BEG airport status
Boeing by „Prva Petoletka“, Trstenik

Boeing by „Prva Petoletka“, Trstenik

Ove nedelje na blogu vas čeka nekoliko svetskih ekskluziva. Ljubaznošću Marka Ivankovića, vazduhoplovnog inženjera, pilota i padobranca iz Valjeva, imate priliku da vidite kako izgleda originalni sertifikat koji je „Prva Petoletka“ iz Trstenika dobila od strane Boeinga kao ovlašćeni proizvođač komponenti za njihovu komercijalnu liniju aviona.
Zanimljivo je prisetiti se vremena kada je ova zemlja bila u samom vrhu vazduhoplovne industrije. U trenutku kada se Boeing 737-300 sve više pominje u kontekstu zastarelosti flote nacionalnog prevoznika i urgentne potrebe za njenom zamnom.

Ovako je to bilo nekada, kada je taj isti JAT imao taj isti najmoderniji avion među prvima na svetu i u Evropi:

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

I

Eee,nekada tako bese…Ovo "medju prvima u svetu" bese svakodnevica.Zlatno doba naseg neba.
Fenomenalan artifakt.Svaka cast,jako primamljivo za videti!
Pozdrav blogu!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Concorde!

Hvala, drago mi je da ste u njemu uživali jednako kao što sam ja uživao u istraživanju i pisanju teksta.

05. Aug 2020.Pogledaj

Т5 na: Šta poleti kada se udruže dva Vladimira: Laki jurišnik ponovo u vazduhu nakon 25 godina

Браво, надам се у скориje време и лету наследника Кобца

05. Aug 2020.Pogledaj

Yrraf na: Er Srbija prijavila neto dobit od 9,5 miliona evra za 2019. godinu

Realno, oko 10 miliona minusa, što i nije tako loš rezultat. Aviosaobraćaj je jezivo prljava igra, od skrivenih subvencija do političkih odluka koje pomažu/uništavaju druge kompanije. Teško je biti profitabilan čak inakd sve radiš po PS-u kad te veliki gaze sa lakoćom uz podršku svojih vlada. Bankrot AirSerbia-e bi samo u padu prihoda aerodroma Nikola…

05. Aug 2020.Pogledaj

Aleksa Radojičić na: [POSLEDNJA VEST] Vojska Srbije neće remontovati dva helikoptera Mi-24V, biće ponuđeni na prodaju

@Paqe Naravno. Kako god okrenemo, jednostavno nema logike vraćanje ovih helikoptera.

05. Aug 2020.Pogledaj

68030 na: [POSLEDNJA VEST] Vojska Srbije neće remontovati dva helikoptera Mi-24V, biće ponuđeni na prodaju

Mi imamo i jedan Mi17 van resursa. Da li neko zna sta ce biti sa njim? Zivojine Vi ste se zalagali za njegov remont, da li imate neku informaciju?

05. Aug 2020.Pogledaj

Send this to a friend