BEG airport status
Boeing by „Prva Petoletka“, Trstenik

Boeing by „Prva Petoletka“, Trstenik

Ove nedelje na blogu vas čeka nekoliko svetskih ekskluziva. Ljubaznošću Marka Ivankovića, vazduhoplovnog inženjera, pilota i padobranca iz Valjeva, imate priliku da vidite kako izgleda originalni sertifikat koji je „Prva Petoletka“ iz Trstenika dobila od strane Boeinga kao ovlašćeni proizvođač komponenti za njihovu komercijalnu liniju aviona.
Zanimljivo je prisetiti se vremena kada je ova zemlja bila u samom vrhu vazduhoplovne industrije. U trenutku kada se Boeing 737-300 sve više pominje u kontekstu zastarelosti flote nacionalnog prevoznika i urgentne potrebe za njenom zamnom.

Ovako je to bilo nekada, kada je taj isti JAT imao taj isti najmoderniji avion među prvima na svetu i u Evropi:

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Iv

Eee,nekada tako bese…Ovo "medju prvima u svetu" bese svakodnevica.Zlatno doba naseg neba.
Fenomenalan artifakt.Svaka cast,jako primamljivo za videti!
Pozdrav blogu!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Markus Grgin na: [ANALIZA] Kako je došlo do udesa Embraera 195 na Er Srbijinom letu JU324: Kontrola letenja tri puta pokušala da upozori posadu

Pri preletu se spustio na 275 ft, i u sledećem pokušaju sletio sa 163 kts. Na FR24 izgleda da je parkiran podalje od zgrade. Poletanje bez dodatne dužine piste u slučaju abortiranja poletanja da bi štedeli na gorivu. Koliko pratim Surčin na FR24 većina aviona taksira do udaljenih delova piste za poletanje. Surčin nije preopterećen,…

22. Feb 2024.Pogledaj

Ilija na: [POSLEDNJA VEST] Nakon raskida saradnje Maratonovi avioni odlaze iz Beograda, avion koji je učestvovao u udesu biće rashodovan

@MikaO Mislim da je receno da je iz ostecenog aviona curilo gorivo, dakle i ispustao ga je.na mestu gde je ostecen.

21. Feb 2024.Pogledaj

Dragan na: Udes Embraera na „Nikoli Tesli“: Objavljen audio-snimak kontrole letenja, tri greške koje je posada napravila

"ovo je greška, kad je već izašao na D5 upozorava se da je napravio grešku i šalje se nazad na D6 bez ikakvih prekalkulacija" Pilot je inonako hteo da poleti sa D5, upozorili su ga da ponovo proveri. Kontrola letenja izvodi avion do piste. Posada ima plan aerodroma ako ga ne poznaje. Sve sto se…

21. Feb 2024.Pogledaj