dir. Nebojsa Starcevic, jedan od ljudi koji su ucestvovali u kopanju rake za civilno vazduhoplovstvo pocev od Jat Airways-a,sada je direktor DCV-a!Ne bi me cudilo da njegov zamenik postane Predrag Vujovic!Ovo je strasno i necuveno!Sve vrsni poznavaoci avijacije,bolje bi mu bilo da se vrati u Moskvu i nastavi sa svojim biznisom (trgovina) nego sto zakopava avijaciju u Srbiji!

Odgovori
Pe

Borise, dobro dosao na blog.

Sva razmisljanja slobodno konkretizuj, ovde su komentari na sve totalno otvoreni.

Malo se pricalo o najvisem menadzmentu nase civ. avijacije. Mislim da bi trebali da pocnemo.

Ali, sto bi rekli, onako stvarno…

Ocekujete nekoliko veoma zanimljivih tekstova na tu temu vrlo skoro…

Odgovori
Vl

Pozdrav i samo da s e slozim sa Borisom i gomilom drugih.

Na ABG-u smo imali ovu (malu) raspravu ali malo je reci koliko su plitkoumnih poteza doneli ljudi koji upravljaju nasim civilnim vazduhoplovstvom – ovo je jedan od najgorih. Negativna selekcija je dosla ovime do punog izrazaja i ne zanima me (licno) da li je covek sposoban menadzer ili ciji je kadar. Ovakve greske se skupo placaju. Category 2 nam stoji i dalje i ne mislim da ce on to resiti. Na zalost, ne mislim da o tome vredi raspravljati jer nase vaduhoplovstvo se odavno srozalo na nivo osrednje africke zemlje – cast izuzecima. Sve se, uglavnom, radi po sistemu "drzi vodu dok majstori odu" i to malo ljudi shvata. Vidi se lepo i po tome sta se desava u okruzenju i koliko ce tek Srbija da potone, bar kad je civilno vazduhoplovstvo u pitanju.
Steta.

Pozdrav iz Sijetla

Odgovori
Pe

I tebi Vlado pozdrav i dobrodosao na blog.

Znam te sa ABG-a i znam da imas konkretno i prakticno znanje oko ovih stvari.

Samo mi se ne mozemo porediti sa Amerikom.

Nasa iskustva u drustveno-politickim zaslugama se ne mogu meriti sa njihovim. :)

Odgovori
Vl

Ima toga i ovde, naravno, evo sad barabe dobijaju pare od drzave za propale firme. Ali, ipak, postoje i kod nas profesionalci koji bi posao mogli da odrade – da im se dozvoli. Ali ne, cemu to kad ima nerasporedjenih kadrova! Steta, velika steta.

Samo nastavi sa izvestavanjem, svaka svezina sa te strane prija!

Pozdrav

Odgovori
Sa

Samo jedan detalj – ne mogu da ne primetim (let's hope da sam pogresio ali ne bih rekao) da je na kolazu fotografija i ilustracija u jednoj od prostorija AIRBUS 319 u bojama JAT-a??? Obzirom na okolnosti – iako je verovatno nemarnost likovnog umetnika a.k.a osobe za kompjuterom u graf studiju ili ko je vec to slagao – male li ironije? :( S.

Odgovori
Pe

Pozdrav gospodo.

Moj prvi komentar na ovom blogu, jednostavno nisam mogao da odolim da vam se pridruzim u pljuvanju po ovim "zasluznim kadrovima". Nazalosta saobracajna avijacija u Srbiji je postala jedna velika farsa. Sve se radi na tome da ostane na nivou koji odgovara raznoraznim nesposobnim direktorcicima (citaj: Starcevic i kompanija)! Time se narod ove zemlje lisava prava izbora (i) konkurentnog prevoza, a pomenuti nesposobnjakovici imaju obezbedjene fotelje iz kojih ce i dalje moci da budu nedostupni, zaradjuju velike pare na racun budzeta i gradjana ove zemlje, pri tom ne radeci nista! U svemu tome jos gora stvar je sto postoji korpus sposobnih i vrednih ljudi, kojima ovakvi podmecu noge i staju na put na svaki moguci nacin, ne bi li ih sprecili da nesto promene na bolje (za avijaciju ove zemlje i za javnost koja je koristi) i na gore, za gorepomenute nesposobnjakovice. Naravno, da nam je ovo jedini problem u zemlji gde bi nam kraj bio.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

BSD na: Iznad Kosova i Metohije danas leteo francuski izviđački avion King Air 350 ASLR

Navalili da snime nisanac da li na FK-3 ili HQ-17, videcemo.

17. Apr 2024.Pogledaj

Amater na: Vežba PVO “Štit 24“: Hrvatska vojska prvi put lansirala raketu sistema Mistral 3

Sve i da pokriva jedan slučaj, tipa Gerana ili ovih ukrajinskih preradjeno-poljoprivrednih i dalje je korisno jer izbacuje jedan metod napada iz asortimana protivnika. Trocevac može da štiti bilo koji cilj od "poljoprivrednog drona". Da su se Rusi toga setili, ne bi im pada 2 komada na onaj kampus.

17. Apr 2024.Pogledaj

Thomas na: Iznad Kosova i Metohije danas leteo francuski izviđački avion King Air 350 ASLR

@Nenad (Sr) Mozda sa time daju Srbiji na znanje da i nisu bas prijateljski raspolozeni. Nije li to bio bas Franzuski radar koji je prikazao neki Ballon. Nestao kao sto je se pojavio.

17. Apr 2024.Pogledaj

Stojko na: Vežba PVO “Štit 24“: Hrvatska vojska prvi put lansirala raketu sistema Mistral 3

@Miloš Mislim da mogu da se nadju analize efikasnosti tog topa iz 1999. pa ce ti biti jasno da tesko sta moze da uradi modernim dronovima.

17. Apr 2024.Pogledaj

Multi Boy na: Vežba PVO “Štit 24“: Hrvatska vojska prvi put lansirala raketu sistema Mistral 3

BOV treba baciti jer se novi oružani sistem ne može uvesti dok je stari u upotrebi. To isto se odnosi na MRAP i ove Bradley-e koje Milanović forsira. To su stara vozila koje je uništila korozija. HV ima limit za oko 300 vozila, plus MUP 75 . To je jedna tranša gusjeničar, druga na kotačima.…

17. Apr 2024.Pogledaj