Ovakvim franglantnim krsenjem svih propisa i letackih obicaja ovaj pilot je ponistio samog sebe, svoje ucitelje i sve nas koji volimo avijaciju u ovoj zemlji. Sebicnost i samozivost ovog coveka je nemeriva. Zaista velika steta.
Nadam se da ce se naci ko ce ovom pilotu predociti rizike kojim je izlozio sebe i sto je jos gore neduzne ljude koji su dosli na fudbalsku utakmicu. U istom procesu neizostavno mu treba odrezati debelu suspenziju da ima vremena da razmisli o tome sto je uradio (recimo dve-tri godine) a onda ga naterati da ponovo prodje kompletnu PPL obuku ako zeli ponovo da leti.
Tango Six kao usamljeni glas razuma u generalnoj avijaciji u nasoj zemlji se trudi da podigne nivo obavestenosti i profesionalnog integriteta letaca. Ovo bi trebalo da postane glavna tema i inicijativa u svim udruzenjima i avijacijskim regulatornim telima u Srbiji. Nazalost istu svest treba podici i u profesionalnim sluzbama nase avijacije (vojska i policija) koje bi trebalo da vode svojim primerom. Previse ljudi gine zadnjih godina zbog strasnih primera krsenja bezbednosnih normi letenja.
Predlazio bih Tango Six-u da pokrene jednu jaku kampanju za povecanje nivoa bezbednosti letenja u generalnoj avijaciji u Srbiji. Siguran sam da bi se vas glas cuo daleko i da bi ste na taj nacin zavredili podrsku mnogih kompanija i organizacija koje imaju interes u ovom polju – a kao najvaznije svi oni koji su zeljni da pomognu dobili bi nacin i mesto u kom mogu da doprinesu opstem dobru.
Udruzenja se bave udruzivanjem i uopstvanjem svog rada u drustveno-politickom smeru. Najvise pozicije regulatornih tela i avio-kompanija su inficirane nestrucnim i nesposobnim ljudima. Iz tih i jos nekih razloga nemoguce je organizovati takav ozbiljan seminar, ideja je odlicna i o njoj razmisljam vec nekoliko meseci.
Kada su zvanicne opcije van igre onda bi se trebalo obratiti "industriji" koja bi jedina mogla da finansira odrzavanje kampanje i/ili konferencije o temi prakticne bezbednosti.
Drago mi je da je jos neko spoznao potrebu odrzavanja, ponavljam konkretne, akcije.
Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.
Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.
Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja
Logicno jeste ali je isto tako logicno da se to uradi kada na red dodje neki od vecih remonta. Tehnika napreduje, proizvodjac za dve godine moze da izadje sa D3, pa onda opet sa D4 za nekoliko godina, a mi onda samo da nadogradjujemoo sa jednog na drugi standard svako malo. Pa kad bi onda…
Od 17 nasledjenih aviona trenutno je u Srbiji 6 aviona, 7 u Hrvatskoj ovoj firmi, 1 je poklonjen Sloveniji za Muyej a 4 preostala su ovi koji se prodaju... I to je sve kada se sabere
A ko je lud da izda takav sertifikat i takvu dozvolu a da pre toga tu istu dozvolu ne izdajuFAA, EASA ili bar pojedinacno neka agencija iz zemlje proizvodjaca? I manite se pritisaka! Moze da te pritiska ko god hoce ako treba da potpises nesto to znaci da ces morati i da odgovaras za to…
Engineer
Ovakvim franglantnim krsenjem svih propisa i letackih obicaja ovaj pilot je ponistio samog sebe, svoje ucitelje i sve nas koji volimo avijaciju u ovoj zemlji. Sebicnost i samozivost ovog coveka je nemeriva. Zaista velika steta.
Nadam se da ce se naci ko ce ovom pilotu predociti rizike kojim je izlozio sebe i sto je jos gore neduzne ljude koji su dosli na fudbalsku utakmicu. U istom procesu neizostavno mu treba odrezati debelu suspenziju da ima vremena da razmisli o tome sto je uradio (recimo dve-tri godine) a onda ga naterati da ponovo prodje kompletnu PPL obuku ako zeli ponovo da leti.
Tango Six kao usamljeni glas razuma u generalnoj avijaciji u nasoj zemlji se trudi da podigne nivo obavestenosti i profesionalnog integriteta letaca. Ovo bi trebalo da postane glavna tema i inicijativa u svim udruzenjima i avijacijskim regulatornim telima u Srbiji. Nazalost istu svest treba podici i u profesionalnim sluzbama nase avijacije (vojska i policija) koje bi trebalo da vode svojim primerom. Previse ljudi gine zadnjih godina zbog strasnih primera krsenja bezbednosnih normi letenja.
Predlazio bih Tango Six-u da pokrene jednu jaku kampanju za povecanje nivoa bezbednosti letenja u generalnoj avijaciji u Srbiji. Siguran sam da bi se vas glas cuo daleko i da bi ste na taj nacin zavredili podrsku mnogih kompanija i organizacija koje imaju interes u ovom polju – a kao najvaznije svi oni koji su zeljni da pomognu dobili bi nacin i mesto u kom mogu da doprinesu opstem dobru.
Petar Vojinovic
Udruzenja se bave udruzivanjem i uopstvanjem svog rada u drustveno-politickom smeru. Najvise pozicije regulatornih tela i avio-kompanija su inficirane nestrucnim i nesposobnim ljudima. Iz tih i jos nekih razloga nemoguce je organizovati takav ozbiljan seminar, ideja je odlicna i o njoj razmisljam vec nekoliko meseci.
Kada su zvanicne opcije van igre onda bi se trebalo obratiti "industriji" koja bi jedina mogla da finansira odrzavanje kampanje i/ili konferencije o temi prakticne bezbednosti.
Drago mi je da je jos neko spoznao potrebu odrzavanja, ponavljam konkretne, akcije.