BEG airport status
Srećna stara 2009. godina

Srećna stara 2009. godina

Srećna stara 2009 godina Za nama je 2009, godina velikih očekivanja, velikih promena i velikih nada za civilno vazduhoplovstvo Srbije. A kakav je suma sumarum za 2009?

JAT je i dalje ničiji i svačiji. Niko ga još nije kupio, a kad će ne zna se. Vize su ukinute, pa se navala avio kompanija na tržiste Srbije može samo predpostaviti. Open Sky je napokon primenjen. Hvala ti Bože, gde čuli i gde ne čuli! Niš ima sasvim izgledne sanse da postane međunarodni aerodrom sa redovnim saobraćajem. I ovde hvala Bogu! Na proleće se mogu očekivati značajne novosti na planu letenja iz i u Srbiju. Tour operateri Srbije su izgleda digli ruke od JAT-a. Potvrdu ili demant ovoga ćemo imati na sajmu turizma 2010 godine. Zbog fenomenalne kompanijske politike JAT-a preti novi egzodus pilota. Ko li će ostati da leti u JAT-u?

Elem, ako nastavim ovako pitam se da li je zaista stara 2009 bila srećna? Ako ona nije bila srećna, šta li se tek može reći za 2010? U svakom slučaju, Svima Nama želim Srećnu i Uspešnu 2010 godinu. Godinu koja obećava. Godinu koja pruža priliku Srbiji da pokrene svoje civilno vazduhplovstvo sa dna. Godinu koju smo tako željno već godinama očekivali.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

BSD na: Iznad Kosova i Metohije danas leteo francuski izviđački avion King Air 350 ASLR

Navalili da snime nisanac da li na FK-3 ili HQ-17, videcemo.

17. Apr 2024.Pogledaj

Amater na: Vežba PVO “Štit 24“: Hrvatska vojska prvi put lansirala raketu sistema Mistral 3

Sve i da pokriva jedan slučaj, tipa Gerana ili ovih ukrajinskih preradjeno-poljoprivrednih i dalje je korisno jer izbacuje jedan metod napada iz asortimana protivnika. Trocevac može da štiti bilo koji cilj od "poljoprivrednog drona". Da su se Rusi toga setili, ne bi im pada 2 komada na onaj kampus.

17. Apr 2024.Pogledaj

Thomas na: Iznad Kosova i Metohije danas leteo francuski izviđački avion King Air 350 ASLR

@Nenad (Sr) Mozda sa time daju Srbiji na znanje da i nisu bas prijateljski raspolozeni. Nije li to bio bas Franzuski radar koji je prikazao neki Ballon. Nestao kao sto je se pojavio.

17. Apr 2024.Pogledaj

Stojko na: Vežba PVO “Štit 24“: Hrvatska vojska prvi put lansirala raketu sistema Mistral 3

@Miloš Mislim da mogu da se nadju analize efikasnosti tog topa iz 1999. pa ce ti biti jasno da tesko sta moze da uradi modernim dronovima.

17. Apr 2024.Pogledaj

Multi Boy na: Vežba PVO “Štit 24“: Hrvatska vojska prvi put lansirala raketu sistema Mistral 3

BOV treba baciti jer se novi oružani sistem ne može uvesti dok je stari u upotrebi. To isto se odnosi na MRAP i ove Bradley-e koje Milanović forsira. To su stara vozila koje je uništila korozija. HV ima limit za oko 300 vozila, plus MUP 75 . To je jedna tranša gusjeničar, druga na kotačima.…

17. Apr 2024.Pogledaj